Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu kom jij met een voor haar verpletterende opmerking, dus ben jij 'gek' in haar ogen. Hmmz, ik weet verder niet hoe je je hieruit kunt redden, bestwel moeilijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
waarom denkt je moeder dan dat je gek bent?
Heeft ze daar een goede reden voor? Dat je geen toekomst hebt moet je niet geloven... En dat je niks bent moet je al HELEMAAL niet geloven... Daar wordt je juist depressief van enzo, waardoor je wèl naar de psych zou moeten... PS: Ik ben slecht in het geven van adviezen merk ik wel ![]() Sorry ![]() [edit] Misschien moet ik toch een wat psychologie boeken gaan lezen ofzo ![]() ![]() [/edit] Laatst gewijzigd op 15-04-2002 om 12:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alleen het is pas de laatste jaren dat ze echt elk weekend een andere vent meeneemt. Nou ik denk dat als jij in mijn situatie zat je ook zo zou reageren,je kent mijn moeder niet,maar als je haar zou kennen zou je het wel begrijpen.... En dat ik een voor haar verpletterende opmerking maakt?Nou nee.... Weet je hoevaak ik zulke scheldwoorden,en erger naar m'n kop heb gekregen? Weet je hoevaak ze leugens over mij heeft verspreid etc? Ik lijk nu wel weer meteen de slechterik omdat ik haar 1 keer hoer heb genoemd,maar dat is niks vergeleken met wat ze tegen mij en over mij zegt. Maar goed,zij mag mij dus verrot schelden,en ik haar niet??!!??? |
![]() |
||
Citaat:
Maar ja,ze denkt alleen maar rare dingen over me,dus.... Ze heeft vaak genoeg lopen liegen tegen mensen dat ik dit heb gedaan,en dat heb gedaan,en dat ik wat met die had,en wat met die..... En volgens mij gelooft ze zichzelf ook nog ook! Ze had zelfs een keer m'n vader opgebeld dat ik steeds bij een 10 jaar oudere man was,en dat z'n vriendin ervan wist,en die vond het ok,etc etc. Waren gewoon kennissen van me,en dat wist ze! Maar ze grijpt gewoon elke aangelegenheid aan om leugens over mij te verspreiden...... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Beter gezegd: als ik iets van iemand wil, maak ik consequent concessies om mijn doel te bereiken. Maar toegegeven, ik ben ook geen robot. Vorig jaar gebeurde het 1 keer dat ik op een zondag ochtend naar beneden kwam en mijn vader gelijk over het werk begon. Toen had ik zoiets van "barst maar ff, ik kom net uit mijn nest' .. en daar werd hij kwaad om en ik handelde toen irrationeel door het naar het uiterste te drijven (ik zei hem toen regelrecht dat ik niet meer voor hem wou werken en het me allemaal geen fuck kon schelen).. Niet slim, het werd me gelukkig wel vergeven. Het vreemde is wel dat we sindsdien beter met elkaar kunnen opschieten, gewoon omdat ik eerlijk tegenover hem ben ![]() Maar ja, daar kan niet iedereen tegen.. |
![]() |
||
Citaat:
Daar kan ik verder ook niks aan doen,dat floept er gewoon uit. En ze vraagt er ook wel om. Want ze zegt precies hetzelfde tegen mij. Ik ben ook al zat keren door haar een hoer genoemd..... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
School is een beetje problematisch. Er geldt een volledige leerplicht tot je 16e en daarna een partiële leerplicht tot en met je 17e. Je bent dus niet meer volledig leerplichtig en je moeder kan zo verhinderen dat je naar een school gaat. Het komt er een beetje op uit dat werken de enigste oplossing is, ook al vind je dat niet leuk.. Meer heb ik er niet aan toe te voegen, 't is rot, maar veel andere / betere mogelijkheden heb je niet meer.. Rest me nog je sterkte te wensen :/ |
![]() |
||
Citaat:
En tja....dank je ![]() |
![]() |
|||||
jezus wat een rotverhaal...Ik geloof graag dat dat heel moeilijk voor je is... Ik weet ook niet hoe ik zou reageren in jou situatie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
sterkte! ![]()
|
![]() |
je was toch van school gegaan omdat je gediscrimineerd werd?
![]() maar anyway: als ik jou was zou ik (tijdelijk) uit huis gaan , bijvoorbeeld bij familie of vrienden gaan wonen, overdag werken en savonds naar school(als je moeder dat niet wil betalen) maar laat je nooooit door iemand zeggen wat jij wel of niet kan! net of iemand kan weten wat jij allemaal kan, je moet dan juist harder er voor zorgen dat je het haalt! als je (even?) uit huis gaat krijgen jullie allebei wat rust(of hoe zeg je dat) om na te denken , over jezelf en over elkaar. Jou moeder lijkt mij wel een beetje eenzaam omdat ze zoals jij zegt elke week een andere kerel heeft. Dan zal ze jou dus zeker gaan missen, en dan kan je wel zeggen: dat denk ik niet omdat ze altijd ruzie maakt, maar als je echt eerlijk bent tegenover jezelf weetje dat ze jou heel erg zal gaan missen! als je niet weg wil ofzo zou ik wel proberen met haar te praten, waarom ze elke keer een andere man meeneemt, waarom ze denkt dat jij gek bent , waarom ze leugens verspreidt enz en bovenal: denk jij dat je een perfecte moeder bent(heel rustig en serieus) weetje waarom dan gaat ze echt nadenken over zichzelf bulieve me veel succes en ga je nog ff een keer zeggen wat je doet? |
![]() |
|||||
Citaat:
Dan krijg je verschillende vakken,en zo kijk je welke richting je op wilt enzo... Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je weet meteen hoe mensen zijn hé op deze momenten.... Maarre bedankt! |
![]() |
|||||
Citaat:
Oke,het was wel iets wat erbij kwam,waardoor het dus nog moeilijker was (de situatie),maar er waren nog heel wat andere dingen....... Citaat:
Citaat:
Citaat:
En normaal praten met m'n moeder gaat niet.Wat je ook zegt,ze heeft n bord voor haar kop. Maar goed,bedankt! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier nou mee Chantal-31 | 1 | 13-05-2014 09:30 | |
Liefde & Relatie |
Hij weet het nie, wat moet ik ermee? scholier8 | 8 | 31-05-2011 12:08 | |