Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zal geen gelukkig leven lijden met mensen om mij heen. En het spijt me om je dit te moeten zeggen, zelf ben je ook hypocriet. Je zegt zoveel dingen, school bijvoorbeeld, je wilt stoppen, maar je doet het niet omdat je er bijna bent. Ik weet niet hoe oud je bent dus ik kan verders niets zeggen over je leerplicht. Het terrorisme kun je alleen maar stoppen met terrorisme. Je kunt wel willen om het rustig met die mensen uit te praten, maar zij droppen dan liever een bommetje op je kop. En de tijd is terug te draaien, doen we ieder jaar 1 keertje. We reizen zelfs in een keer de toekomst in als de klok een uur vooruit wordt gezet. Ik praat nu dus over de zomer- en wintertijden. En we zijn allen tijdreizigers, we reizen namelijk naar de toekomst. De mens is zichzelf al die tijd gebleven, alles wat gebeurd is is de mens eigen. De zwakker werden alleen onderdrukt, maar dit is de mens zoals hij is. Een ras waar de sterksten heersen. Vroeger tenminste, nu gaat het om iets anders... Je zeurt wel dat je dingen wilt ontdekken, maar iemand anders is je al voor geweest. Als jij het nu kon ontdekken blijft er toch ook minder voor iemand anders over om te ontdekken? En het is je eigen keus of je van het leven geniet, het is niet echt verplicht. En sommige mensen genieten van geld, sommige mensen genieten weer van totaal andere dingen. Om de mensen wakker te maken heb je tijd nodig, tijd die niet uit 1 leven bestaat. Weet je wat jij moet doen? Een aantal dingen leren accepteren ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Moeite met wakker worden ! MrCingi | 49 | 04-12-2010 14:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Kort stukje] Van droom tot wakker worden Een Tweeling | 1 | 02-06-2004 11:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Wakker worden zonder jou Starley | 3 | 01-12-2002 18:11 | |
De Kantine |
probleem met wakker worden Maurice | 28 | 06-09-2002 01:55 | |
ARTistiek |
Wakker worden. Verwijderd | 1 | 12-05-2002 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Nooit meer wakker worden... Secreet | 8 | 29-10-2001 21:17 |