Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is trouwens niet helemaal uit verband gehaald, het heeft daar waarschijnlijk ook mee te maken.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Misschien leer je daardoor beter om te gaan met je problemen. Niet door ervoor weg te lopen, maar op te schrijven en ze opnieuw te beleven... Niet dat het leuk is, want ik heb nog nooit zoveel als verleden jaar stil gestaan bij het verleden :/ |
![]() |
|
Dit topic gaat in tegen het nieuwe beleid op Psychologie, dat verteld dat zelfmoord aankondigingen verboden zijn.
Daarom gaat er nu een slotje op, sorry maar de regels zijn belangrijk voor de sfeer op 't forum... Ben je het niet met deze beslissing eens, stuur dan even een mailtje naar doc@scholieren.com Doc
||
![]() |
Citaat:
Ik wilde het alles kwijt, werkelijk, ik wilde het vertellen of uitschreeuwen, maar het kan niet ... ( ten eerste omdat er niemand is die zou luisteren, ten tweede omdat ik niet zo makkelijk praat ), dus heb ik in een aanval gezegd dat ik nooit meer iets eet. Eigenlijk sta ik nog best wel open voor iets anders dan per se doodgaan, maar het is zo aantrekkelijk ...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het regent, saa(i)d :bloos::bloos: #884 Verwijderd | 500 | 25-02-2010 23:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Poging 3 ---> [verhaal] Geluk bij Ongeluk Soapsie | 15 | 12-09-2005 19:01 | |
De Kantine |
Hoi, ik ben Matthias en ik ga jullie vertellen wat ik vandaag gedaan heb! hasseltboy | 111 | 09-02-2005 16:33 | |
Games |
Half-Life 2 Levitating Nun | 500 | 05-12-2004 15:48 | |
ARTistiek |
[tekeningen, krijtgebeuren, vanalles]zijn er wel veel Verwijderd | 5 | 08-06-2003 10:41 |