Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2003, 19:32
jojoba!
jojoba! is offline
Hallo meiden !!

Hoe snel (in minuten) komen jullie ongeveer klaar onder het neuken, zonder combinatie van andere handelingen ???

gr

Jojoba
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:33
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Veel meiden komen daar helemaal niet van klaar.
Met citaat reageren
cha0s
cha0s is offline
*sommigen helemaal niet
*sommigen na 'n kwartier ongeveer of later pas
*sommigen heel snel.
Verwijderd
Als ik 't zou willen na 1 minuut, maar dan is 't een erg zwak orgasme, dus ik stel het bij voorkeur uit tot tien minuten. Ik kan het uitstellen tot 20 minuten.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:39
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 20:33:
Als ik 't zou willen na 1 minuut, maar dan is 't een erg zwak orgasme, dus ik stel het bij voorkeur uit tot tien minuten. Ik kan het uitstellen tot 20 minuten.
Na 1 minuut al ??Dat is best wel snel (dacht ik) Maar stimuleer je dat dan in je hoofd, of is het dan gewoon echt zo lekker, of doe je dan toch een bepaalde handeling.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:43
poesiefox
poesiefox is offline
Ik echt niet. Ik heb er clitorale stimulatie bij nodig, en dan is het ook een heel heftig dubbel orgasme. Meer dan bij alleen clitorale stimulatie. En het duurt alles van twee minuten tot een half uur.
Oud 02-04-2003, 19:45
Verwijderd
Citaat:
jojoba! schreef op 02-04-2003 @ 20:39:
Na 1 minuut al ??Dat is best wel snel (dacht ik) Maar stimuleer je dat dan in je hoofd, of is het dan gewoon echt zo lekker, of doe je dan toch een bepaalde handeling.
Ja, dat is inderdaad best wel snel. Ik kom vrij makkelijk klaar, en sex is gewoon lekker. Bij m'n ex-vriend was 't ook wel praktisch, want langer dan drie minuten hield hij het niet vol, en dan hoefde ik me niet zo onbevredigd te voelen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:55
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 02-04-2003 @ 20:45:
Ja, dat is inderdaad best wel snel. Ik kom vrij makkelijk klaar, en sex is gewoon lekker. Bij m'n ex-vriend was 't ook wel praktisch, want langer dan drie minuten hield hij het niet vol, en dan hoefde ik me niet zo onbevredigd te voelen
Vond je dat erg bij je ex-vriendje dan ???
Had hij ook wel eens oefeningen gedaan om het uitstellen ?? Ik heb dat namelijk ook, en oefeningen hebben bij mij geen werking Als ik moet, dan moet ik, en dan is het ook echt super lekker Maar ja, kan me voorstellen dat meisjes dat niet altijd even leuk vinden. Maar in jou geval valt het natuurlijk nog wel mee
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 19:59
Verwijderd
Citaat:
jojoba! schreef op 02-04-2003 @ 20:55:
Vond je dat erg bij je ex-vriendje dan ???
Had hij ook wel eens oefeningen gedaan om het uitstellen ?? Ik heb dat namelijk ook, en oefeningen hebben bij mij geen werking Als ik moet, dan moet ik, en dan is het ook echt super lekker Maar ja, kan me voorstellen dat meisjes dat niet altijd even leuk vinden. Maar in jou geval valt het natuurlijk nog wel mee
Ik vond het niet geweldig, maar 'erg' zou ik het niet willen noemen... het enige wat hij ooit heeft gedaan om het uit te stellen, is tijdens de sex aan school denken, en dat werkte wel. 't Is alleen voor beiden niet zo leuk als er eentje aan school aan het denken is. Hij vond het ook niet nodig om 't uit te stellen, vond dat ik niet moest zeuren, want zo kwam ik toch ook wel meestal klaar
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 21:07
Muizzz
Muizzz is offline
na een kwartier ofzo.
of helemaal niet.
maar dat betekent niet dat het niet lekker is hoor
Oud 03-04-2003, 09:45
jojoba!
jojoba! is offline
Citaat:
Muizzz schreef op 02-04-2003 @ 22:07:
na een kwartier ofzo.
of helemaal niet.
maar dat betekent niet dat het niet lekker is hoor
DUs als je tijdens het voorpel etc klaarkomen bent hoef je niet persee tijdens het neuken klaar te komen???

Als dit klopt, wat is dan voor het het meisje het lekkerste en of belangrijkste moment van de sex, het voorspel, het neuken of het naspel.
Zeg het maar
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 11:06
amehoewla
amehoewla is offline
combinatie van alles... Ik kom ook niet klaar bij het neuken, maar geniet er wel heel erg van. Zeker als er goed voor en naspel bij is en hij niet meteen gaat slapen ofzo
Oud 03-04-2003, 16:53
metalgirl
metalgirl is offline
Ik kom niet klaar van het neuken zelf. Wel steeds biiijjjna, maar dan ligt die lieverd van me al een half uur te zwoegen en kan het ook niet langer houden.

Als ik moet kiezen tussen klaarkomen bij voor- of naspel...? Denk toch bij het naspel, want dan heb je beide een bevredigend gevoel. Als ik bij het voorspel klaarkom en ga daarna neuken, dan word ik daarvan weer opgewonden.
Oud 03-04-2003, 17:14
Verwijderd
ik kom niet klaar.. jammer genoeg.. bij mij gaat 't altijd pijn doen als hij te lang doorgaat
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:16
steentje
steentje is offline
niet, en het gaat inderdaad pijn doen als hij te lang doorgaat...
Oud 03-04-2003, 18:17
kleinmeisje17
kleinmeisje17 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 02-04-2003 @ 20:43:
Ik echt niet. Ik heb er clitorale stimulatie bij nodig, en dan is het ook een heel heftig dubbel orgasme. Meer dan bij alleen clitorale stimulatie. En het duurt alles van twee minuten tot een half uur.
me 2
Oud 03-04-2003, 18:37
Mark
Mark is offline
dus het beste is gewoon lekker rustig neuken en dan nog die clitoris als second objective erbij pakken?

Snow (die graag 2 dingen tegelijk doet)
Oud 03-04-2003, 18:39
Evito
Evito is offline
Bij mij: Binnen twee en een halve minuut
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 18:59
Verwijderd
heel snel, vaak met een minuut al
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Axilithor schreef op 03-04-2003 @ 20:25:
Dat is dus echt flink klote. Dan kun je net zo goed niet neuken imho.
nouja we hebbe wel paar standjes waar 't ech superlekker is niet dat ik ervan klaarkom want dat is heel ander gevoel, maar tis wel heel lekker alleen dat pijn doen is wat minder.. krijg ik na jah wat zou 't zijn 10 min ofzo maar we doen 't ook nooit zo lang dusja. ik overleef het wel
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 20:19
Verwijderd
Citaat:
amehoewla schreef op 03-04-2003 @ 12:06:
combinatie van alles... Ik kom ook niet klaar bij het neuken, maar geniet er wel heel erg van. Zeker als er goed voor en naspel bij is en hij niet meteen gaat slapen ofzo
same here!
maar mijn vriend gaat gelukkig niet meteen slapen..

Loontjuh (die het fijner vind als haar vriend geniet)
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 21:04
desertrose
desertrose is offline
Bij mij verschilt het nogal: soms kom ik al na 1 minuut, ik kan ik gedachten zonder sexuele stimulatie ook komen, als ik een goede fantasie heb, of een heeeel geil persoon zie
maarre, back to my point, ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar!
meestal duurt het 5-10 minuten
en voor sarah: ik had een vriend die ook zo snel kwam, die was tussen de 4 en 6 minuten al klaar, maar dan was het ook over: ik was dat dus best zat, ik wil er toch meer van maken, bedoel ik. Toen heb ik gewoon gezegd: doorneuken jij of je komt er niet meer in! Toen duurde het bijna een kwartier. Nu is het alweer lang uit, maarre ik geloof dat ik hem geleerd heb een vrouw te verwennen !
Oud 03-04-2003, 21:13
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
desertrose schreef op 03-04-2003 @ 22:04:
ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar!
[/B]
HOE DOE JE DAT????????????? Dat lijkt me dus echt geweldig!!!!1111
Oud 03-04-2003, 21:49
Orpa
Orpa is offline
Hmm....... Klinkt eenvoudig, ik weet alleen niet zeker of er zoveel zelfbeheersing is...............
Oud 04-04-2003, 00:00
Miss Fat Booty
Miss Fat Booty is offline
klaarkomen duurt bij mij [bijna] altijd lang en hoeft ook niet per c, vind t altijd wel lekker...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 08:54
Verwijderd
Citaat:
desertrose schreef op 03-04-2003 @ 22:04:
Bij mij verschilt het nogal: soms kom ik al na 1 minuut, ik kan ik gedachten zonder sexuele stimulatie ook komen, als ik een goede fantasie heb, of een heeeel geil persoon zie
maarre, back to my point, ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar!
meestal duurt het 5-10 minuten
en voor sarah: ik had een vriend die ook zo snel kwam, die was tussen de 4 en 6 minuten al klaar, maar dan was het ook over: ik was dat dus best zat, ik wil er toch meer van maken, bedoel ik. Toen heb ik gewoon gezegd: doorneuken jij of je komt er niet meer in! Toen duurde het bijna een kwartier. Nu is het alweer lang uit, maarre ik geloof dat ik hem geleerd heb een vrouw te verwennen !
Whoa, je eerste alinea had ik dus ook kunnen zeggen, als ik genoeg zelfbeheersing zou hebben om het zo lang uit te stellen (want ik zou t wel kúnnen, maar meestal heb ik na een tijdje iets van 'komop saar, doe niet zo moeilijk' maar goed, klaarkomen zonder sexuele stimulatie kan ik dus ook
En dat laatste had ik misschien ook eens moeten doen maar daar ben ik te ehm... voorzichtig voor, denk ik. Ik weet ook niet of 't had gewerkt, waarschijnlijk had hij dan gedacht: oh, mooi, dan zeurt ze ook niet meer om seks.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:21
Verwijderd
Tijdens enkel en alleen penetratie kom ik niet klaar, nog nooit gebeurd iig. Ik vind het wel heel erg fijn, maar niet stimulerend genoeg.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 10:44
Miss 666
Miss 666 is offline
ik heb pas sinds niet zo lang geleden ondekt dat ik dus wel kan klaar komen tijdens het neuken. maar dan moest ie heel diep gaan en niet heen en weer bewegen maar gewoon ff zo diep blijven en dan kun je ff lekker zoenen ofzo en dan lukt het meestal wel.en dat kan al binnen 5min zijn ligt eraan of hij precies doet wat ik nodig heb. en tijdens het voorspel moet mn partner wel een goed getrainde hand hebben want dat duurt onzettend lang bij mij. misschien wel een half uur,en dat is ook niet echt dat je zegt leuk!
dus meiden die niet klaar kunnen komen tijdens het neuken: misschien is dit iets bij mij heeft het gewerkt. succes.
Oud 04-04-2003, 10:52
Verwijderd
uit de krant:
Ongeveer een kwart van de vrouwen kan niet klaarkomen van penetratie, ongeveer een kwart kan hoe-dan-ook klaarkomen van penetratie. De andere helft heeft goede, bijzondere of langdurige seks nodig.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 12:06
655321
655321 is offline
na like iets van uhm... 10 minuten ofzo, kwartiertje, ligt eraan hoe diep ie gaat eiglijk
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 13:46
liefkindje
liefkindje is offline
ikke niet..

Hij zal toch echt even zn handjes moeten gebruiken..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:40
AnneCath
AnneCath is offline
Hm inderdaad niet bij het neuken nee, of hij moet zn hand erbij gebruiken en me neuken tegelijk=echt heerlijk.
en als hij me beft geniet ik ook volop, screaming like hell
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:44
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
AnneCath schreef op 04-04-2003 @ 15:40:
Hm inderdaad niet bij het neuken nee, of hij moet zn hand erbij gebruiken en me neuken tegelijk=echt heerlijk.
en als hij me beft geniet ik ook volop, screaming like hell
Wij houden het ook niet stil, maar die blik van de buurman de volgende dag....aiaiaiai !
Oud 04-04-2003, 18:17
ZHAzha
ZHAzha is offline
Wat gemeen ik wil ook kunnen klaarkomen onder het neuken

Bij mij lukt het alleen als me vriend me beft. en als ik dan ben gekomen is mijn zin gelijk voorlopig weg.
Oud 04-04-2003, 19:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
ZHAzha schreef op 04-04-2003 @ 19:17:
Wat gemeen ik wil ook kunnen klaarkomen onder het neuken

Bij mij lukt het alleen als me vriend me beft. en als ik dan ben gekomen is mijn zin gelijk voorlopig weg.
Volgende keer beffen tot je er bijna bent, dan beginnen met neuken, en handwerk erbij.
Oud 05-04-2003, 00:28
king112
king112 is offline
geil
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 05:46
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 02-04-2003 @ 20:33:
Veel meiden komen daar helemaal niet van klaar.
Hoe weet jij dat? Je bent toch nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 09:55
Verwijderd
Citaat:
SimShalom schreef op 05-04-2003 @ 06:46:
breakout enzo
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 11:22
Thomas
Thomas is offline
Dat verschilt nogal, he?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 13:48
Studentje
Studentje is offline
Mijn vriendin komt na 10 a 15 minuten ofzo. Gemiddeld dan hé?
Oud 05-04-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 04-04-2003 @ 11:52:
uit de krant:
Ongeveer een kwart van de vrouwen kan niet klaarkomen van penetratie, ongeveer een kwart kan hoe-dan-ook klaarkomen van penetratie. De andere helft heeft goede, bijzondere of langdurige seks nodig.
Dat geloof ik echt nooit... Volgens mij zijn er veel meer die niet klaarkomen tijdens de sex...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 20:48
Gummiebeer
Gummiebeer is offline
ligt eraan hoe....
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 05-04-2003 @ 15:44:
Dat geloof ik echt nooit... Volgens mij zijn er veel meer die niet klaarkomen tijdens de sex...
nou, dat lijkt op het forum wel zo te zijn ja... maar Andijvie bijvoorbeeld zei dat het haar nooit overkomen was, maar ergens anders dat haar vriend het niet lang volhield. Misschien komt zij bijv. pas klaar na een halfuur, en is dat gewoon nooit voorgekomen. Bovendien rekende de krant 'vaginale sex + tegelijkertijd andere stimulatie met hulpmiddelen of handen' ook nog gewoon als penetratie, maar dan als de extra goede of bijzondere. Het zijn op 't forum vooral jonge mensen, die hebben 't misschien nog nooit meegemaakt omdat 't nog nooit goed genoeg, bijzonder genoeg of langdurig genoeg is geweest.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:18
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-04-2003 @ 13:12:
nou, dat lijkt op het forum wel zo te zijn ja... maar Andijvie bijvoorbeeld zei dat het haar nooit overkomen was, maar ergens anders dat haar vriend het niet lang volhield. Misschien komt zij bijv. pas klaar na een halfuur, en is dat gewoon nooit voorgekomen. Bovendien rekende de krant 'vaginale sex + tegelijkertijd andere stimulatie met hulpmiddelen of handen' ook nog gewoon als penetratie, maar dan als de extra goede of bijzondere. Het zijn op 't forum vooral jonge mensen, die hebben 't misschien nog nooit meegemaakt omdat 't nog nooit goed genoeg, bijzonder genoeg of langdurig genoeg is geweest.
Mja, mijn vriend houdt het inderdaad niet echt lang vol... telkens wanneer ik het gevoel heb van;'Ja, nu kunnen we pas écht beginnen..' is hij al klaar
Ik denk overigens wel dat het me zou lukken als het wat langer zou duren idd...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 12:24
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 06-04-2003 @ 13:18:
Mja, mijn vriend houdt het inderdaad niet echt lang vol... telkens wanneer ik het gevoel heb van;'Ja, nu kunnen we pas écht beginnen..' is hij al klaar
Ik denk overigens wel dat het me zou lukken als het wat langer zou duren idd...
Als jij langer nodig hebt dan hij kan volhouden, lijkt het mij dat jij een voorsprong moet opbouwen, tijdens het voorspel. Hij kan zijn vingers gebruiken, desnoods schaffen jullie een aan hem identiek speeltje aan. Alle maten zijn te koop, dus dat moet lukken. En als jij het gevoel krijgt dat jullie nu echt kunnen gaan beginnen, dan pas komt hij zelf in je.
Oud 13-04-2003, 12:56
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
SimShalom schreef op 05-04-2003 @ 06:46:
Veel lezen...

Dit forum bijvoorbeeld...
Hier zijn dus al eerder topics over geweest.

(Dit schrijf ik met jouw pc... )
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 15:52
josdebos
josdebos is offline
ehmz.. ben nog nooit klaargekomen.. en aan me vriend ligt het zeker niet.. eerder aan mij! wie heeft er tips?? ajb!!
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 09:03
Optima
Optima is offline
5 minuten, 10 minuten, half uur

kan varieren.

Regels voor berichten