Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kenwoord: herkenning.
Note: Radiohead - Creep When you were here before, couldn't look you in the eye. You're just like an angel, your skin makes me cry. You float like a feather, in a beautiful world I wish I was special, you're so fucking special. "You" kan zowel "jou" als "jullie" zijn. Toen ik vroeger op school zat dacht ik vaak zo. Iedereen had z'n vrienden, zijn of haar 'ding' waarmee ze opvielen, zagen meestal beter uit dan mij, waren speciaal in hun eigen aard. Na ja, dat was toen. But I'm a creep, I'm a weirdo. What the hell am I doing here? I don't belong here. Dat denk ik nog vaak. Elke keer als ik echt onder mensen ben, bijvoorbeeld bij het uitgaan. Voel me nooit op mijn gemak. I don't care if it hurts, I want to have control. I want a perfect body, I want a perfect soul. I want you to notice, when I'm not around. You're so fucking special, I wish I was special. De wil om te veranderen; had ik vroeger voornamelijk. Nu ben ik gewoon wie ik ben. Whatever makes you happy, whatever you want. You're so fucking special, I wish I was special, Rot allemaal een eind op met jullie kritiek ![]() En toen verdween ik achter mijn computers.. Enne, ik ben niet kopziek, maar gewoon ziek ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
[IBMS] wel of niet doen? InspirAzn | 13 | 29-05-2010 01:21 | |
Psychologie |
Hoe krijg je iemand naar de psycholoog? vosje16 | 23 | 07-11-2007 16:24 | |
Psychologie |
vanaf wanneer kan een mens denken? Evaatje | 14 | 03-07-2005 14:43 | |