Advertentie | |
|
![]() |
|
heeft te maken met het feit dat je hersenen een beetje te weinig zuurstof krijgen, hierdoor krijg je het gevoel dat je valt. meestal worden zulk soort lichamelijke prikkels in een droom verwerkt.
|
oh dat heb ik ook wel eens. dan lig ik in bed, en dan net op het punt dat ik net in slaap wil vallen zeg maar, dan schrik ik met een schok wakker alsof ik net viel ofzo. volgens mij is het normaal, mijn zusje en nog een paar mensen die ik ken, hebben het ook wel eens gehad?
|
Dit is een normaal verschijnsel. Waarschijnlijk zijn er meer mensen die dit wel hebben dan niet.
Maar ik heb dat dus ook wel eens, of dat er iemand op me afspringt ofzo. Ik weet niet hoe het komt. Of soms schiet ineens je been in de lucht ( ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is letterlijk in slaap vallen.
t gebeurd ook altijd savond wanneer je net in je bed ligt en niet bv midden in de nacht. is heel natuurlijk, niets om je zorgen over te maken. je valt gewoon erg letterlijk in slaap.
|
![]() |
Ik had het er net toevallig met mn vader over... Ik kwam gisteren terug uit Oostenrijk. Ik lag met mn been over die van een vriendin heen en viel bijna in slaap. In een keer vliegt mn been de lucht in, ik schrok omdat ik viel. Later in de bus is dat nog twee keer voorgekomen. Ik heb dat heel vaak gehad en nu komt t weer terug...
|
![]() |
|
dat gevoel dat je valt en dan ineens wakker schrikt (omhoog vliegt in je bed
![]() soms is de klap zo hard dat je je zowat lam schrikt. maar verder niks om je zorgen over te maken hebben veel mensen nl. xxx |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je geest uit je lichaam...COME ON!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Snijden Kdel | 13 | 30-08-2016 08:07 | |
Studeren |
Trade Management Azië Omi0 | 24 | 28-02-2007 19:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom uberhaupt iets geloven? (zoals het hiernamaals) Boebsie | 145 | 25-10-2006 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
paden van ontdekking Bloementje | 8 | 09-02-2005 05:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
narcosekapjuh. remco1 | 48 | 13-09-2004 20:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
als je het gevoel hebt dat je vulling eruit gaat vallen... MeCute1983 | 2 | 03-01-2002 17:01 |