![]() |
|
![]() |
Ik weet niet zeker of ie hier wel hoort, maar goed
Ik heb een relatie van 1,5 jaar achter de rug, het uit elkaar gaan was erg plots en vanuit haar kant... en is ook erg moeilijk gegaan (vervelende situaties e.d.) Dit is dus 2 maanden geleden gebeurd, en ik hou nog steeds zielsveel van d'r, maar ze heeft duidelijk gemaakt dat liefde niet meer in het spel zit vanuit haar kant... *sad but true* Nu moet ik dus verder met me leven, het probleem is dat ze nog elke dag voor meer dan 50% van de tijd in m'n kop zit, en de gedachtes zonder haar te zijn me ook nog heel vaak tot tranen brengen... Hoewel we hebben afgesproken niet het contact totaal te verbreken heb ik het voorstel gedaan dit wel tijdelijk te doen, voor mezelf... en ook voor haar (ik kan zo niet oprecht tegen haar praten als 'vrienden') Nu is mijn vraag, hoe krijg ik iig dat "houden van..." uit m'n hoofd, het hoeft niet snel, maar wel iets waar ik aan kan werken... wie heeft er ervaring mee... verder ben ik in die 1,5 jaar veel contacten verloren, en hoewel ik op het gebied van de liefde erg ben gegroeid merk ik dat me vriendenkring is geslonken en dat het vrijgezellen bestaan eigenlijk iets vreemds voor me is geworden... (ok, ik ben nooit een goeie vrijgezel geweest maar toch) dit zijn ook weer dingen die ik terug wil... iig gedeeltelijk... ook hier zijn adviezen gewenst ![]() Nah gooi maar los mensen, ik ben benieuwd... Offtopic: ps. mocht iemand toevallig weten wie ik ben, en met wie ik een relatie heb gehad, hou dat aub buiten deze topic... evt. vragen kunnen in een private message maar of ik antwoord is een tweede... bedankt...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ow... ik heb trouwen een logboek gemaakt, schrijf netjes op wat ik me voorneem, wat ik zit te denken, dan merk ik hopelijk vanzelf wel hoe 't gaat (beter/slechter) want ik heb de pen al 2 dagen de vrije loop gegeven en zit op twintig kantjes, dus als 't minder word zal 't wel beter gaan ![]()
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk is het meer dat je op een andere manier van haar leert te houden, meer als goede vriendin en minder in de romantische zin. Citaat:
Citaat:
![]() Als je lekker in je vel zit, voel je je psychisch ook iets beter ![]() Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Opnieuw beginnen/loslaten Rommeltje | 7 | 22-10-2014 15:14 | |