Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2002, 14:53
An0ukj3
An0ukj3 is offline
Het gaat echt niet meer.... In ieder geval niet hier... Thuis gaat het in 1 woord KLOTE en ik wil hier weg... naar m'n vriend mag ik niet, maar ik moet wel naar 1 of andere inrichting... m'n ouders zijn van mening dat ik psychisch gestoord ben maar goed.... ik ga toch wel naar m'n vriend, wat ze ook willen...

M'n moeder is ongeveer een maand geleden ineens begonnen met drinken (eerder dronk ze helemaal nooit! jah hoogstens een paar keer per jaar een glaasje wijn). Ze wordt er hartstikke aggressief van en dan gaat het dus helemaal mis. Om mezelf dan maar te kunnen verdedigen en om haar maar voor te zijn (dan heb je nog kans dat het meevalt) loopt het er nogal vaak op uit dat ik met iets naar haar smijt. Eerst waren het vazen of glazen ofzo, tegenwoordig vaak een keukenmes. En hier ben ik echt niet trots op... maar goed, je moet je toch op de 1 of andere manier verdedigen... en als je haar voor bent dan heb je misschien nog kans dat ze niet terug gooit of zelf begint te smijten...

M'n vader neemt het natuurlijk op voor mijn moeder en houdt ook maar mooi even vol dat ik niet helemaal 100% ben...

M'n zusje is van mening dat het allemaal m'n eigen schuld is en dat ik gewoon aardiger had moeten doen en weet ik veel wat ze allemaal wel niet zegt... Jah en waarom heeft zij nooit problemen? juist, omdat zij al sinds haar geboorte wordt voorgetrokken. Sinds haar geboorte tel ik gewoon niet meer mee.

Ik verneuk mezelf nog steeds (snij mezelf helemaal open....) en m'n vriend is er nog steeds van overtuigd dat ie me eraf kan helpen... maar goed, hij is wel de enige die daar nog van overtuigd is... ik geloof er zelf helemaal niet meer in... ik weet van mezelf dat ik het nog niet eens een dag kan volhouden zonder snijden en ook dat ik maar beter geen scherpe voorwerpen in de buurt kan hebben... zo spijbel ik zelfs al de lessen in de lokalen waar scherpe voorwerpen te vinden zijn.... ZELFS tekenen! gewoon omdat ik weet dat ik er niet vanaf kan blijven... en ik ben ook hier allesbehalve trots op...

Professionele hulp heb ik al... zit nu al ongeveer een half jaar bij een psychiater... is ook de enige persoon (op m'n vriend na) IRL die ik (bijna) alles vertel...

Ik hou het echt niet meer langer uit... iig niet hier... ik kan wel naar m'n vriend gaan maar daar wordt het waarschijnlijk ook niet veel beter op, dan zit ik over een maand alsnog in 1 of ander gesticht... maar ik ga NIET!

GVD wat heb ik een GIGANTISCHE KLOTEHEKEL AAN DIE TERINGOUDERS VAN ME! ik zie het echt niet meer zitten.... iig NIET hier!
Oud 21-03-2002, 16:19
jacoline_loves
jacoline_loves is offline
Nee zo gaat het inderdaad niet goed Anouk.
Ik hoop dat je me mail al hebt gelezen. Ik wil je erg graag helpen en ik hoop dat je weer opnieuw mailt.
Onderneem geen dingen waar je later misschien wel spijt van krijgt. Denk goed na over de dingen die je gaat doen. En mail me maar.

Sterkte en ik denk aan je!!
Veel liefs,
Jacoline
Met citaat reageren
Oud 22-03-2002, 07:00
An0ukj3
An0ukj3 is offline
Citaat:
Cryptic Winterstorm schreef:
Nou met tieren en schelden kom je in ieder geval zeker niet verder.
En met zulke reacties ook zeker niet...
Oud 22-03-2002, 07:01
An0ukj3
An0ukj3 is offline
Citaat:
jacoline_loves schreef:
Nee zo gaat het inderdaad niet goed Anouk.
Ik hoop dat je me mail al hebt gelezen. Ik wil je erg graag helpen en ik hoop dat je weer opnieuw mailt.
Onderneem geen dingen waar je later misschien wel spijt van krijgt. Denk goed na over de dingen die je gaat doen. En mail me maar.

Sterkte en ik denk aan je!!
Veel liefs,
Jacoline
Ja, ik heb je mail gelezen. alleen nog geen tijd gehad om terug te mailen. zal ik vanmiddag doen...
Oud 22-03-2002, 10:54
Somebody Special
Somebody Special is offline
Hey lieverd
Citaat:
An0ukj3 schreef:
Het gaat echt niet meer.... In ieder geval niet hier...
Ik weet hoe het thuis met je gaat en zou willen dat ik wat voor je kon doen. Het is gewoon niet meer uit te houden op deze manier en er moet snel iets veranderen! Helaas ben je nog geen 18 dus het huis uit kom je nog niet zo makkelijk..
Citaat:
Naar m'n vriend mag ik niet
Waarom mag je dat niet ? Ook niet voor een tidje ?
Citaat:
maar ik moet wel naar 1 of andere inrichting...
Je weet hoe ik daar over denk..
Citaat:
M'n moeder is ongeveer een maand geleden ineens begonnen met drinken
Probleme wegdrinken..
Citaat:
Ik verneuk mezelf nog steeds (snij mezelf helemaal open....) en m'n vriend is er nog steeds van overtuigd dat ie me eraf kan helpen...
Lieverd, laat hem toe ik je problemen en praat met hem. Laat het hem iig proberen, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Ik weet het maar al te goed he..
Citaat:
Professionele hulp heb ik al... zit nu al ongeveer een half jaar bij een psychiater... is ook de enige persoon (op m'n vriend na) IRL die ik (bijna) alles vertel...
Vind je het fijn om er met hem over te praten ? Lucht het o ? Of heb je zoiets van 'wat doe ik hier toch steeds weer want het helpt toch geen zak'

Liefs Michaela.
*Huggie*
P.S. Ik spreek je wel weer op MSN!
Oud 22-03-2002, 17:49
An0ukj3
An0ukj3 is offline
Citaat:
somebody special schreef:
Hey lieverd
hey...

Citaat:
[B]Ik weet hoe het thuis met je gaat en zou willen dat ik wat voor je kon doen. Het is gewoon niet meer uit te houden op deze manier en er moet snel iets veranderen! Helaas ben je nog geen 18 dus het huis uit kom je nog niet zo makkelijk..

Citaat:
Waarom mag je dat niet ? Ook niet voor een tidje ?
me ma is van mening dat benjamin ook niet met zo'n kutwijf als ik opgescheept wil zitten.... ipv dat ze nou blij is dat zij van me af is... maar goed, ik vat mijn ouders nou eenmaal niet....

Citaat:
Je weet hoe ik daar over denk..
jah...

Citaat:
Probleme wegdrinken..

Citaat:
Lieverd, laat hem toe ik je problemen en praat met hem. Laat het hem iig proberen, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Ik weet het maar al te goed he..
ik heb de moed toch al opgegeven...

Citaat:
Vind je het fijn om er met hem over te praten ? Lucht het o ? Of heb je zoiets van 'wat doe ik hier toch steeds weer want het helpt toch geen zak'
vind het wel prettig om met hem te praten... maar echt het idee dat het helpt???

[Dit bericht is aangepast door An0ukj3 (22-03-2002).]
Oud 23-03-2002, 02:29
miep
miep is offline
ik weet niet goed wat ik moet zeggen anouk, maar ik wil toch reageren om te laten weten dat ik het heel erg naar voor je vind.
weet je psychiater geen oplossing? ik vind het in ieder geval heel erg goed dat je daar al zo lang mee praat. mag je ook niet tijdelijk bij je vriend slapen, ofzo, als is het maar voor een week, of een goede oom, tante? want het lijkt me goed als jij en je ouders wat afstand nemen. kun je ze geen brief schrijven? ik snap dat het moeilijk is, en dat je het liefst weg wilt, maar probeer er, op wat voor manier dan ook, toch met je ouders over te praten.
sorry hier heb je vast niks aan.
heel veel sterkte iig,

heel veel liefs miep
Oud 23-03-2002, 16:20
Verwijderd
Als je met messen gaat gooien lijkt mij dat idd niet helemaal 100% nee.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 21:59
smilegirl
smilegirl is offline
hej shit voor je ik dit alles
je moet thuis weg anders ga je er zelf aan kapot ga naar je vriend of naar tante oom vriendin weet ik veel wat maar dit is niet echt fijn voor je weet ongeveer wat je voelt enzo maar met dingen smijten heeft geen zin als ze je pijn wil doen doet ze dat toch wel en met gooien word je moeder nog agressiever.
als je merkt dat ze weer gaat drinkenzorg dan dat je niet thuis bent tot dat ze weer ff nugter is
suc6 en sterkte

[Dit bericht is aangepast door smilegirl (23-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:01
An0ukj3
An0ukj3 is offline
heyz,

tnx allemaal voor de reacties.

IK BEN HET HUIS UIT!!!
en niet naar zon inrichting.

ik ben er zaterdag avond vandoor gegaan naar m'n vriend en we hebben besloten dat ik bij hem in trek. Ik ben nu nog ff hier maar om 7 uur ben ik definitief van m'n ouders af! ze weten het nog niet maar het boeit hun toch niet dus waarom zou ik het ook vertellen he

xxx
Oud 29-03-2002, 17:04
Zaza123
Zaza123 is offline
Good for you!
Ik hoop dat het je allemaal lukt!
Oud 29-03-2002, 17:18
psyco junky
psyco junky is offline
Minder man. dacht dat ik problemen had. Heel veel sterkte! en een kleine tip: Vertel je pshoco alles, anders heb je er niks aan. Vertel hem echt alles zelfs je meest gekke gedachtes!!!!
Sterkte.
Psyco junk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten