Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en op welke manieren wou je dat dan wel niet gaan africhten? Een verslaving = een verslaving en niet 1-2-3 op te lossen lijkt me.... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() aandacht africhten? Ga muziek maken of een tekening ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1 ziekelijke verhoogde, permanente geslachtsdrift bij vrouwen of vrouwelijke dieren => andromanie Bron: www.vandale.nl |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Klinkt raar, maar ik heb erg grote aanleg voor verslavingen. En dat kan dan vanalles zijn, van broodjes chocolade muisjes, appelsap, paprika's tot zwemmen, geld uit geven, of euh, ja vanalles. Dit verandert ook constant. ik heb over het algemeen moeite met het "met mate doen, of nemen/eten", moeilijk om er zeg maar en balans in te vinden. Nou heb ik geen aanleg om dik te worden, maar ben ik er wel voor gestraft met een voedselallergie en intollerantie. En naja, de verslavingen zijn niet altijd per definitie negatief.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik was verslaafd aan pijnstillers, paracetamol enzo, en aan sporten vooral turnen en zwemmen. En omdat ik van het sporten zo veel pijn kreeg werd ik verslaafd aan die pijnstillers, vicueel cirkeltje dus eigenlijk, nu sport ik met mate en dan heb ik niet meer zoveel pijn dus allebei mijn verslavingen zijn niet echt meer een verslaving, ik vind trouwens wel dat mensen gauw zeggen dat ze verslaafd zijn, echt verslaafd ben je niet zomaar en is best ernstig.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ik eet mega veel. maar ik moet eigenlijk wel verdikken,vind ik,mijn kont is echt vies in sommige broeken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
euhm ja ik toevallig ik heb een serieus probleem aangezien ik mijn geld te graag uitgeef aan .......... dunno van alles kleding muziek instrumenten objecten concerten piercings u name it altijd weet ik wel iets te vinden wat ik moet hebben.
||
Citaat:
![]() Ik ben een beetje verslaafd aan de zon. Buiten zitten in de zomer. Kan ik echt geen genoeg van krijgen. En aandacht ja, zonder aandacht zou ik dood gaan. Maar volgens mij heeft bijna iedereen dat wel.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is jouw vreemdste verslaving At the Drive-in | 49 | 10-09-2007 16:50 | |
De Kantine |
Roken>>? mary13 | 253 | 08-04-2005 16:52 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
politie volgt dakloze verslaafden Sjied No Clue | 76 | 23-01-2004 22:11 | |
Lifestyle |
heb jij een verslaving aan een bepaald kledingstuk? Gaia | 61 | 28-02-2003 11:56 | |
Verhalen & Gedichten |
de verslaafde nar_cyste | 0 | 02-01-2003 08:07 |