Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind dat je op dieren mag jagen.
Dieren mishandelen. Gewoon omdat het dieren zijn en GEEN mensen. Maar inderdaad op huisdieren kun je dus niet jagen omdat zij het bezit zijn van mensen. Dus dan zou je eerst toestemming moeten vragen bij de eigenaar ![]() Maar goed ik zie de duidelijke meningsverschillen en ik denk niet dat het nog zin heeft deze posting verder te zetten. |
![]() |
|
het gevolg van het blijven jagen op dieren is dat die dieren verdwijnen. dat lijkt me geen goede ontwikkeling aangezien er altijd andere dieren/planten zijn die zich dan ongelimiteerd vermeningvuldigen. en het martelen van dieren lijkt me zinloos, de dieren zullen er niet van leren, of informatie loslaten. de enige die er mogelijk wat aan heeft is de martelaar, maar als het martelen van dieren voor jou prettig is zou ik toch professionele hulp gaan zoeken.
Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
of niet natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind dat je best kwaad mag zijn op dieren maar ze moeten jouw wat hebben aangedaan, je moet er wel een reden voor hebben. (dus niet van die hond stinkt, nu stinken alle honden en mag ik ze voor straf allemaal wurgen) reken ze af op wat ze jou hebben aangedaan, niet op wat ze zijn |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ookal ben ik het er niet mee eens dat je dieren mishandelt toch vind ik dat je er dan ten minste nog een reden voor moet hebben... als je je zo graag wil afreageren kan je tegen een boom aan trappen... |
![]() |
|
maar als ik het goed begrijp heb je zoveel opgekropte woede dat je dieren wilt mishandelen(het leuke van een lijdend dier ontgaat me nog, maargoed). lijkt het je niet verstandiger dat je je woede dan afreageerd in een sport ofzo? rugby karate kickboxing? het leuke van zo'n sport is dat er anderen zijn die ook allemaal pissed off zijn en allemaal op elkaar willen slaan, je bent niet meer alleen, en ervaart dat het tamelijk veel pijn doet als je met zo iemand in aanraking komt.
Als je echter zo gefrustreerd bent dat je persé weerloze dieren pijn wilt doen, lijkt het me verstandig dat je bij jezelf nagaat hoe de wereld zou worden als iedereen die handicap had. Laatst gewijzigd op 02-03-2003 om 20:00. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het gaat mij gewoon om dieren, als ik het woord dieren hoor word ik al misselijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ben jij gelukkig, waarom wel of waarom niet. pessimistje | 64 | 21-10-2003 20:40 | |
Muziek |
Is Nederlands zingen niet veel makkelijker dan Engels zingen? Rhinus | 40 | 14-03-2003 11:40 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom? MazeMouse | 0 | 20-10-2002 18:27 | |
Psychologie |
Weet niet waar te beginnen slisje | 4 | 24-09-2002 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
waarom, is het zijn klootzak2001 | 3 | 03-07-2002 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Songtekst: "Waarom niet vandaag?" apresskier | 1 | 28-05-2002 18:04 |