Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het afgelopen 1,5 jaar heb ik enorme vooruitgangen gemaakt in mijn sociale vaardigheden. Tot aan mijn coming-out bestond mijn vriendenkring uit 1 persoon. Sinds die tijd is dat gegroeid tot meer dan 10 ongeveer. Maar sinds enkele maanden begin ik weer in mijn normale patroon te vervallen. Zonder me af, heb niet zoveel plezier meer met uitgaan...en ik weet niet waarom...terwijl ik toch behoorlijk gelukkig was met zoals het voorheen was. Had altijd enorm veel plezier met mensen, mensen gingen graag met mij om, ik met hun. Kon me ook enorm vermaken met uitgaan... Maar dat alles is nu verdwenen...en het is vervelend dat ik niet weet waar het aan ligt... Ik heb wel enkele ideeen, maar moet er nog maar eens goed over nadenken... Groetjes Ben(die zichzelf niet als depressief of neerslachtig zou bestempelen, maar het juiste woord er nog voor moet vinden ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar pas op dat je je vrienden niet helemaal kwijtraakt,want dat is echt niet fijn |
![]() |
|
![]() |
Ik zonder me weleens af. Vooral als ik me klote voel. Dan praat ik met bijna niemand en ben ik gewoon heel erg stil.
Mijn broer komt ook weleens mijn kamer in en dan wilt hij met me praten terwijl ik daar gewoon geen zin in heb. Dan zegt hij dat ik chagrijnig ben. Dat kan mij zo erg irriteren
|
![]() |
Zeker herken ik dit! Ik loop alleen niet met een discman op mn kop rond, maar verder exactly the same. Maarjah, ik erger me zóveel aan mn vriendinnen, 't zijn echt kutwijven aan 't worden. Zo zie ik het. Zij zien het waarschijnlijk net andersom. Ik denk altijd dat ík het recht ertoe heb, omdat ik het moeilijk heb, maar zij hebben dat ook, althans, een beetje. Dus je moet je proberen in te leven in de ander, dat doe ik ten minste. T wil nog weleens werken, but today.. sucked! INLEVEN is het medicijn!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zwarte Piet DAH | 417 | 03-08-2016 22:01 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #57 Biertank 52 | 500 | 24-03-2009 21:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Demonisering van het Christendom Riconoscente | 121 | 01-07-2003 10:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |