Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: Natuurlijk moet je aan de gewoontes van elkaar wennen, maar dat gaat allemaal heel snel en soepel over het algemeen. Op wat kleine puntjes na natuurlijk (ze doet de dop nooit op de tandpastatube ![]() ![]()
|
*heel veel herkenning*
Het was m'n eerste relatie (en enige tot nu toe) en ik was verschrikkelijk onzeker, ik paste me veel te veel aan, hoewel ik wist dat ik mezelf moest blijven, maar ik moet altijd vrij lang wennen in een nieuwe situatie. Uiteindelijk is het hierdoor ook uitgegaan, maar was maar beter ook. Ik voelde me er niet fijn bij en ik had niet het idee dat hij mij de tijd wou geven die ik nodig had om te wennen. |
![]() |
|
![]() |
tja, misschien moet je hem gewoon nog even leren te vertrouwen. je voelt je duidelijk niet vertrouwd bij hem. dat ie helemaal niet erg, je kan nooit iemand direct vertrouwen. hierdoor ben je jezelf niet helemaal en ben je inderdaad bang dat je iets fout doet waardoor hij weer op je afknapt. maar mijn ervaring is dat dit vanzelf wel weg gaat en dat het steeds makkelijker wordt om bij hem te zijn en dan jezelf te zijn. gewoon even geduld! en probeer jezelf te zijn
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik vind verkering/ relatie eigenlijk vriendschap met zoenen erbij.
Dat het in het begin een beetje stroef gaat zal vooral aan mij liggen. *En mijn verlatingsangst.* Wat doe je eraan: gewoon doorgaan. het gaat vanzelf wel beter. Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat iedereen zich in het begin van een relatie een beetje onzeker voelt, en moet wennen aan het feit dat je samen bent met iemand. Je moet gewoon aan elkaar wennen.
Is niks mis mee. En het wordt vast steeds beter, want je gaat elkaar steeds beter leren kennen en aanvoelen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verpest de wens! #5 Verwijderd | 500 | 18-08-2012 21:45 | |
De Kantine |
verpest de wens-spel Love & Peace | 313 | 27-06-2006 13:35 | |