Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Denk aan de aan de kouwe oorlog... Je moet onbewapend blijven. Zodat 't niet volledig uit de hand loopt. Messen & andere wapens moeten ALLEMAAL verboden worden. Dan is het overal veel veiliger. En een betere wereld begint bij jezelf.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() de sleutel daarbij is snelheid en brutaliteit maar goed, wegrennen is wel zo veilig ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
No way, als er een gast op me af komt, denk je nou echt dat IK als meisje zijnde die gast kan neer hoeken..Don't think so. Ik heb altijd wel iets bij me van een schroevendraaier ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
voor je het weet doe je heel domme dingen als je explodeert...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan het niet begrijpen dat mensen ernaar staan te kijken, en verder niet ingrijpen...
Eigenlijk kan ik het wel enigzins bekijken, ze zijn bang voor zichzelf...maar 2 meiden van 16 kunnen de meeste mensen toch wel aan??? ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik zoek nooit vanzelf ruzie, vroeger op school werd ik wel lastig gevallen en vaak deed ik ook daar niets terug. Zo van: "ik blijf nu gewoon emotieloos, dan valt er voor hun geen lol aan te beleven"... Dit werkte wel, maar dan ben je wel het sukkeltje op school. Aan de andere kant had ik weer momenten waar het mij gewoon teveel werd, momenten waarop ik bijvoorbeeld iemand met hoofd en al tegen de muur sloeg *schaam* Het ideale is een beheerste vorm van zelfverdediging waarbij jij reageert op de ander. Zolang de zelfverdediging centraal staat, is er toch niets mis mee? Ik schrijf hier niet direct over Taekwondo, want daar geldt vaak ook de regel dat een (rappe en beheerste) aanval de beste verdediging is ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waarom zou ik dan terug slaan? WAT SCHIET JE ER MEE OP??!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Met andere woorden: als hij niet redelijk is en het nodig vindt jou te slaan zonder aanleiding, is het je goed recht hem duidelijk te maken dat zoiets ongepast is en gevolgen kan hebben. Veel hangt van de situatie af, maar als ik al een bloedneus heb en mijn hemd onder het bloed zit enzovoorts, ga er dan maar vanuit dat ik me even uitleef op hem... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Was hij dronken of iets dergelijks? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Toch vind ik het niet kunnen. Waarschijnlijk had ik hem uit reflex al een klap verkocht, zonder er echt een ruzie van te maken. Het is dan aan hem of hij verder gaat of inziet dat hij fout is. |
![]() |
|
ik was een keer in een supermarkt bij ons in het dorp, en er was feest ofzo ik weet het niet meer precies maar de bedoeling was dat we eieren wouen gooien
![]() nou dat was niet zo maar zei kwamen op me af en begonnen te zeiken en bier te tuffen over me en ik wou geen ruzie dus ik dej niks trug amar et is zoooooo vernederend....zelf als je zogenaamde vrienden niet s trug zeggen om je te verdedigen ![]() ze zaten ook de hele tijd te dreigen met inelkaar slaan en doude me tegen allemaal dingen aan enzo en me maar uitlachen, nou dr was niks grappigs aan ![]()
|
dat mensen niet snappen dat je andere daar ongeloofelijke minderwaardigheids complex kan van geven!!!!
ik vinnet eng om 's avonds langs een groepjuh jongeren te lopen want voor je het weet irriteer je ze zonder dat je het doorhebt en dan heb je ze achter je aan ![]()
||
Citaat:
|
ja klote verhaal ik ben ook vaak op deze manier aangevallen door marocanen ( ja het waren alleen marocanen ja altijd) maar op een gegeven moment was ik niet zon makkelijk target meer, kisten in hun ribbenkast vindt niemand leuk ,dan maakt niet uit of het er meer zijn hehe
Hoe omstanders reageren is altijd zo lame
|
nee woorden helpen niet altijd vooral omdat de inteligentie van mensen die zinloos iemand inelkaar slaan nooit echt bijster hoog is( ze praten je alleen na lol )
|
![]() |
das niet normaal meer inderdaad.. gewoon aangifte van mishandeling doen.. laat ze maar eens lekker boeten voor wat ze gedaan hebben..
maar ik heb hetzelfde meegemaakt met me vriend, we hadden 6 maand verkering en ik ging naar een concert toe.. hij zou me ophalen en dan zouden we samen naar zijn huis lopen.. hij komt uit de stad en loopt dus naar waar mijn concert was.. komt hij langs 3 turkse jongens. (van die lange kickbox figuren) hij loopt gewon langs, hij krijgt een klap tegen ze schouder, en daarna is hij helemaal in elkaar getrapt.. leren jas, schoenen afgepakt. ze hebben hem echt bont en blauw getrapt.. hij kwam er goed af rolde richting sloot en toen hnebben ze hem daar maar in geduwt en zijn zelf weggelopen...... 'k zie mark nog zo voor me, hij kon niet lopen niets...... steunend op mij van de pijn.. 't scheelde niet veel of hij was er niet meer geweest. terwijl de aanleiding er niet was.... politie heeft proces verbaal opgenomen tot poging tot doodslag en geweld ofzo. 'k weet nei meer precies sorry moest ik kwijt.. zit er nog steeds best mee... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Die Bulgaarse assassin wordt compleet in elkaar gebeukt Simon | 36 | 07-02-2013 18:56 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] ... duivelaartje | 36 | 16-04-2004 19:49 | |
Werk, Geld & Recht |
Iemand ontslaan die in ziektewet zit the exploding boy | 15 | 18-01-2004 22:59 | |
De Kantine |
Grijp jij in? Lolita | 33 | 26-10-2003 19:41 | |
Liefde & Relatie |
wat kan je je vergissen in iemand...lees maar en meiden..let op! stefanietje | 25 | 01-04-2002 18:30 |