Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Onzin natuurlijk, ik heb zelf op een christelijke middelbare school gezeten, en daar deden ze er niet moeilijk over. Het is denk ik meer van het dorp afhankelijk dan van de school zelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij ons is dat echt 'not done', homoseksuele docenten. Wij hadden wel n gymleraar die t ook hoogstwaarschijnlijk was ieder1 was er heel negatief over, hij was niet pervers ofzo, vond m wel leuk ![]() Onze school is best heel christelijk in de zin dat seks en zelfbevrediging bla bla ECHT een taboe is, laat staan homoseksualiteit. Maar we zijn niet zo'n vlechten met rokjes en lange broeken bij 40 graden school, ofzo. Vaak doen de meiden niet zo negatief over homoseksualiteit, bij jongens betekent het zo ong het eind van je leven, moet ik zeggen. Soms heb ik er wel veel zin in om er openlijk over te beginnen, misschien krijg ik dan wel wat negatieve reacties, maja ik denk ook wel weer veel steun. Maar dan is het klimaat op school gelijk ook wat relaxter, voor de leerlingen dan, de meeste docenten krijgen denk ik een beroerte ![]() En dat zou toch wel weer lekker zijn! iig ben ik heel blij met alle steun van de forum ppz... thnx!! Zelf heb ik wel ns |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat het ooit nog eens 'normaal' wordt... want ik vind het echt 'leuk' zeg maar. (Ja, dit klinkt heel fout! Sorry!) Net zoals ik het jammer vind dat ik geen homoseksuele vrienden heb. Maar dat is mijn dilemma weer: als ik het leuker vind dan 'gewoon' hetero, dan vind ik het weer niet normaal en daar streef ik wel naar.... Never mind, beetje vaag stukje en niemand snapt het waarschijnlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
thaBomb |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik had vroeger ook een homoseksuele jongen in mijn klas (in de 3e), en daar werd eigenlijk wel heel normaal op gereageerd, niet vreemd tegen gedaan enzo. Maar ik denk inderdaad ook wel dat het anders is als je op een streng christelijke school zit. Maar eigenlijk is dat echt zo'n onzin: alsof je dan anders bent ofzo (naja je bent wel anders maar ik bedoel je bent niet slecht daardoor ofzo) Naya, goed, ik ben zelf wel christelijk maar ik heb echt 0,0 iets tegen homoseksuelen (I love Will&Grace, for an example ![]()
Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 10:46. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je wilt, kun je t daar toch ook voorlopig bij houden? Ik denk dat t al een hoop scheelt als je er tenminste met 1 over kunt praten.. |
![]() |
||
Citaat:
ove je vriendin: je moet wel bedenken dat in principe ieder1 die streng christelijk is afwijzend is tegenover homoseksualiteit, maar da t wel echt anders wordt als iemand uit je omgeving er mee te maken krijgt. Dus je cou het proberen haar te vertellen... Het kan ook zijn dat ze afwijzend is tegenover biseksualiteit omdat er toch een zekere 'losbandigheid' in kan zitten, waar ze waarschijnlijk sowieso tegen is (seks voor het huwelijk enz....). Ik denk dat ze je sowieso wel met respect kan benaderen. En als ze dat niet kan is het niet echt een goede vriendin moet ik zeggen. Je kunt wel onenigheden hebben, maar je moet ook respect voor elkaat hebben. *hug* thabomb |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
btw goed id, dank je! |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je zult zien dat op een gegeven moment niemand zich er meer druk om kan maken. Dan zien de jongens dat je niet achter iedere jongen aanzit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus ik zit constant in dubio.... Maar ik denk dat ik sowieso nog wel aan mn weerbaarheid moet werken, moet niet over me heen laten lopen ![]() ![]() thnx 4 the support every1!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien ist nie eg waarschijnlijk da ieder1 t binnenkort al ong zal weten want op school gdraag ik me eig helemaal ni homo. kbedoel kpraat ni mee over voetbal enz. maar ik ben heus ni de enige! |
![]() |
||
Citaat:
Homofilie (dure term voor het vallen voor iemand van je eig geslacht) wordt wel geaccepteerd, volgs mij een relatie zelfs ook wel, (daar is onenigheid over), maar seks duz niet. Ik snap echt niet hoe je je hele leven met iemand een relatie kan hebben zonder seks, altijd bij je ouder(s) blijven wonen...? Beetje naief van die lui. Gelukkig denkt mijn mentor er wel over mee, dus dat scheelt weer. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Weet je waarom je niet zo stevig in je schoenen staat? Mischien kun je voor jezelf er achter komen waarom en wat je er aan zou kunnen doen. Mischien zou je bv wat steviger in je schoenen staan als je ongeveer weet wat je zou kunnen verwachten en hoe andere homo's het aangepakt hebben. Dus mischien op cu2 of een andere site contact zoeken met jongeren die hun comingout gehad hadden of er mee bezig zijn. En je kan je beste vriendin en evt andere vrienden vragen om je te steunen op school. Over het algemeen zijn er meerdere dingen die je kunt doen om steviger in je schoenen te staan . Ik hoop voor je dat het op een goede manier lukt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|