Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Je kunt jezelf zielig gaan zitten vinden.
Je kunt er ook aan werken en je problemen oplossen. Je hebt het in eigen hand. Tis niet gemeen bedoeld, zo zal het wel overkomen, daarom zet ik het er bij. Maar anders blijf je in die cirkel 'ik ben niks waard, ik kan niks, enz' zitten, en daar wordt je alleen maar depresiever van. Believe me.
||
Citaat:
![]() dus ik heb genoeg gedaan hoor, ma ja hulpverlening sucks.
||
Citaat:
jij leest nie wak zeg, ik ben al maanden deprisief van mezelf, keb een heel verleden hoor, wat ik hier heus nie allemaal ga lopen ophangen maar deze week ben ik ook nog eens 3 mensen kwijt geraakt en dat is gewoon ff de druppelvoor mij, waardoor ik het nu nie meer zie zitten. lees eerst voordat je commetaar geeft!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
zo begin ik mijn verhaal wijfie:
voel me zo kut vanavond, behalve dak t altijd al moeilijk heb, hek in korte tijd 3 mensen verloren waar ik veel mee om ging, dus ik ben duidelijk dak t altijd al moeilijk heb, dus hou je bek dicht en lees de volgende keer eerst iets voordat je je mening geeft, weer een reden erbij om zelfmoord te plegen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik lees het heus wel,alleen het is voor mij niet echt geheel duidelijk(niet alleen voor mij,ik was niet de enige die het op dat moment las) |
![]() |
|
is niet helemaal waar... me vriend die ik een lange tijd mee gehad heb daarmee ist gewoon uit, hij was ook nog eens me beste vriend, maar nu spreek ik hem dus niet meer alleen beetje oppervlakkig, 1 ander meisje benk blij dak dr kwijt ben, haar kan ik ook beter kwijt als rijk zijn, en die 3de tsja die heeft geen tijd die haalt me aan en vervolgens stoot ie me weer af,
maar 3 goeie vrienden zo snel achter elkaar kwijt, dan voel je je gewoon nog beroerder, maar aangezien ik al een paar maanden depresief ben en ook nog eens dit deze week te verduren heb, zie ik t gewoon niet meer zitten... dat hek toch ook gezegt joh, wrom ik ze kwijt was, dus neej ze hadden t nie te durk, maar als je t goed leest gaat t dr om dak problemen heb en dak nu ook nog eens me vrienden kwijt raak, is gewoon een kleine bijeenkomst, gewoon de laatste druppel die de emmer deed overlopen, zoals ik dat dus al eerder zei. en ja iedereen heeft problemen, wat zal ik aantrekken, ben ik niet te dik,owjee me vriendin begroette me niet, maar over dat soort problemen heb ik het helemaal nie, ik weet nou eenmaal dak meer problemen heb als een gemiddeld meisje van 14 jaar, en daar benk heus nie trots op, maar je hoeft niet te zeggen van zeik niet, iedereen heeft problemen!
|
Verwijderd
|
zulke problemen bedoel ik niet meissie, ik bedoel ermee dat meer mensen zoiets mee maken,wat jij noemde zie ik niet echt als problemen,kleine tegenslagen misschien op zijn hoogst.
En over dat meer problemen dan een gemiddelde ![]() |
![]() |
|
ik noem geen eens problemen op dus kun jij oook niet beoordelen of mijn problemen klein zijn en dat bedoel ik er mee, want nogmaals voor de 101ste keer dak 3 vrienden kwitj ben zie ik niet als iets ernstigs, maar als je op t punt staat om te barsten en dr komt iets kleins bij, dan laat dat de emmer vollopen, en lees nu eens wak zeg zodat ik straks niet iets voor de 1002ste keer heof te zeggen, en nogmaals keb geen zin om al mijn problemen diek dit leven gehad heb, met je te delen...
|
Verwijderd
|
mens ik word een klein beetje moe van jou, ik heb het over dat kleinzinnige probleempjes wat je aan het eind zei!!!
ik had het dus voor alle duidelijkheid,want volgens mij heb je strond in je ogen ofzo over dit :en ja iedereen heeft problemen, wat zal ik aantrekken, ben ik niet te dik,owjee me vriendin begroette me niet, maar over dat soort problemen heb ik het helemaal nie, ik weet nou eenmaal dak meer problemen heb als een gemiddeld meisje van 14 jaar, en daar benk heus nie trots op, maar je hoeft niet te zeggen van zeik niet, iedereen heeft problemen! en over dat problemen van jou,dat hoef ik niet eens te weten,dus houdt dat gemekker ff voor je ofzo. [Dit bericht is aangepast door spacegirl (15-02-2002).] |
![]() |
|
jah en ik zeg dus al de hele tijd dat dat kleine probleempje maar een detailtje was van wat ik meemaak, en dat JIJ daar te veel op ingaat op dat kleine detailtje! meer zeg ik nie, that's it.
discussie tussen jou en mee gesloten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Liefde & Relatie |
gezeik met mn beste vriend Noddy | 14 | 17-11-2004 17:17 | |
Lifestyle |
Karl Kani... Upke | 88 | 30-05-2004 22:37 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Psychologie |
Ouders die af en toe zeer oneerlijk tegen je doen? Eend | 23 | 27-11-2003 23:14 | |
Psychologie |
Wat moet ik hier nou mee!?! Nena21 | 20 | 15-04-2002 18:53 |