Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik sluit me meestal voor alles af en laat zo weinig mogelijk zien wat er in me om gaat en soms die ik dingen terwijl ik later spijt van heb zo heb ik het ooit uitgemaakt me een meisje dat ik echt nog graag zag omdat ik vond dat ik te diep in de put zat dus tjah je weet nooit wat je kan verwachten |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
maar is dat dan uit angst voor iets dat je je van die gevoelens afsluit? |
![]() |
|
Als je echt heel veel voor die jongen voelt, zou je een keer heel goed met hem moeten praten. Want als je echt verder met hem wilt, moet je wel 100% zeker weten dat hij ook echt iets met jou wil hebben. Als hij vel voor je voelt, dan zou ik er voor gaan. Het is alleen niet erg makkelijk. Dat moet je echt niet vergeten! Ik heb nu zo'n 1 1/2 jaar verkering met een jongen die ook zwaar depressief is. Hij is ook al bij het ggz e.d. geweest en nu wordt hij binnenkort opgenomen, omdat het gewoon heel erg slecht met hem gaat. Hij is totaal anders als mij. Ik kan vervelende gebeurtenissen en gevoelens heel goed van mij afzetten en ben iemand die alles positief inziet. Toch hebben wij ons altijd nog gered (dusz het kan wel!!!)
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
xxx Janicha
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verander jezelf. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
angst ook wel een beetje maar meer afweer denk ik (mijn ervaring)
||
Citaat:
![]() denk dat het redelijk normaal is dat iemand die depresief is liever alleen wil zijn ik heb dat ook veel heb zelfs als ik dan toch mee ergens enne gaan er een hele tijd stil zit na te denken en me niet echt iets aantrek van de mensen om me heen majah we zijn hier beetje van topic aan het afdwalen nu denk ik |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
mijn ex die is depressief en toen wassik helemaal niet depressief en ik had het idee dattik hem toch wel goed begreep en dattik hem toch wel een beetje hielp, ik hoop dat hij dat ook zo voelde
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Geef niet op Columbia | 3 | 06-10-2008 14:55 | |
Psychologie |
Depressieve vriend Verwijderd | 18 | 07-07-2003 15:26 | |
Psychologie |