Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2002, 15:18
Iotje
Iotje is offline
Ik ben m'n leven zat. Maar ook weer niet. Ik ben bang om dood te gaan aan de ene kant, om dingen achter te laten die ik wel leuk vind aan m'n leven , mensen van wie ik hou achter te laten, maar toch....
Ik heb niet echt serieuze plannen om zelfmoord te plegen ofzow en ik denk niet dat ik het zou doen maar toch blijft elk moment van de dag het gevoel datik weg wil, niks meer wil weten, ik wil wegzakken in iets onbekends en eindeloos, ver weg van alles en iedereen( bijna iedereen).
Ik kan niet zeggen wat ik voel, dus probeer ik het zo maar dit lukt ook niet geweldig!
Zijn er mensen die dezelfde tweestrijd hebben en hebben jullie tips hiertegen???

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 15:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-05-2002, 15:40
janneke16
janneke16 is offline
jah, ik ken dat wel...
gwoon weg willen, maar toch ook weer niet.
echt tips heb ik niet, je moet gewoon denken aan alle leuke dingen in je leven en als dat ff-ies niet lukt moet je het gewoon van je afschrijven, door bv een nieuwe topic te openen hier, en opschrijven wat je op dat moment voelt. Bijna altijd is er wel iemand online bij psygologie, en dan kan je steun vinden bij diegenen...

kweet niet of je wat aan mijn reply hebt, maar k wou t toch ff plaatsen.
Oud 08-05-2002, 15:45
lady_x
lady_x is offline
Ik wil ook soms eens weg van hier, naar een andere betere wereld, me laten invriezen ofzo en dan na enkele maanden weer wakker worden omdat ik alles soms zo zat ben. Maar het is kut want het ene moment ben ik gelukkig, het andere down, en daarom weet ik niet wat ik wil. Zelfmoord zou ik nooit doen, het is jezelf zwak, zielig en egoistisch tonen en de mensen om me heen zoals mijn ouders zouden het er heel moeilijk mee hebben.
Het leven is soms kut, zo is het eenmaal maar er komen betere momenten, je bent nog jong, er kan nog zoveel veranderen.
Oud 08-05-2002, 18:58
Verwijderd
ik denk dat er heel veel mensen zijn die dit gevoel kennen.
poeh, had me zo veel bedacht om hier neer te zetten en nu ben ik alles kwijt... nja, als het weer in me op komt zet ik het wel weer neer. sorry!
dikke knuf
mir
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 19:30
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
100% herkenning.

Kon ik maar voor één jaar lang een interrail-kaart kopen voor heel Europa... dan zie je mij één jaar lang niet meer terug.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2002, 21:39
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ja, ik heb dat gevoel de afgelopen tijd ook vaker gehad, alles even beu zijn. Vooral afelopen paar dagen heb ik dat heel sterk gehad. Ruzie met mijn moeder, mijn vriendje die het uit wilde maken...Ik had zoiets van: Waar leef ik dan nog voor? Ik neem een paar pillen en dan ben ik van het gezeik en die vreselijke pijn af. Maar idd, zoals je zelf al zegt, je moet goed beseffen dat, hoe cliché het ook klinkt, na regen weer zonneschijn komt. En bovendien heb je nog een heel leven voor je, je bent nog jong en kunt nog ontzettend veel leuke dingen doen en er iets moois van maken. Natuurlijk kun je het ook de mensen die van je houden niet aandoen om zelfmoord te plegen, maar dat moet niet de reden zijn om het niet te doen, dat moet je toch echt voor jezelf doen, en het leven van een positieve kant bekijken, ook al is dat soms vrijwel onmogelijk of heel moeilijk.
Als het je niet lukt om er alleen uit te komen, zoek dan hulp. Ga met een maatschappelijk werker of desnoods met een psycholoog praten, krop het NIET op want dat werkt averechts.
Heel veel sterkte in ieder geval en kop op!!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2002, 20:45
bambykill
bambykill is offline
Meid, dit klinkt niet goed. Eigenlijk klinkt het best wel slecht.

Ik kan niet meer zo vaak in de stad komen om je op te beuren maar ik kan je mischien wel wat raad geven want als ik nou naar je daginvulling kijk moet zelfs ik slikken.

Voor een meisje blow je echt veel te veel. Ik weet niet of je werk hebt maar als je dat niet hebt ga er dan eens SERIEUS naar zoeken. Je zit elke dag maar met Vliegh te blowen en te blowen. Je doet geen ene fuck en dan vind ik het niet verwonderlijk dat het nu slecht met je gaat. Drugs is geen oplossing.

Als je werk hebt betekent dat, dat je niet meer kan blowen onder het werk, dus dat wordt al minder en je bent dan tenminste met iets bezig. Werken zuigt hard Weet ik.
Maar ik denk dat het voor jouw de beste oplossing is.

Ik zou dit eigenlijk liever onder 4 oogjes willen bespreken. Dus ik hoop je echt weer snel te zien. Dit is niet het eerste "het gaat slecht met me" topic van je die ik gelezen heb. Alleen zie ik wel dat het steeds slechter gaat en volgens mij doe je er op dit moment niks aan.

zucht... meisje toch... dit wil ik helemaal niet...

Zie je hopelijk snel weer.
Ben dins en woens vrij. Kom een van die dagen wel in de stad hangen..
Oud 12-05-2002, 20:32
Iotje
Iotje is offline
Offtopic ( )!

Inter???
Reactie???

Dag later: Blijkbaar lees je dit niet Inter of je wilt hier niet op reageren...

Laatst gewijzigd op 13-05-2002 om 11:02.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 11:03
Iotje
Iotje is offline
Excuses dat ik m'n topic de hele tijd omhoog haal maar mij reactie hierboven is de reden dat ik het doe!!!
Oud 13-05-2002, 11:56
Cato328
Cato328 is offline
Hey Io,

Ik heb ook vaak dat ik gewoon weg wil rennen, de eerste boot naar Amerika ofzo wil pakken en gewoon even geen contact wil hebben met iedereen. Maar ja, dat kan nu eenmaal niet. Als jij je zo voelt, zeg dat dan tegen me. Laten we anders deze vakantie samen een weekje weg gaan... niet naar Vlieland, maar met een tentje op de camping aan het Ronomeer (Drenthe) ofzo. Gewoon even weg. Nou ja, we zien wel. Ik hou van je...

Kus, UgY
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten