Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat bij mij helpt:m'n dag vol plannen (met zinvolle dingen)
Dat is het enige wat ik zou kan bedenken... Dat hoeft niet ineens... want ik denk dat je het beter op/af bouwe, dan ineens stoppen.. Want dan krijg je niet zo'n schok effect k weet niet precies wat je dagelijkse bezigheden zijn, maar als dit te weinig is zoek er wat bij... Ik ken je eigenlijk te slecht om hier een zinvol antwoord op te geven... maar probeer iig je tijd met andere dingen op te vullen
|
je bent iig niet de enige....ik kan uuuuren achter de computer zitten. en het verveelt niet....dan weer een beetje forummen, dan weer msn-en, dan weer even Counter Strike spelen
als ik uit school kom; gelijk de computer aan tot het eten, eten op, weer computeren tot ik naar bed ga (+/- half 11) en dat iedere dag door maar een normaal leven zit er gelukkig ook nog wel soms in...
|
Als ik jou was zou ik gewoon proberen minder vaak er8er te stappen enzo wel dan alleen je mail kijken...Misschien een paar terug sturen en dan op tforum kijken of der wat nieuwe topics of reply's bij zijn gekomen....Zo niet nok je um weer....
En je denkt dat je niet weet wat je anders moet doen?Dat vind ik een beetje raar!Dat weet je vast wel...
|
mjah idd, zoek wat andere hobb's erbij, boeken lezen, boeken schrijven, maak een tekeningm duik de kroeg eens in, ga een rondje joggen, vraag aan ouwe mensen of je hun hond uit mag laten iedere week...
er zijn zoveel dingen te doen, je kunt bijvoorbeeld ook een bijbaantje nemen, verdien je er nog wat geld bij ook, plus dat je weg bent van de computer, hmmm moet het wel een computerloos baantje zijn ufcurse ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zou graag boeken gaan willen lezen maar ik kan me zo slecht concentreren. En ik duik eerder me computer achter |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je echt wil stoppen, stel jezelf dan eisen. Probeer 1 dag niet te computeren, ga sporten, huiswerk maken, muziek luisteren op je kamer, anything but computeren. As het lukt, doe je het een x 2 dagen, bouw het op. Zoek andere hobby's, ga es serieus aan jezelf werken. Zielig doen achter een computer helpt niet, echt niet. Je wordt er niet beter van.
|
![]() |
||
Citaat:
Ga sporten. Doe iets.
||
![]() |
Citaat:
Dan ga je hardlopen tot je helemaal dood bent als je fitness ook te suf vindt dan hoef je alleen nog maar op een bank voor je uit te staren. en een vriendin zoeken tsja daar geloof ik niet zo aan dat is niet de oplossing, want eerst moet je een meisje vinden dat je leuk vindt en dan moet zij jouw ook nog leuk vinden. te weinig dingen in eigen hand. Gewoon afzien is de grote oplossing whaaaaaa
|
Verwijderd
|
Och, dat gaat vanzelf over. Had ik ook last van, van m'n twaalfde tot aan m'n vijftiende. Het begint te vervelen na een tijdje, dan ga je vanzelf iets anders doen.
Waarom ik mijn leeftijd erbij heb gezet? Omdat het me opvalt dat de meeste computerverslaafden hier ook die leeftijd hebben. Zelfs king112 is stiekem dertien, ook al wil hij dat vast niet toegeven. Stom he, als mensen bij je eerste post je leeftijd onthouden, en er daarom niet in trappen als je hem later verandert? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben gewoon 18 zoals bij mijn account staat. Als je dit serieus denkt, begin ik alleen het idee te krijgen dat mijn serieuse berichten erg dom overkomen. Ik hoop dat niet dat iedereen zo over me denkt als deze jongen dame. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Computer verslaafd? Help isisnoort | 15 | 16-10-2011 16:25 | |
Psychologie |
verslavend? ExpoRules | 26 | 02-02-2011 07:51 | |
De Kantine |
Wat zijn jouw verslavingen? TopDrop | 64 | 27-11-2006 16:03 | |
Software & Hardware |
Mijn computer showt mankementen: DakDuif_oud | 8 | 22-11-2006 11:10 | |
Psychologie |
Hoe denken jullie over mensen met een verslaving? BananaSplit | 56 | 17-11-2005 20:58 | |
De Kantine |
waar kan jij niet van afblijven?¿? *supahgirlie* | 70 | 07-01-2003 20:02 |