Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Moest ik ook een tijdje doen, maar dat het nou hielp? Nee, vond het eerder deprimerend omdat ik vaak niks positiefs kon vinden. (in mijn ogen was het dan niet positief, voor iemand anders misschien wel.) Dus bij mij hielp het niet, maar bij anderen misschien wel, en als het jou helpt ben ik echt heel blij voor je, en moet je er ook vooral mee doorgaan!!
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar er zijn vast nog wel meer dingen waar je trots op kunt zijn. dat je ergens om hebt gelachen, goed met iemand hebt gepraat, of gewoon niet zo veel aan negatieve dingen hebt gedacht. ik denk dat je elke dag wel iets op kunt noemen!
|
![]() |
dit herken ik ik heb al met veel mensen van jeugdzorg te maken gehad maar bij mij had dat opschrijven geen zin.van positief en negatief dan he.
ik vergat het steeds maar ik denk dat het wel goed is voor mensen die heel depri zijn ofzo. ik ben een dagboek gaan bijhouden toen ik het niet meer zag zitten en dat hielp wel. het is gewoon verschillend bij wie wat helpt maar ik vind het wel een goede tip!!!! |
![]() |
|
![]() |
Dit is echt een hele goede tip! Ik denk dat veel mensen hier zeker nut aan ondervinden.
Zelf heb ik het ook moeten doen. Het hielp echt heel erg goed. Natuurlijk had ik ook wel dat ik meer negatieve dan positieve op kon noemen en daar werd ik inderdaad niet vrolijker van. Maar hoe vaker je het doet, hoe beter je er in wordt, als het ware... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Tips: Muziek maken napoleonzuurtje | 18 | 12-02-2010 15:29 | |
Liefde & Relatie |
Vanavond een date. Tips gevraagd. Athlon | 106 | 27-11-2007 16:28 | |
Muziek |
Soort van Hardcore nummer [mp3] Unique Clone | 20 | 09-02-2006 21:45 | |
ARTistiek |
Tips gevraagd over schets Evolution | 9 | 11-05-2005 19:07 | |
Muziek |
tip: Solefald - In Harmonia universali Ce-El-Wan | 10 | 10-03-2003 23:58 | |
Games |
Final Fantasy IV: hints/tips/trucs? independancy wanted | 22 | 09-08-2002 10:57 |