Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ja... heb ik ook last van...
Al 2 jaar... ja, twee jaar. Mja, staat nog een topic over ergens op dit forum, maanden terug, ik zal de URl eens zoeken. Hier dus... http://forum.scholieren.com/Forum43/HTML/002363.html Misschien herken jij er ook iets in? |
![]() |
|
![]() |
Van verliefdheid kun je idd behoorlijk depri raken ja. In dit geval omdat hij onbereikbaar is. Is het niet mogelijk om hem wel te bereiken op wat voor manier dan ook? Misschien zijn er toch wel mogelijkheden?
Verliefdheid is niet iets om je over te schamen. Je kunt het beste eerlijk tegen de dokter zijn, dan kan hij je ook het beste helpen. Nu houdt je dingen achter en dat is niet zo goed. Naja ik geef zelf verliefdheid niet op. Ik vecht er niet tegen want het is er nou eenmaal. Misschien kun je 'ns wat meer uitgaan waar je andere gezellige jochies tegenkomt ![]() anyways, i'm off ![]()
|
Hey meisje.
Ik weet zelf maar al te goed hoeveel verdriet je van een 'onbereikbare liefde' kan hebben. Wat dat betreft hebbe we best veel gemeen.. Alleen is het verschil dat ik daarvoor al 2 jaar depressief was.. Ik heb er hulp voor die me op het moment alleen nog maar verder de afgrond in helpt ![]() Als je er eens met me over zou willen praten, voor zover ik dar toe in staat ben.. Je weet me te vinden. En please zeg me je MSN adres eens want dat toevoegen is niet gelukt ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Misschien is het voor jou ook een goed idee dat je iemand vindt die jou helpt om je van die man, die voor jou onbereikbaar is, los kan maken. Het feit dat je ook naar andere jongens kijkt betekent dat je interesse ook naar andere jongens uitgaat. De oplossing is in dat geval heel simpel: probeer een jongen te vinden die voor jou wel bereikbaar is en jou wel kan geven waar je behoefte aan hebt. Mijn e-mailadres staat nog steeds tot jouw beschikking, dus als je er behoefte aan mocht hebben om er met me over te praten, dan weet je hoe je me kunt bereiken.
|
Het klinkt misschien stom maar (ik weet niet wat voor iemand het is), bij mij hielp het om gewoon met diegene om te gaan (als vrienden), en misschien iets meer met hem om te gaan (niet om alsnog een relatie met hem te krijgen). Want (dat was bij mij zo) op een gegeven moment dringt het door dat het absoluut niets zal/kan worden (en dat jullie misschien wel helemaal niet bij elkaar passen). En dat je beseft dat je liever goede vrienden met hem bent dan dat je een relatie met hem hebt.
Dit alles hoeft niet voor jou te gelden, maar ik zou er toch eens een gedachte over laten gaan. En als je zou willen praten kan je me bereiken op shark_attack20@hotmail.com Good luck! [Dit bericht is aangepast door Zaza123 (01-04-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Waar een thuis kan zijn The Larch | 8 | 01-11-2011 16:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |