Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ben er nog niet helemaal uit
![]() Waarschijnlijk word het politicologie of Milieu en maatschappijwetenschappen (of misschien ook wel allebei als dat kan ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ga waarschijnlijk Nederlands studeren. Ik had al eigenlijk vanaf mijn zestiende een redelijk goed idee welke richting ik op wilde: die van de journalistiek. De laatste jaren heb ik getwijfeld tussen Communicatiewetenschappen, Journalistiek en dus Nederlands. Ik heb Nederlands gekozen omdat dit breder is dan de overige twee en dus nog allerlei kanten opkunt, wat bij Journalistiek niet het geval is. Bij Journalistiek kies je echt voor het beroep van journalist, in welke beroepgroep op dit moment trouwens echt veel ontslagenen vallen.
Ik heb dus gekozen voor een studie die ligt in de lijn van mijn interesses, maar toch zekerheid biedt voor de toekomst.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Onderzoek naar studiekeuze advies LSVB_2014 | 0 | 24-03-2014 13:59 | |
Studeren |
Hoe ontwikkel je studiekeuze-skills? Tom Dekker | 7 | 17-01-2013 12:10 | |
Studeren |
Hoe maak je BEWUST de juiste studiekeuze? Cas Kramers | 1 | 08-03-2012 07:08 | |
Studeren |
Twijfels bij studiekeuze? Tips en tools voor scholieren door studenten Maart88 | 0 | 17-01-2012 12:16 | |
Studeren |
scholieren.com/studiekeuze - feedback gevraagd Simon | 36 | 15-09-2011 14:57 | |
Studeren |
Studiekeuze: Twijfels, twijfels, twijfels... mrme | 5 | 01-07-2008 20:45 |