![]() |
|
![]() |
Misschien is die titel niet zo handig gekozen, maar wat ik bedoel is het volgende:
.. zoals jullie wellicht gelezen hebben in een topic ben ik heel erg verliefd op iemand die waarschijnlijk toch onbereikbaar is.. In plaats van hem uit de weg te gaan, zoek ik hem juist op. Terwijl ik weet dat het verstandiger/handiger zou zijn als ik hem ging vergeten. En zo lukt dat natuurlijk nooit. Als ik naar hem toe wil moet ik eerst 1,5uur (!) reizen en de kans dat ik hem dan zie is net iets groter dan dat ik hem daadwerkelijk spreek, maar met een beetje geluk heb ik 75% kans dat ik hem tegen kom. Het gaat dus allemaal heel bewust en ik moet het eigk ook niet meer doen, maar ik doe het toch! Zo zijn er uiteraard nog veel meer voorbeelden te bedenken.. maar de vraag is; waarom doen mensen dit zichzelf aan? Waarom zou je jezelf 'pijnigen' (oeh, dit klinkt wel heel zwaar ![]() Mjah, d'r is niet echt één reden voor aan te wijzen, dat besef ik heel goed, maar ik vind het toch een interessant vraagstuk.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Homo-discussie België J. Geelman | 137 | 12-01-2004 15:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |