Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik geloof dat je, als je dit in de 6e vermag, je een serieus probleem met Engels hebt. En daarbij komt dat het gedicht me vrij weinig zegt, ik zou niet weten hoe ik het boek hierbij zou kunnen raden. Natuurlijk mag ik niet zeggen dat ik het geen gedicht vind, maar om je de moeite van het ontwarren van een stuk tekst met die strekking te vertalen; bij deze.
Oja, om een 'nuttige post' te maken... Anders word ik geband door een... jeweetwel... Probeer een paar herkenbare aspecten in je volgende poging op te nemen, ik denk niet dat je de zin begrijpelijk vatten kunt, dus.
||
Citaat:
hmm ksta toch daadwerkelijk een 8.7 gemiddeld voor engels... > en vraag me af wat je zo slecht vindt aan mn engels; simpel taal gebruik? doe ik over het algemeen in nederlands talige gedichten ook. slechte spelling? heb 1 fout kunnen ontdekken, en al verbeterd. geef t aan als er meer in zitten, mijn spelling is zowel in nls als eng. niet foutloos. grammatica? grammatica is ind niet mijn sterkste kant, maar soms doe ik t ook bewust... dichtelrijke vrijheid, weet je wel ![]() een zin als "filled with passion was I" bv is grammaticaal niet goed, maar klinkt imo veel mooier dan "I was filled with passion" > bovendien, in shakespeare's tijd was men veel minder gebonden aan grammaticale regels en dus komen dit soort zinnen in shakespeare's stukken ook veel voor; verder, ik zei t al eerder, vind ik t zelf ook enigzins oppervlakkig. Ik vond/vind het heel moeilijk om Het Ware Gevoel van R&J vast te leggen, als je begrijpt wat ik bedoel... > en omdat het al zo vaak gedaan is door de eeuwen heen, verval je al snel in cliché's en dergelijke... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Eretopic V - Piet Paaltjens door Tsasil xineof | 25 | 17-08-2005 10:22 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |