Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2002, 19:10
pati
pati is offline
Wie heeft dat ookwel eens, dat je graag wil huilen op muziek? Dan zit ik voor de tv en zet muziek op of 's avonds voordat ik naar bed ga zet ik de radio op en wil ik huilen.. soms zijn het een paar tranen, maar soms is het ook erger..
Wie heeft dit ook? Hoe kan dat
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 20:31
kleinedraak
Ik heb dit ook. Soms ga ik dan keihard meekreisen om mijn gevoel te uitten. in de klas huil ik ook vaak maar dit is een schreeuw om aandacht als je er met me over wil praten kan dat op cestzoe@hotmail.com ik zou dit erg fijn vinden!!!! Groetjes Esther
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 20:39
Verwijderd
Dit is heel herkenbaar...
Bij mij is dit op dagen waarop ik mijn gevoel niet heb kunnen willen of mogen uiten, waardoor ik ´s avonds echt ontzettend veel behoefte heb aan ´zielige´ muziek ofzo... Waardoor ik even mezelf kan laten zien, wat ik voel... Het is moeilijk te omschrijven, maar waarschijnlijk is het een manier van uiten en een beetje zelfmedelijden... Maar ik denk dat dit een gezonde vorm van beiden is... Het is goed je ff te laten gaan!! Succes, en een dikke knuf xXx
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 21:21
pati
pati is offline
Ik heb wel problemen op school.. heeft met faalangst te maken. Ikdenk dat dat ook wel meespeelt. Je kunt toch alleen huilen als je je slecht voelt (uitgesloten van blijdschap natuurlijk), er moet toch altijd iets zijn of niet>
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 08:12
Fer19
Fer19 is offline
hoi,

volgens mij is het een kreet dat vraagt om liefde.en ja als je dan ook zo gevoelig ben aangelegd,kan het zijn dat je huilt tydens een emotionele nummer.

Groetjes Ferdi

ps:komt goed
Oud 20-01-2002, 08:28
Shackles
Shackles is offline
Bij mij houdt het soms vier dagen tot een week aan, dat ik zo graag wil huilen en dat het gewoon niet gaat. Ik krijg er dan hoofdpijn van en het kost zo ontzettend veel energie. En op een gegeven moment weet ik (metforisch) wat er aan de hand is en dan kan ik het ook een beetje vertellen en meestal ga ik dan wel huilen. Of als ik zeg dat ik zo graag wil huilen. Ja, ze is lief.
Oud 20-01-2002, 10:14
Snufje
Snufje is offline
Als ik me heel klote voel en ik hoor een bepaald liedje (Anouk - Michel), dan krijg ik echt tranen in m'n ogen.. Omdat ik daar herinneringen bij heb,.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 10:34
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
alsik wil huilen dan komen er een paar tranen maar dan houdt het op en wordt ik heel agressief
kweenie hoe het komt maar kwil wel huilen maar lukt nie meer
Oud 20-01-2002, 11:25
pati
pati is offline
Is het dan ook normaal als je bijna iedere dag een beetje huilt of soms erger?
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 11:27
halve gare
halve gare is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
alsik wil huilen dan komen er een paar tranen maar dan houdt het op en wordt ik heel agressief

dat heb ik ook, ik wil vaak even lekker huilen als je een rot dag hebt gehad of zo maar dat kan ik niet meer. denk dat ik al teveel tranen heb gelaten.

Oud 20-01-2002, 13:43
intelli-worst
intelli-worst is offline
ik wil soms wel huilen, zomaar om nix, maar het lukt niet, de tranen blijven ahw branden, het gevoel van leegt en verdriet blijven aanwezig, het gevoel van "ieder moment kan ik in tranen uitbarsten" blijft bestaan...
dit is vrij frustrerend, en zwaar irritant.. al heb ik nooit dat ik dan ook echt kan gaan huilen...
ik denk btw dat het klopt; het is een "Need For Love" als ik me zo voel...
Oud 20-01-2002, 14:15
shania
shania is offline
Ik herken het wel.
Oud 20-01-2002, 16:27
flowerpower
flowerpower is offline
hey!

dat heb ik ook..... gewoon ff lekker janken bij een of andere cd die ik dan hoor....lucht soms ontzettend op al weet ik niet eens waarom ik moest janken! maarja als het maar helpt toch?

Xizzies
Oud 20-01-2002, 17:11
Megalomaniace
Megalomaniace is offline
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:

heb ik ook en dan uit ik die agressie op de verkeerde manier...
Oud 20-01-2002, 17:18
Verwijderd
Ik herken dat wel. Soms heb ik echt van die buiten dat ik een soort 'self-induced' (sorry, heb er ff geen Nederlandse term voor) melancholieke bui wil oproepen. Dan drink ik een flesje bier en zet een mooi nummer op (voor mij is het wel altijd trance, het is niet relevant voor de discussie, maar dan weten jullie dat )...en als er dan een mooie of 'ontroerende' passage of opbouw komt moet ik soms ook wel moeite doen om m'n tranen in te houden, ja, en dat doe ik dan gewoon zelf...het zijn ook helemaal geen uitingen van een negatief gevoel maar gewoon 'huilen om het huilen' om het zo maar eens uit te drukken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten