Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou er echt niet tussen springen als een stel idioten bij een disco ruzie had ofzo, tenzij iemand helemaal in elkaar getrapt werd. Maar wel gewoon op straat, denk ik. |
![]() |
|
het ligt er ook aan, om wie het gaat vind ik voor iemand waarmee ik goed bevriend heb zou ik het eerder riskeren als een vreemde, dan bel ik liever de politie of roep ik andere erbij.
![]() tis zowiezo wel dapper van je
||
Citaat:
![]() moet je echt lef voor hebben ik kan er zowiezo slecht tegen als mensen dronken zijn omdat ik het wel eens meemaak soms zijn ze ontzettend melig, en dan ineens vet agressief........ dat laatste gedrag schrikt me nogal af namelijk.... ![]()
|
Als kleine troost om jullie geust te stellen. Als ik het echt niet red heb ik een alarm knop die direct een verbinding maakt mnet een centrale waar ze met behulp van microfoons in de kroeg kunnen horen wat er gebeurt en meteen politie sturen.
Verder kan ik de hond (een rotweiler) naar beneden halen. Mijn vader roepen. Hells Angels bellen. Of natuurlijk gewoon de politie. De enige hulplijn die ik tot nu toe gebruikt heb is mijn vader. Nou ja en de hond een keer toen ik helemaal alleen met een of andere vage gast zat die ik niet vertouwde. |
![]() |
|
Het hangt mij er wel vanaf wat er gebeurt; in sommige gevallen heeft ingrijpen geen zin en de politie bellen wel. Dan zou ik wel voor het verstandigste kiezen.
Ik weet alleen wel dat 12/13-jarige jochies niet meer zijn wat ze eens waren; dan zeg je iets omdat ze een flat in brand proberen te steken (brandende kranten naar binnen enzo), komen er drie messen tevoorschijn ![]()
||
Citaat:
![]() jezus zeg het zijn maar bruggers in princiepe..
||
Citaat:
maar toen was ik nog klein ![]()
||
Citaat:
![]() als ik zoiets zou doen dan zou ik een blijvend huisarrest krijgen ![]()
|
Nee, tijdens het uitgaan moeten de uitsmijters dat maar oplossen, die worden ervoor betaald
![]() |
![]() |
|
Het gaat er ook niet om dat je indruk maakt op mensen. Maar dat je het niet zo aan je voorbij laat gaan. Desnoods ga je zo staan dat je erbuiten staat maar wel in de gaten kan houden wat er gebeurt totdat de politie er is om het op te lossen. Die jij natuurlijk hebt gebeld. Je kunt dan een getuigen verklaring afleggen waardoor de daders een kleinere kans maken dat ze er zonder gevolgen vanaf komen. Plus dat als het slachtoffer gewond achterblijft jij hebt gezien wat er aan de hand was en dus kan helpen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zal er niet snel tussen springen, ik wil nog niet dood, maar ik zou ook niet doen of ik niks zag ('k zou dus wel de politie bellen bv).
Gelukkig kom ik ook niet echt vaak in dat soort situaties. Laatst toevallig een oude vent die m'n vriend een duw gaf omdat hij (ik ook overigens ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
you are very brave
![]() kheb zelf nog nergens tussen moeten komen, maar ik ben wel bereid klappen op te vangen als ik het iemand anders kan besparen. maar stel dat er een of andere burgeroorlog is tussen 2 groepen, dan blijf k daar toch liever buiten. dan bel ik met t zelfde gemak gewoon de politie. als die tenminste uit hun grot durven te komen.
||
Citaat:
![]()
|
kut he die persvrijheid
ik had hier pasgeleden een discussie over met mijn bedrijfsleider (mcdonalds dorecht centrum) hij vond als een vechtpartij buiten de gelegenheid word uitgevoerd hij zich er niet mee hoefd te bemoeien omdat hij alleen verantwoordelijk is voor de gasten van het restaurant en ik bracht daar tegenin de normen en waarden kwestie ik vind dat je als (weldenkend) mens, erbij MOET ingrijpen of iets doen in die aard.
||
Citaat:
|
ja vorige keer viel een groep jonge kinderen 11-15 jaar ofzo
mijn nichtje aan omdat ze daar liep dan ga ik er ook naartoe ookal zijn ze met 12 man en ik alleen en dan merk je dat de oudste toch redelijk proberen op te lossen maar dan komt zo'n klein 11 jarig klote jochie met een mes tevoorschijn met "zal ik je neersteken en in de boom hangen"
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
monoloog: seksueel misbruikt HelpMePlease | 42 | 31-05-2007 14:26 | |