Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat denk je nou? Dat steve dat zegt om populairder te worden ofzo, 'beetje' kort door de bocht hoor. Ik vind Tool ook niet zo geweldig als de meeste mensen hier, eigenlijk vind ik alleen 'Sober' een leuk liedje.. maar kom alsjeblieft niet met het non-argument van 'dat zeg je alleen maar om popu te zijn' oid want dat slaat als een spreekwoordelijke lul op een drumstel. |
![]() |
|
wat een stel zeikers zijn de meesten hier, hoe kan een band nu waardeloos zijn? die lui kunnen meestal toch wel redelijk wat spelen (en waarschijnlijk beter dan menig forummer hier).
Volgens mij is het gewoon true en alto om enkele bands waardeloos te vinden ![]()
|
Tja, ik vind het een beetje disrespectvol voor de artiest, meeste van die lui storten hun hart en ziel in hun muziek, en dan heb je zo`n ballerige nederlander die "het kut vind zonder enkele reden".
Verander dan het topic naar "muziek die je niet kan uitstaan" Ik denk dat je zo ie zo anders tegen muziek aankijkt als je zelf ook een instrument bespeelt. dude, ik voel me net 86dagreed met mn emo-verantwoorde posts ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
De mooiste spel- en grammaticafouten #5 Verwijderd | 500 | 10-06-2008 14:44 | |
Muziek |
Morrissey 20 december in de HMH. Verwijderd | 45 | 20-12-2006 11:45 | |
Muziek |
[poostrok] mono - you are there Ce-El-Wan | 48 | 15-08-2006 19:07 | |
Muziek |
welke band zou je nooit meer willen horen of zien? Human2.0 | 115 | 20-12-2003 17:49 | |
Muziek |
Good Charlotte x-spekkie-x | 81 | 17-12-2003 17:07 | |
Psychologie |
depressiesss load_harmony | 32 | 12-03-2003 09:32 |