Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2002, 21:18
QuietNoise
QuietNoise is offline
word gek van alles op dit moment, me vader zit te zeiken dat ik nog maar 1 keer in de 3 maanden beltegoed mag kopen.
hij zeikt over me cijfers, als ik blijf zitten moet ik alles volgend jaar zelf betalen, heb ik echt t geld nie voor,
ik probeer echt wel iets te doen voor school, maar t lukt gewoon niet. dan denk ik dat ik huiswerk ga maken, en dan zijn er 1001 dingen die nog ff snel moeten, en dan is t alweer zo laat dat ik t maar laat zitten. wordt echt gek van mezelf. ik heb totaal geen overzicht in wat ik nog allemaal moet doen enzo, heel irritant.
en nu zit me vader weer te zeiken dat de jeugd van tegenwoordig allemaal niks voorstelt, dat ik arrogant ben, en zit me weet ik veel wat aan verslavingen aan te praten, als je hem zou moeten geloven, had ik een tv/ internet/ telefoon/ drugs / etc etc verslaving, iemand die me afperst, anorexia, blablabla, en ik heb geen van alle!! en ik zat al met me zelf in de knoop, gaat die ^%#(&$^$) me ook nog es een minderwaardigheidscomplex ofzo aanpraten!!!!!

sorry vaag verhaal, moest t ff kwijt,
Oud 14-03-2002, 07:30
lady_x
lady_x is offline
Heb ik ook, een slechte verhouding met m'n ouders maar ja wat doe je eraan, misschien is het beste om toch je goeie wil te tonen. Ik voel me ook al te vaak niet begrepen en ook, ik probeer het beste te doen maar ze nemen het steeds verkeerd op. Wat ik dan heb gedaan is mezelf de vraag stellen waarom ze zo reageren, ik ben erover gaan praten met hen en toen ging het stukken beter. En misschien eens proberen de onbelangrijke dingen opzij te schuiven voor de meer belangrijke dingen zoals je werk voor school.
Oud 14-03-2002, 08:35
QuietNoise
QuietNoise is offline
probeer ik ook wel, maatr t lukt gewoon niet,
en als ik met me ouders ga praten, luisteren ze niet, ze zijn echt nergens op aanspreekbaar,
Oud 14-03-2002, 16:55
lady_x
lady_x is offline
Ja zoiets is onuithoudbaar ik ken dat gevoel en daarom ga ik vaak weg van huis om alleen te zijn of om met vrienden samen te zijn. Want soms stik ik erdoor en wordt alles me te veel. Weggaan is natuurlijk niet de oplossing maar het brengt me op andere ideeen. Misschien moet je gewoon afwachten tot er betere momenten komen met je ouders want dat zal sowieso komen. Ik kom nu al stukken beter met hen overeen dan enkele jaren geleden, toen ik altijd gelijk wou krijgen en het niet kon verdragen dat ze mijn doen en laten steeds controleerden.
Oud 14-03-2002, 20:53
QuietNoise
QuietNoise is offline
ja.. het irritante is, dat ik geoon bij me moeder zou kunnen gaan wonen, ik durf het alleen niet aan me vader te vertellen dat ik weg wil...
Reageren

Regels voor berichten