![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Had hij ook wel eens oefeningen gedaan om het uitstellen ?? Ik heb dat namelijk ook, en oefeningen hebben bij mij geen werking ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als dit klopt, wat is dan voor het het meisje het lekkerste en of belangrijkste moment van de sex, het voorspel, het neuken of het naspel. Zeg het maar ![]() |
![]() |
|
Ik kom niet klaar van het neuken zelf.
![]() Als ik moet kiezen tussen klaarkomen bij voor- of naspel...? Denk toch bij het naspel, want dan heb je beide een bevredigend gevoel. Als ik bij het voorspel klaarkom en ga daarna neuken, dan word ik daarvan weer opgewonden.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar mijn vriend gaat gelukkig niet meteen slapen.. ![]() Loontjuh ![]() |
![]() |
|
![]() |
Bij mij verschilt het nogal: soms kom ik al na 1 minuut, ik kan ik gedachten zonder sexuele stimulatie ook komen, als ik een goede fantasie heb, of een heeeel geil persoon zie
![]() maarre, back to my point, ik kán het uitstellen tot bijna 30 minuten, een keer geprobeerd, maar toen kam ik ook zowat schreeuwend klaar! meestal duurt het 5-10 minuten en voor sarah: ik had een vriend die ook zo snel kwam, die was tussen de 4 en 6 minuten al klaar, maar dan was het ook over: ik was dat dus best zat, ik wil er toch meer van maken, bedoel ik. Toen heb ik gewoon gezegd: doorneuken jij of je komt er niet meer in! Toen duurde het bijna een kwartier. Nu is het alweer lang uit, maarre ik geloof dat ik hem geleerd heb een vrouw te verwennen ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En dat laatste had ik misschien ook eens moeten doen ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb pas sinds niet zo lang geleden ondekt dat ik dus wel kan klaar komen tijdens het neuken.
![]() ![]() dus meiden die niet klaar kunnen komen tijdens het neuken: misschien is dit iets bij mij heeft het gewerkt. succes.
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik denk overigens wel dat het me zou lukken als het wat langer zou duren idd... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Seksualiteit |
Hoe moet je klaarkomen (meisje) Anoniempjexx | 25 | 15-03-2017 03:13 | |
Seksualiteit |
Problemen in bed :( Lotteee24 | 4 | 11-08-2010 14:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Seksualiteit |
(intiem) dansen.. AnoniemProbleem | 58 | 16-05-2004 18:32 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |