Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ennuh, veel internetten, nix mis mee, ja ja, dit mag dan allemaal belangrijker voor je worden dan de 'werkelijkheid', maar ja, de werkelijkheid zuigt toch major arse.
||
Citaat:
|
![]() |
Bij ons op school zit ook PRECIES zo'n iemand. Hij is echt verschrikkelijk onverzorgd. Hij stinkt en je ziet gewoon aan z'n haar dat het al wekenlang niet gewassen is. Hij zit ook de hele dag achter de computer, maar schaamt zich er bepaald niet voor. Laatst gingen we op reisweek naar Berlijn en hij heeft zich de hele week niet 1 keer gewassen of z'n tanden gepoetst. Een andere jongen poetste ook nooit z'n tanden (hij wist niet meer wanneer de laatste keer was geweest), maar die zag er dan nog redelijk normaal verzorgd uit (ook al ging hij ook niet onder de douche). We gingen ook naar het theater en veel lui trokken hun beste kleren uit de kast, soms zelfs gala-kleding. Nou, dat vond hij maar raar. Hij liep er kennelijk liever bij met de enige broek/trui waarmee je hem ziet lopen.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() My Problem Ze wil het ook niet snappen.. Computerfreaks doen dat niet huh..? ![]() Ik heb veel geprobeerd zo van jij die dagen en ik die.. helaas ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Het zijn een soort ander mensen lijkt wel.. Nou mijn tante ziet er wel verzorgd uit.. zo niet van elke dag zelfde kleren.. dat niet. Internetten is leuk maar er de hele dag achter zitten.. lijkt me ongewoon..? Je hebt immers nog veel te doen thuis nietwaar.. Ze begon vandaag schoon te maken wat ik lang niet heb gezien. Ik was de laatste tijd veel af. En dat vind ze nog niet genoeg.. wordt ze kwaad over, wat ik ook weer niet snap.. ![]() Ze geeft mij al t schuld van dingen zoals dat het huis er erg slordig uitziet en waarom ik niet schoonmaak ![]() Vroeger deden we dat samen.. Ik hielpp mee En tijdens ruzie zegt ze dingen waarvoor ze zich ook niet schaamt zovan : 'Ja ik zit erachter! En dan?? wilde je er iets aan doen?? Ik ben hier de grootste!' ........ Haar stem klinkt irritant ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie heeft er een eigen site? king112 | 72 | 22-07-2003 23:40 | |
Psychologie |
Computer verslaving! king112 | 46 | 17-05-2003 21:33 | |
De Kantine |
Leuk spelletje Unexplained | 9 | 04-03-2003 17:59 | |
De Kantine |