Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
De ander moet uiteraard ook verliefd op mij zijn, daar wil ik eerst heeeel zeker van zijn voordat ik een poging waag. Ik hou er niet van om afgewezen te worden, dus ik vraag meestal eerst wat iemand van me vind.
Bij mij ligt het er maar aan of ik me bij iemand op mn gemak voel en of er een beetje diepgang in zit. Soms duurt het maanden, maar soms ook maar 2 weken. Verschilt nogal.. Hangt geheel van de situatie en de andere persoon af... Ik beslis dingen ook nogal impulsief en doe gewoon wat me op dat moment het beste lijkt. |
![]() |
|
´t is bij mij nog niet zo lang geleden dat ik best wel snel verliefd werd en ook vrij snel een "relatie"
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Met mijn vriend is er niet echt een afspraak gemaakt van 'nu beginnen we een relatie' het ging vanzelf.. Ik heb dus ook niet echt een datum sinds wanneer we echt 'samenzijn'.. Maar na twee maanden was het wel serieus, daarvoor overigens ook wel, maar wat minder stabiel.. Inmiddels is het erg serieus, dat is gewoon zo gegroeid...
Ik verwacht van de ander dat hij mij lief heeft en van me kan houden... |
![]() |
|
Wel, 'k zou m'n toekomstige vriendin heel graag eers heel goed willen leren kennen. En veel met haar leuke dingen doen. Veel, heel veel van haar weten. Ze moet me leren vertrouwen, en ik haar.
Daarentegen loop 'k wel de kans dat ze er met een ander vandoor gaat. ![]() En, er zijn ook uitzonderingssituaties waarbij 'k niet persé zoveel van haar hoeft te weten in het begin. Maar voor mij zou het wel het beste zijn dat ik haar meteen kan accepteren als we een relatie zouden hebben. Van haar verwacht 'k dat ze 'hetzelfde' blijft, en natuurlijk dat ze vooraltijd bij mij blijft.
|
Ik ben nog nooit een relatie begonnen
![]() ![]()
||
Citaat:
En dat deed ik dus ook. Ik twijfelde heel erg. Maar nu naar een tijdje, is dat 'leuk vinden' overgegaan in verliefd zijn. De twijfels zijn dus ook weg. Maar ik denk dat dit per persoon verschilt. Ik verwacht van die ander dat ie me leuk genoeg vind om een relatie mee te beginnen. Maar stiekem ook wel dat hij verliefd is. Dat hoeft niet meteen, maar ik wil wel dat ie naar een paar maanden toch wel verliefd is. Anders voelt de een meer voor de andere, en krijg je een beetje een scheve relatie.
||
Citaat:
* Diegene moet er hetzelfde over denken als ik. Hij moet me leuk vinden en niet aan me irriteren. Dat erg verliefd zijn komt wel. Ookal is het wel leuk als je vanaf het begin al hevig verliefd bent ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben wel heel kritisch in mijn vrouwenkeuze, maar als ze in aanmerking komt (en zelf ook wil, natuurlijk) dan begin ik er snel mee. Ik zie niet in waarom ik langer zou wachten, je leert elkaar vanzelf wel kennen, of je nu iets hebt of niet. Kun je beter z.s.m. beginnen en gewoon lol maken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik begin vrij snel aan verkering. Dit is te wijten aan mijn impulsieve aard en bovendien: de kat uit de boom kijken werkt niet. Vaak blijft dat beest zitten waar hij zit. - Wat verwacht ik van de ander: in ieder geval openheid en duidelijkheid over zijn gevoelens. Dus: ja, ik vind je leuk. Laten we het eens proberen of nee, ik vind je niet leuk. jammer voor jou. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb heel erg lang om mijn vriend heengedraaid, hij ook om mij... Maar we kennen elkaar van scouting, en we gingen samen op kamp... Tsja, een lang verhaal, maar uiteindelijk sliep hij naast me en ja van het het een komt het ander....de rest van het kamp waren we onafscheidelijk en nu na 7,5 maanden nog...
Maar ik vind wel dat je allebei verliefd moet zijn! Ik moet zekers te weten vertrouwen hebben in die persoon, want dat mis ik enorm in mijn leven en ik moet zeker weten dat het niet een liefde voor een paar weken is! Laatst gewijzigd op 19-02-2003 om 08:19. |
![]() |
|
Dan nog wel geen relatie gehad, misschien is dit toch wel relevant.
![]() Ik ben geloof ik een beetje ambivalent wat dit betreft. Aan de ene kant heb ik de neiging soms in korte tijd enorme crushes te ontwikkelen, wil ik iemand dan heel snel veel beter willen leren kennen, aan de andere kant kan ik er slecht tegen als ik een dame veel leuker vind dan zij mij en vice versa.
|
véél te traag
![]() ![]() ![]() ![]()
|
is tot nu toe altijd een beetje verschillend geweest maar ik wil eigenlijk pas beginnen als we allebei verliefd zijn.. anders heeft het in mijn ogen toch niet zo veel kans van slagen eigenlijk, of is iig het risico te groot dat het niet werkt en je die ander pijn doet.. alleen een beetje aantrekkingskracht is gewoon niet genoeg voor een relatie..
|
Verwijderd
|
Niet snel, vandaar dat ik misschien ook nu pas mijn 1e vriendje heb. Ik denk dat je wel echt verliefd moet zijn, allebei heel erg, anders is de lol er snel af. Verder wacht ik misschien wel iets te lang, ik wil echt zeker weten dat ik hem wel heel erg leuk vindt, want om het na 2 weken nou alweer uit te maken...
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Na enig onderzoek ben ik er zelf ook over uit.
"Als je elkaar echt leuk vindt, why the hell not?" ![]() Simpel en kort door de bocht. Verliefdheid hoeft niet, houden van en elkaar vertrouwen is veel belangrijker. Daarnaast geloof ik erin dat gevoelens voor elkaar sterker worden na verloop van tijd, mits alles goed gaat. Je moet beiden echter wel het idee hebben dat je echt verder wilt met de ander, anders loopt het waarschijnlijk idd veel te snel stuk. Daarnaast is het niet meer dan logisch dat een relatie een gok is. Je kunt niet van tevoren weten hoe alles loopt. Het kan altijd stuk gaan, maar anderzijds ook heel goed gaan, dus kun je het net zo goed proberen. Zo, ben ik daar ook over uit *legt dingen vast voor zichzelf* ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Mwah.. Heb nu net een relatie van 2 maanden. Toen we wat kregen kenden we elkaar net 1 week!
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Psychologie |
Een sprankje hoop ('Verrader. Moordenaar.') Lucky Duck | 125 | 13-06-2004 08:35 | |
Liefde & Relatie |
Vind je dat je allebei verliefd moet zijn voordat je een relatie begind? G.T.C. | 30 | 11-06-2003 10:23 |