Das een vervelende ervaring zeg! Ik heb ook zoiets gehad, maar dan wel minder erg.
Mijn mentor was juist heel erg lief enzo toen mijn vriendinnen het hem vertelde. Hij wilde gelijk met mij praten (was heel eng!) en heeft toen voor me een afspraak met de schoolpsychologe geregeld. Daarna vroeg hij nog geregeld aan me hoe het ging. Dit schooljaar niet meer, maar dat is mijn eigen schuld, omdat ik hem nooit verteld heb hoe ik me nu voel.
Maar die schoolpsychologe... dat was geen succes. Ik had het gevoel dat ze me helemaal niet serieus nam, dat ze alles deed om maar de slimste te zijn en vond dat ik me aanstelde. De sfeer was gewoon niet goed en daarom ben ik er maar twee keer geweest. Ik kom haar nu af en toe tegen, maar ze laat niets merken ofzo...
Nu ben ik al weer een paar maanden verder, laatste schooljaar, en ik voel me nog veel slechter dan vorig jaar. Maar ik wil niet meer naar dat mens... nooit meer!
Het is wel wat anders dan jouw verhaal, maar ik ben toch blij dat ik het even kwijt ben...
Liefs van een andere Anne