Advertentie | |
|
![]() |
|
....Ik heb een vertrouwingspersoon op school.....en ben met haar naar jeugdzorg geweest....maar daar vonden ze dat ik eerst mijn ouders op dehoogte moez brengen enzo....
...Ik zal het er nog eenz met me ouderz over hebben.....maar alz iemand nog iets weet waar ik naar toen kan.....alvast bedankt kuzzie Phoebe |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij Bureau Jeugdzorg kun je erom vragen of ze je ouders niet willen bellen, ik ga daar nu ook heen zonder dat mijn ouders het weten. Je hoeft ook niet via je huisarts een afspraak te maken, dat vond ik wel prettig. Het is trouwens gratis, dus ook geen rekeningen thuis ofzo.
Mijn hulpverleenster leeft heel erg mee, ze doet erg haar best om het geheim te houden, als ze me belt doet ze dat op mijn mobiel bijv...Soms vraagt ze wel: "ga je je ouders nog niet inlichten? Wil je niet met hun hier komen praten?" Maar ik wil dat dus absoluut niet en dan dringt ze verder niet aan. Stiekem toch bellen doet ze ook niet. Heel pretiig. |
![]() |
|
Als je niet bij Jeugdzorg binnen kan komen zonder je ouders, kan je misschien aan je huisarts vragen of hij een keer met ze wil gaan praten. Misschien dat een huisarts je ouders beter kan overtuigen dat het nodig is dan jij. Van hem weten ze nl. dat hij er verstand van heeft enzo.
Maar wat is nu precies de reden dat je ouders tegen zijn dan?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Help!!! pattypats | 8 | 18-07-2003 16:40 | |
Liefde & Relatie |
Leeftijdsverschil..... 12 en 21 ?!! da-spike | 138 | 25-11-2002 17:30 | |
Drugs & Alcohol |
mijn vader is alcoholist... :( monkey | 7 | 23-07-2002 00:44 | |
Psychologie |
Hoe kom IK trug uit deze terugval..k ga eraan kapot.. Droomvlucht | 8 | 15-01-2002 08:39 |