Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 21:28
Gwenniej
Gwenniej is offline
voel me zo kut vanavond, behalve dak t altijd al moeilijk heb, hek in korte tijd 3 mensen verloren waar ik veel mee om ging, 3 goede vrienden, niet verloren qua overlijden maar gewoon, ze ehbben geen tijd meer voor me ofzow En nu hek t gevoel dak niemand meer heb, ma ja voel me echt kut da moek ff kwijt, keb nergens meer zin in de laatste tijd, geen zin om naar school te gaan, geen zin om met vrienden op te trekken maar ook geen zin om thuis te zitten, ik wil alleen maar de hele dag in bed liggen met een arm om me heen, ach jah laat ook maar ik jank al, hele topic gaat ngerens over.
mzzl
Oud 14-02-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Gwennygirl schreef:
ach jah laat ook maar ik jank al, hele topic gaat ngerens over.
Hele topic gaat over jou. Ben jij niks? Nee.
Topic gaat dus niet over niks.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:39
Gwenniej
Gwenniej is offline
jahwel topic gaat over hoe ik me voel, en ik ben ook nix zo voel ik me tenminste, ik ben nix waard.
Oud 14-02-2002, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Gwennygirl schreef:
jahwel topic gaat over hoe ik me voel, en ik ben ook nix zo voel ik me tenminste, ik ben nix waard.
Jij vindt jezelf niks waard. Of je ook niks waard bent is een ander verhaal. En ik denk niet dat je niks waard bent.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:59
Gwenniej
Gwenniej is offline
jij ken ook nie alles weten.. dat neem ik je ook nie kwalijk, ma ja ben echt nix waard, en ik haat gewoon iedereen en life sucks punt
Oud 14-02-2002, 22:01
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Wees blij...Vrienden die geen echte vrienden blijken te zijn omdat ze geen tijd voor je kunnen vrijmaken zijn net zo min vrienden als je ergste vijanden en kun je daarom maar beter kwijt zijn!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 22:20
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Wees blij...Vrienden die geen echte vrienden blijken te zijn omdat ze geen tijd voor je kunnen vrijmaken zijn net zo min vrienden als je ergste vijanden en kun je daarom maar beter kwijt zijn!

is niet helemaal waar... me vriend die ik een lange tijd mee gehad heb daarmee ist gewoon uit, hij was ook nog eens me beste vriend, maar nu spreek ik hem dus niet meer alleen beetje oppervlakkig, 1 ander meisje benk blij dak dr kwijt ben, haar kan ik ook beter kwijt als rijk zijn, en die 3de tsja die heeft geen tijd die haalt me aan en vervolgens stoot ie me weer af,

maar 3 goeie vrienden zo snel achter elkaar kwijt, dan voel je je gewoon nog beroerder, maar aangezien ik al een paar maanden depresief ben en ook nog eens dit deze week te verduren heb, zie ik t gewoon niet meer zitten...
Oud 15-02-2002, 05:49
Verwijderd
Citaat:
Gwennygirl schreef:
jij ken ook nie alles weten.. dat neem ik je ook nie kwalijk, ma ja ben echt nix waard, en ik haat gewoon iedereen en life sucks punt
Ik hoef ook niet alles te weten. Ik weet dat ieder mens iets waard is, en ik geloof dat jij ook een mens bent. En dat is dan voor mijn genoeg om op te oordelen. Jij bent depri, dat maakt je niet meteen niks waard. Voor jezelf misschien, maar voor anderen niet (ook al denk jij nu van wel).
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 05:51
Juliah
Juliah is offline
Je kunt jezelf zielig gaan zitten vinden.
Je kunt er ook aan werken en je problemen oplossen.
Je hebt het in eigen hand.

Tis niet gemeen bedoeld, zo zal het wel overkomen, daarom zet ik het er bij. Maar anders blijf je in die cirkel 'ik ben niks waard, ik kan niks, enz' zitten, en daar wordt je alleen maar depresiever van. Believe me.
Oud 15-02-2002, 09:03
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
Juliah schreef:
Je kunt jezelf zielig gaan zitten vinden.
Je kunt er ook aan werken en je problemen oplossen.
Je hebt het in eigen hand.

.
Tsja wie zegt nie dak al van alles gedaan heb, keb echt alles al gedaan keb zelf in mezelf gesneden, d8 dat ik me op die manier kon afreageren, en natuurlijk heb ik professionele hulp gezocht, keb me in nov aangemeld en ben net eer gister op de w8lijst geplaatst... de hulpverlening schiet gewoon niet op, in november ben ik deprisief, en in april ofzo gaan ze me helpen, tis echt absurt ma ja ondertussen hek op school proberen te praten, met een vertrouwingspersoon, maar daar hek nooit meer wat van gehoord,

dus ik heb genoeg gedaan hoor, ma ja hulpverlening sucks.

Oud 15-02-2002, 11:13
Verwijderd
en omdat je 3 mensen bent kwijtgeraakt als vrienden heb je hulp nodig
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:32
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
en omdat je 3 mensen bent kwijtgeraakt als vrienden heb je hulp nodig

jij leest nie wak zeg, ik ben al maanden deprisief van mezelf, keb een heel verleden hoor, wat ik hier heus nie allemaal ga lopen ophangen maar deze week ben ik ook nog eens 3 mensen kwijt geraakt en dat is gewoon ff de druppelvoor mij, waardoor ik het nu nie meer zie zitten.

lees eerst voordat je commetaar geeft!
Oud 15-02-2002, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Gwennygirl schreef:

jij leest nie wak zeg, ik ben al maanden deprisief van mezelf, keb een heel verleden hoor, wat ik hier heus nie allemaal ga lopen ophangen maar deze week ben ik ook nog eens 3 mensen kwijt geraakt en dat is gewoon ff de druppelvoor mij, waardoor ik het nu nie meer zie zitten.

lees eerst voordat je commetaar geeft!
zeg het dan eens wat duidelijker, zoals jij overkomt is het net van oei ik raak 3 mensen kwijt en ik omet meteen hulp hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 18:54
Gwenniej
Gwenniej is offline
zo begin ik mijn verhaal wijfie:

voel me zo kut vanavond, behalve dak t altijd al moeilijk heb, hek in korte tijd 3 mensen verloren waar ik veel mee om ging,

dus ik ben duidelijk dak t altijd al moeilijk heb, dus hou je bek dicht en lees de volgende keer eerst iets voordat je je mening geeft,

weer een reden erbij om zelfmoord te plegen...
Oud 15-02-2002, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Gwennygirl schreef:
zo begin ik mijn verhaal wijfie:

voel me zo kut vanavond, behalve dak t altijd al moeilijk heb, hek in korte tijd 3 mensen verloren waar ik veel mee om ging,

dus ik ben duidelijk dak t altijd al moeilijk heb, dus hou je bek dicht en lees de volgende keer eerst iets voordat je je mening geeft,

weer een reden erbij om zelfmoord te plegen...
ik heb het gelezen hoor aanstellerd,je bent echt niet de enige hoor met problemen,sjeez, en als dat nog een rede erbij is, het kan toch ook zijn dat jou vriendinnen op dit moment het druk hebben?
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 19:51
SlipKnoT_FaN
SlipKnoT_FaN is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik heb het gelezen hoor aanstellerd,je bent echt niet de enige hoor met problemen,sjeez, en als dat nog een rede erbij is, het kan toch ook zijn dat jou vriendinnen op dit moment het druk hebben?
hmmz...je leest iid nie wat ze zegt

Oud 15-02-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
SlipKnoT_FaN schreef:
hmmz...je leest iid nie wat ze zegt

ik heb gelezen hoor wat ze heeft gezegt, ze is 3 vriendinnen kwijtgeraakt,tenminste ze hebben geen tijd voor der,misschien druk ze is vanaf november depressief heeft hulp gevraagt.

Ik lees het heus wel,alleen het is voor mij niet echt geheel duidelijk(niet alleen voor mij,ik was niet de enige die het op dat moment las)

Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:14
Gwenniej
Gwenniej is offline
is niet helemaal waar... me vriend die ik een lange tijd mee gehad heb daarmee ist gewoon uit, hij was ook nog eens me beste vriend, maar nu spreek ik hem dus niet meer alleen beetje oppervlakkig, 1 ander meisje benk blij dak dr kwijt ben, haar kan ik ook beter kwijt als rijk zijn, en die 3de tsja die heeft geen tijd die haalt me aan en vervolgens stoot ie me weer af,

maar 3 goeie vrienden zo snel achter elkaar kwijt, dan voel je je gewoon nog beroerder, maar aangezien ik al een paar maanden depresief ben en ook nog eens dit deze week te verduren heb, zie ik t gewoon niet meer zitten...

dat hek toch ook gezegt joh, wrom ik ze kwijt was, dus neej ze hadden t nie te durk, maar als je t goed leest gaat t dr om dak problemen heb en dak nu ook nog eens me vrienden kwijt raak, is gewoon een kleine bijeenkomst, gewoon de laatste druppel die de emmer deed overlopen, zoals ik dat dus al eerder zei.

en ja iedereen heeft problemen, wat zal ik aantrekken, ben ik niet te dik,owjee me vriendin begroette me niet, maar over dat soort problemen heb ik het helemaal nie, ik weet nou eenmaal dak meer problemen heb als een gemiddeld meisje van 14 jaar, en daar benk heus nie trots op, maar je hoeft niet te zeggen van zeik niet, iedereen heeft problemen!
Oud 15-02-2002, 20:34
Verwijderd
zulke problemen bedoel ik niet meissie, ik bedoel ermee dat meer mensen zoiets mee maken,wat jij noemde zie ik niet echt als problemen,kleine tegenslagen misschien op zijn hoogst.

En over dat meer problemen dan een gemiddelde daar kan ik niks over zeggen, maar ik weet wel dat je niet de enige bent die veel problemen hebt,leeftijd heeft er weinig mee te maken,behalve dat je als je 13/14 bent je ogen meer open doet en ziet hoe de wereld is.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 20:57
Gwenniej
Gwenniej is offline
ik noem geen eens problemen op dus kun jij oook niet beoordelen of mijn problemen klein zijn en dat bedoel ik er mee, want nogmaals voor de 101ste keer dak 3 vrienden kwitj ben zie ik niet als iets ernstigs, maar als je op t punt staat om te barsten en dr komt iets kleins bij, dan laat dat de emmer vollopen, en lees nu eens wak zeg zodat ik straks niet iets voor de 1002ste keer heof te zeggen, en nogmaals keb geen zin om al mijn problemen diek dit leven gehad heb, met je te delen...
Oud 15-02-2002, 21:06
Verwijderd
mens ik word een klein beetje moe van jou, ik heb het over dat kleinzinnige probleempjes wat je aan het eind zei!!!

ik had het dus voor alle duidelijkheid,want volgens mij heb je strond in je ogen ofzo over dit :en ja iedereen heeft problemen, wat zal ik aantrekken, ben ik niet te dik,owjee me vriendin begroette me niet, maar over dat soort problemen heb ik het helemaal nie, ik weet nou eenmaal dak meer problemen heb als een gemiddeld meisje van 14 jaar, en daar benk heus nie trots op, maar je hoeft niet te zeggen van zeik niet, iedereen heeft problemen!

en over dat problemen van jou,dat hoef ik niet eens te weten,dus houdt dat gemekker ff voor je ofzo.

[Dit bericht is aangepast door spacegirl (15-02-2002).]
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 21:17
Gwenniej
Gwenniej is offline
jah en ik zeg dus al de hele tijd dat dat kleine probleempje maar een detailtje was van wat ik meemaak, en dat JIJ daar te veel op ingaat op dat kleine detailtje! meer zeg ik nie, that's it.

discussie tussen jou en mee gesloten.
Reageren

Regels voor berichten