Advertentie | |
|
![]() |
|||||||
Hey lieverd
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Liefs Michaela. *Huggie* P.S. Ik spreek je wel weer op MSN!
||||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
[Dit bericht is aangepast door An0ukj3 (22-03-2002).]
|
ik weet niet goed wat ik moet zeggen anouk, maar ik wil toch reageren om te laten weten dat ik het heel erg naar voor je vind.
weet je psychiater geen oplossing? ik vind het in ieder geval heel erg goed dat je daar al zo lang mee praat. mag je ook niet tijdelijk bij je vriend slapen, ofzo, als is het maar voor een week, of een goede oom, tante? want het lijkt me goed als jij en je ouders wat afstand nemen. kun je ze geen brief schrijven? ik snap dat het moeilijk is, en dat je het liefst weg wilt, maar probeer er, op wat voor manier dan ook, toch met je ouders over te praten. sorry hier heb je vast niks aan. heel veel sterkte iig, heel veel liefs miep
|
![]() |
hej shit voor je ik dit alles
je moet thuis weg anders ga je er zelf aan kapot ga naar je vriend of naar tante oom vriendin weet ik veel wat maar dit is niet echt fijn voor je weet ongeveer wat je voelt enzo maar met dingen smijten heeft geen zin als ze je pijn wil doen doet ze dat toch wel en met gooien word je moeder nog agressiever. als je merkt dat ze weer gaat drinkenzorg dan dat je niet thuis bent tot dat ze weer ff nugter is suc6 en sterkte [Dit bericht is aangepast door smilegirl (23-03-2002).] |
![]() |
|
![]() |
heyz,
tnx allemaal voor de reacties. IK BEN HET HUIS UIT!!! en niet naar zon inrichting. ik ben er zaterdag avond vandoor gegaan naar m'n vriend en we hebben besloten dat ik bij hem in trek. Ik ben nu nog ff hier maar om 7 uur ben ik definitief van m'n ouders af! ze weten het nog niet maar het boeit hun toch niet dus waarom zou ik het ook vertellen he ![]() xxx
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin en haar ex Different | 1 | 04-06-2014 22:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me kut boet | 9 | 26-05-2011 05:43 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #138 Verwijderd | 499 | 25-11-2008 16:41 | |
Psychologie |