Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dit is heel vreemd.
Wel eens gehoord van dodenzieners?Ik wel namelijk, je noemt het vast anders, maar er zijn mensen die doden zien, ze doen niks, maar het zijn verdwaalde geesten, die altijd maar bij mensen in de buurt willen zijn, en daar hoef je volgens mij ook niet bang voor te zijn, je moet er mee leren omgaan, het lijkt me trouwens wel eng hoor... Steeds een man die in mijn kamer staat als ik me omkleed, mij rituelen doe, mijn tanden poets etc etc, heel apart...kan je me misschien iets meer informatie geven over hoe diegene eruitziet? Zoekt hij wel eens contact?Of heb je hem wel eens in de ogen gekeken(je vriend dan?)? Wiccaleen
|
Ik weet niet precies hoe hij er uit ziet. Wel: Kort, blond haar, ongeveer 175 cm, geen baard of snor.
Hij zoekt geen contact maar gaat als <vriend> een moelijke periode heeft, gaat hij soms zitten ![]() [Dit bericht is aangepast door Krastain (13-12-2001).]
|
![]() |
IIEEEUUWWWW Dit vind ik echt creepy jongeh. Ik heb zelf ook dingen, maar die heb ik een etiketje opgeplakt met:'huisgeesten, die horen hier, niet bang voor zijn' maar dat is toch wel enger denk ik...
Maar is je vriend er bang voor of weet hij hoe hij er 'mee om moet gaan'??? xHelliex |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ik schaam me enorm voor wat er gebeurt is. Sannebv | 19 | 14-06-2011 16:27 | |
Liefde & Relatie |
Wat is liefde nu eigenlijk? botervleug | 44 | 12-11-2008 12:26 | |
Psychologie |
vereenzaming/er niet bij horen sicilion | 37 | 27-02-2007 23:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Leven als dode --> nu wel een verhaal <-- *~SaBoTaGe~* | 3 | 19-06-2004 17:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vrouwen hakken penis af van man die geen seks wil limo | 4 | 12-06-2003 14:06 | |
Verhalen & Gedichten |
de grote boze nacht Y@NOU | 3 | 27-06-2002 16:29 |