Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Op mijn laatste middelbare school hadden wij er twee, de één had ik levensbeschouwing van, de ander gaf alleen kathechese (of hoe je dat ook mag schrijven ![]() Nu hebben we geen vertrouwenspersoon zoals de vertrouwenspersoon op de meeste middelbare scholen, volgens mij heeft de decaan die functie. |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet wel dat er bij ons op school een vertrouwenspersoon is, maar er heeft nog nooit iemand tegen me gezegd of aan me gevraagd of ik daar eens mee wilde praten. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]relaxxamann schreef op 23-05-2004 @ 21:50 :
[B]wij hebben geen vertrouwenspersoon op school .. ben een keertje door 2 leraren uit de les gehaald omdat ze wouden weten of ik wel happy was ... heb toen gezegd van wel ![]() ![]() ![]() dat zuigt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien dat zij ook een vertrouwenspersoon is? Nooit geweten. Gelukkig ben ik niet de enige die van geen vertrouwenspersoon weet. (Ik begon al te denken: ben ik nou dom? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We hebben ook nog Hoogstraten als vertrouwenspersoon. Maar je mag niet altijd praten met bepaalde mensen hoor. Zeker niet als coördinatoren zich met je gaan bemoeien, maar dat geeft niet. Gewoon niet tegen ze zeggen ![]() Wat betreft de lerares verzorging; ik mag haar niet zo. Wat WooF al zegt, ze vertelt bepaalde dingen toch door. En ik had bij haar altijd het idee dat gesprekken erg geforceerd gingen. Ze ging dingen uit mij halen zegmaar die ik helemaal niet kwijt wilde. Beetje raar mens. Daar kwam bij dat ze de moeder van een jongen uit mijn klas was. Vond ik helemaal niet leuk. Maargoed, ik praat nu gewoon stug met mijn lerares frans. Die is geen vertrouwenspersoon. Maar ik mag haar en ze helpt me. Dus. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
in mijn geval is een mentor iemand die het aanspreekpunt voor de klas is (soms zit het mee soms zit het tegen) en die je wel kan helpen met problemen maar toch naar de vertrouwenspersoon doorverwijst. bij mij op school (het kan op andere scholen anders zijn) wordt een vertrouwenspersoon ook wel counselor genoemd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
hmhm volgens jou ja... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||