Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2002, 21:46
god is a lie
god is a lie is offline
Ik ben een paar keer bij een vertrouwingspersoon bij ons op school geweest. maar ik merkte dat ik hem niet kon vertellen wat er nou eigenlijk met me was..dat hebbik ook zo gezegt tegen hem en toen begon hij over offik met iemand anders van sgool wou praten, maar ik weet eigenlijk niet wie ofzo..toen begon hij over jeugdzorg, offik daar heen zou willen..ik zou dr over nadenken en t m nog vertellen. Ik weet nie egt wat ik nou presies wil en of ik wel wil prate over wat er is, want ik frot meestal alles op.
Ik heb slegte en goede dingen gehoort over jeugdzorg, mja dat is tog bij iedereen anders. mja kweet ut nie egt..
wat zou jullie doen in mijn geval?
Oud 24-02-2002, 22:03
god is a lie
god is a lie is offline
Cryptic Winterstorm schreef:
Goed, je weet dus van jezelf dat er iets met je is. Maar je weet niet wat.

ik weet wel wat er is, ennik weet ook dat ik er vanaf moet...maar ik heb gemerkt dat ik het niet alleen kan..

Kun je het niet goed omschrijven, kun je niet goed uit je woorden komen, of wil je het hem eigenlijk niet vertellen?

ik kan wel omsgrijve wat er is, maar jah..ik kan het msgien niet omdat ik denk dat hij gaat denke dat ik aand8 zoek ofzo, wat niet is..msgien kan het daarom niet zo goed..en ik heb het iedeej dat mn ouders het daardoor te weten kome, wat ik niet wil

Maar het probleem is, is dat je misschien ook bij jeugdzorg niet echt kunt zeggen wat er is.

Jah..daar zat ik ook al aan te denken..

Kun je het ook niet op papier zetten?
Ikzelf kan op papier veel en veel beter uit mijn woorden komen dan door zo met iemand te praten.

Jah op papier kan ik het ook beter uitleggen, ik heb het ook al een keer in een brief geschreven naar die vertrouwingspersoon, maar die brief niet durven geven..hmz

------------------
~*^ -l- ^*~ BLeeDiNG TearS (and arms) ~*^ -l- ^*~ kusje aan irisje cath en mirol, khou van jullie

[Dit bericht is aangepast door god is a lie (24-02-2002).]
Oud 25-02-2002, 14:05
pati
pati is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Dat is lastig.

Want waarom wil je het niet geven?

Denk je dat ze je dan ineens een of andere "psychoot" vinden ofzo?

Kijk, je hoeft er natuurlijk niet over te praten. Je kunt je probleem ook gewoon wegstoppen. Of anders gezegd: Leven met je probleem, niemand hoeft het te weten, alleen jijzelf weet het.

Maar als het je dwars zit, zou ik d'r zeker eens met iemand over buurten, of anders toch die brief geven, want als je niet kunt leven met je eigen, heb je geen fijn leven.
Ik zou de brief wel geven... ik dacht ook dat ik die brieven nooit zou laten zien aan mun psych. maar mun vriendin heeft me ertoe aangezet.. Als je het hebt gedaan bent je blij dat je het kwijt bent..echt geloof me.. je voelt je wel een stuk opgeluchter.

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:03
god is a lie
god is a lie is offline
hmz..morge 'moet' ik ut uiterlijk zegge wat ik wil...
kweet t nog steeds nie egt...
ik denk nie naar jeugdzorg..ook niet naar hem of iemand anders. mja dit is tog al best vaag allemaal enzo.
en toen wissik nie meer wattik ging zegge

nja iig thnxxx voor jullie reacties
Reageren

Regels voor berichten