Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2003, 18:08
SexyLady
SexyLady is offline
hey peepss ik moet bij TONEEL een gothic bitch gaan voorstellen maar ik heb dus echt geen idee hoe ik me daarbij moet gaan kleden???? ik heb echt normale kleding en veel felle kleurtjes enzo
weet iemand hoe ik iets leuks gotics in elkaar kan flansen???
Advertentie
Oud 18-02-2003, 18:16
sweet dreams
sweet dreams is offline
veel zwart (donkere kleuren als donkerpaars en donkerblauw)
wat zwaardere make-up.
en gothic jurken kan ook (mooooooooooooooooi )
Oud 18-02-2003, 18:19
SexyLady
SexyLady is offline
ik ben best wel wit en heb donkerbruine krullen.. kunnen jullie daar iets mee bedenken? en ik gebruik haast nooit make up maar oogschaduw wil ik best wel op doen maar liever geen poeder ofzo kan dat ook?
Oud 18-02-2003, 18:32
rodina
rodina is offline
Je lekker wit laten. Dus geen makeup op. Leg de nadruk op je ogen. Je haar lekker laten pluizen, evt beetje touperen *wel voorzichtig!*

Zwarte broek, of leen van iemand een zwarte rok/jurk, zwart shirjte oid er boven. Indien je geen extreme dingen hebt; Zwarte doek om slaan, rafels er aan hangen etc. Bloesje met puntmauwen etc. Wees creatief. *paars kan ook, maar ik walg van paars*

Ik zou de nadruk op m'n hoofd leggen; zwarte ogen, wild haar.
Oud 18-02-2003, 18:33
rodina
rodina is offline
kbedoel met geen makeup; geen makeup op je gezicht in de zin van poeder etc.
Oud 18-02-2003, 18:34
mystic girl
mystic girl is offline
gebruik je fantasie
Oud 18-02-2003, 18:34
Roos
Roos is offline
Je ogen helemaal zwart maken, dus heel je ooglid, en vette zwarte oogpotlood onder je oog.

En donkere lippenstift kan ook. Staat idioot, maar dan is het wel gelijk duidelijk

Duistere, aparte kleding. Misschien heb je een zwarte broek? Doe daar dan een zwart apart topje op, met heel veel lange kettingen ofzo met symbolen eraan.

Hmm ja best lastig als je garderobe er heel anders uitziet Misschien kan je dingen lenen van klasgenoten.
Oud 18-02-2003, 18:36
Roos
Roos is offline
Zal ik hier gelijk even zeggen dat ik 15 maart naar de Baroeg ga, één of andere gothic tent (samen met Avelon).

En ja ik heb toegezegd om in stijl te gaan, dus ik ga helemaal gothic Suggesties? Lakrokje, streepjespanty, roept u maar, ik ben voor alles in
Oud 18-02-2003, 18:58
DaKonium
DaKonium is offline
Citaat:
Roos schreef:
Zal ik hier gelijk even zeggen dat ik 15 maart naar de Baroeg ga, één of andere gothic tent (samen met Avelon).

En ja ik heb toegezegd om in stijl te gaan, dus ik ga helemaal gothic Suggesties? Lakrokje, streepjespanty, roept u maar, ik ben voor alles in
BAROEG IS NIET GOTHIC!

d'r is een verschil tussen metal en gothic, en over het algemeen komt er meer metalvolk dat gothicmensen in de baroeg.
maar goed, als je helemaal geen gtohstuff hebt, doe maar lekker zwart, en je haar los. straat/vlechten ofzo zijn gay, want daar kan je niet mee bangen.

op toneel zou ik alles lekker overdreven doen, zwarte lippenstift, zwarte nagellak, en *idee* teken met een zwart iets een omgekeerd kruis op je wang ofzo, dat staat heel bruut (normaal niet, maar op toneel wel).

dus.
Oud 18-02-2003, 19:10
rodina
rodina is offline
Citaat:
Roos schreef:

Zwarte rok. Maar dan wel mooi, geen fluweel. Dat vind ik overigens ook niets voor jou Zwarte panty, met zo'n dun streepje op de achterkant. Super stijlvol *wel een potje blanke nagelak meenemen*
Zwart getailleerd bloesje. Hoge hakken. Bloesje tot aan je bh dicht knopen. Mooie zwarte bh er onder. Zwart kettinkje met kruisje. Haar een beetje touperen in zo'n gigakuif, ofzo. Zwart omlijnde ogen, beetje bruine oogschaduw.

Beetje zoals de Gucci lijn van Tom Ford, van dit najaar/winter. Stijlvol, zwart maar wel sexy
Oud 18-02-2003, 19:18
Wennup
Wennup is offline
Citaat:
Roos schreef:

mja kom alsjeblieft gewoon normaal gothic / punk / whatever in de baroeg, we hebben al genoeg wannabe gotic sletjes daar zoveel mooie mannen zijn er ook niet dus je hoeft je daar ook niet druk om te maken..
Oud 18-02-2003, 19:20
rodina
rodina is offline
Citaat:
MeNdY schreef:
mja kom alsjeblieft gewoon normaal gothic / punk / whatever in de baroeg, we hebben al genoeg wannabe gotic sletjes daar zoveel mooie mannen zijn er ook niet dus je hoeft je daar ook niet druk om te maken..
Je spreekt jezelf tegen snoes
Oud 18-02-2003, 19:21
Jules
Jules is offline
Citaat:
rodina schreef:
Beetje zoals de Gucci lijn van Tom Ford, van dit najaar/winter. Stijlvol, zwart maar wel sexy
Haha .. hier moet ik toch stiekem wel om lachen .. ze moet wel in stijl .. geen-Gucci-stijl dus vind ik
Oud 18-02-2003, 19:25
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
Roos schreef:

Ga naakt, laat jezelf fotograferen en post die foto's op het forum ..

..maarja ik denk dat het dan meer de alto kant op gaat.. nouja het is nog steeds een tof idee.
Oud 18-02-2003, 19:25
rodina
rodina is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Haha .. hier moet ik toch stiekem wel om lachen .. ze moet wel in stijl .. geen-Gucci-stijl dus vind ik
Omg je wilt toch niet beweren dat je de Gucci collectie NIET mooi vond?
Oud 18-02-2003, 19:34
Jules
Jules is offline
Citaat:
rodina schreef:
Omg je wilt toch niet beweren dat je de Gucci collectie NIET mooi vond?
Ik heb me totaal niet in die collectie verdiept, dus ik heb geen idee. Jij zal het wel goddelijk vinden

Maar Roos moet écht in stijl - goth stijl (of hoe moet ik het noemen) - en dan ga je haar toch geen .. Gucci aanraden

Oud 18-02-2003, 19:37
rodina
rodina is offline
Citaat:
Sooz schreef:
Ik heb me totaal niet in die collectie verdiept, dus ik heb geen idee. Jij zal het wel goddelijk vinden

Maar Roos moet écht in stijl - goth stijl (of hoe moet ik het noemen) - en dan ga je haar toch geen .. Gucci aanraden

Jawel, tis GODDELIJK
Oud 18-02-2003, 19:42
Jules
Jules is offline
Citaat:
rodina schreef:
Jawel, tis GODDELIJK
lekker woord is dat he?
Oud 18-02-2003, 19:45
rodina
rodina is offline
Citaat:
Sooz schreef:
lekker woord is dat he?
tis wel een beetje van gister hoor
Oud 18-02-2003, 20:02
Roos
Roos is offline
Citaat:
rodina schreef:
Zwarte rok. Maar dan wel mooi, geen fluweel. Dat vind ik overigens ook niets voor jou Zwarte panty, met zo'n dun streepje op de achterkant. Super stijlvol *wel een potje blanke nagelak meenemen*
Zwart getailleerd bloesje. Hoge hakken. Bloesje tot aan je bh dicht knopen. Mooie zwarte bh er onder. Zwart kettinkje met kruisje. Haar een beetje touperen in zo'n gigakuif, ofzo. Zwart omlijnde ogen, beetje bruine oogschaduw.

Ja dat klinkt erg mooi, ga 't onthouden
Oud 18-02-2003, 21:02
OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
Citaat:
DaKonium schreef:
BAROEG IS NIET GOTHIC!

d'r is een verschil tussen metal en gothic, en over het algemeen komt er meer metalvolk dat gothicmensen in de baroeg.
maar goed, als je helemaal geen gtohstuff hebt, doe maar lekker zwart, en je haar los. straat/vlechten ofzo zijn gay, want daar kan je niet mee bangen.

dus.
ze gaat niet naar een metal feest ze gaat naar ultra violet of iets in die trant dus je reactie is irrelevant
Oud 18-02-2003, 21:04
Roos
Roos is offline
Nee het thema is 80ies geloof ik
Oud 18-02-2003, 21:11
Deathflower
Deathflower is offline
*hmzzz* denk idd ook niet dat je in merkkleding moet gaan lopen als je echt in stijl wilt...lange rok/jurk in zwart/donkerblauw/donkerpaars/donkerrood (in combi met zwart), en als je een rok aandoet zou ik daarboven idd wel iets stijlvols aandoen, zolang het maar wel een blote hals heeft (mijn favoriet is corsettop). als de rok alleen zwart is kan de top zwart eventueel in combi met een van de andere genoemde kleuren, als de rok een kleur is in combi met zwart zou ik de top alleen zwart doen.
verder kwa make-up zwart zwart zwart (kan nog steeds in combi met de andere kleuren (bijv. een vervaagd lijntje vlak boven het zwarte wat op de ogen zit) maar het zwart moet wel het meeste opvallen). lippen zwart/zwart in combi met rood/donkerpaars/gewoon blank laten. de ogen de meeste nadruk geven, dus maak het opvallend-> dat kan door zoveel mogelijk zwart op en rond de ogen te smeren, maar ook door het wat stijlvoller aan te pakken en gewoon een niet al te dik randje eyeliner om je ogen de schilderen met naast je ogen (lijntje wel door laten lopen!) hele kunstwerken te schilderen (wees creatief dus doe iets met druppels of vreemde vormen ofzow, wattenstaafjes zijn hierbij trouwens erg handig om de lijntjes een beetje recht te houden)
euh verder kan je bij het lijntje om je ogen heen beter eerst met oogpotlood doen, en daaroverheen vloeibare eyeliner, dan blijft het langer zitten...

hoop dat je hier genoeg aan hebt
Oud 18-02-2003, 21:59
Black Sugar
Black Sugar is offline
Hier hebben we een zoekmachine voor op scholieren.com
Mja, gewoon onder gothic zoeken.

Regels voor berichten