![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het inderdaad juist niet volledig negeren, je kan best zeggen dat je het heel genant en moeilijk vond en dat je niet zo goed weet hoe je hier mee om moet gaan. Daarnaast handelde je verder prima, er gebeurde alleen iets waar niemand controle over had; het is niet gek dat jij dan ook geen controle had en dus reageerde zoals je deed. Ik snap dat het genant is, maar jij kon hier niets aan doen. Hoe je hier tegenover de clienten mee om moet gaan, is denk ik iets waar je collega's je goed mee kunnen helpen; dat lijkt me ook vrij afhankelijk van het soort clienten. Misschien werkt het bij deze mensen vooral om bv streng te zijn en te zeggen dat het niet grappig was, of juist inderdaad er zelf een beetje om lachen en klaar... Ligt imo echt aan de mensen.
Nou ja, dat zei SA dus ook eigenlijk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oei, dit is idd 'n situatie waar je je rot voor zou schamen . Maar ja, in jouw geval zou ik even overleggen met je teamleidster over deze genante situatie en gewoon rustig blijven en niets aantrekken als ze opmerkingen gaan maken.
Opgewonden raken komt vaak door instincten. Natuur wint vaker van beschaving, ook met sex. Mensen kunnen soms last hebben van urine-verlies. Dit kan gebeuren tijdens schrikken, lachen, slapen of iets anders dat soms de spieren die je plas ophouden laat ontspannen. Dat kan gebeuren toen je op die man viel. Probeer niet te denken dat je fout zat, want je kunt hier net zo min aan doen als die ontsnapping aan urine. En over die opmerking van die man moet je niks van aantrekken, die ouwe viezerik had natuurlijk nooit kunnen dromen dat hij nog een mooi meisje nat kon maken ![]() ( grapje) Het helpt ook om er gewoon om te lachen en niet erover te piekeren. ( Trouwens, mooie foto van je in je fotoalbum ![]() Anyway, sterkte en succes verder met je stage |
![]() |
||
Citaat:
Ik bedoel, eerst randt hij een passagier aan, daarna zo doen richting jou, en alles dat hij krijgt is 'foei, niet meer doen'? Vind je het gek dat hij dik tevreden is over zichzelf...
||
Citaat:
Is logisch dat je je schaamt omdat het door al die oudere vrouwen/mannen is gezien. Gewoon beschouwen als een ongelukje, meer is het niet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zelf zou denk ik doen alsof het nooit gebeurd is en opmerkingen negeren, of mischien het weglachen (eroverheen praten als iemand erover begint)
Kan me je schaamte wel voorstellen maar je kan er niks meer aan veranderen dus de laatste maanden stage helaas uitzitten, ik denk dat andere het mischien al vergeten zijn |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Picknicken in de lentesaai #1402 Verwijderd | 500 | 10-06-2011 17:58 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Psychologie |
In een dagboek schrijven... wat voor nut/doel heeft 't voor jou? Signy | 60 | 29-10-2002 19:32 | |
Psychologie |
Kamp nachtmerrie..............wat moet ik nu? help me mensen..... HelpMePlease | 12 | 07-10-2002 17:35 |