Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nja. ik had eerst een beste vriendin. we hadden toen allebei problemen, en als ik me dan niet goed voelde, door al die problemen enzo, kwam zij nog eens aangezet met haar problemen. opzich was dat niet zo erg, maar als ik dan eventjes wat trager reageerde, was het meteen van 'JE VINDT MIJ NIET LIEF!' en 'ZIE JE NOU WEL DAT IK EEN TRUT BEN!'. dan was ze helemaal over de zeik, helemaal overstuur... als ik dan zei dat dat helemaal niet waar was, dat ik haar wel lief vond, zei ze dat ik loog.
doordat ze altijd zo tegen me praatte, doordat ze telkens maar weer zei dat wat ik zei niet waar was en dat ik loog, voelde ik me nog slechter... uiteindelijk is het uitgelopen op ruzie, blablabla, en nou praten we dus niet meer tegen elkaar. niet dat ik het erg vind, maarja. maarrem, als mensen nu problemen hebben, zal ik er niet voor weglopen. bij mij mogen ze hun hart luchten. het ligt er trouwens wel aan wie het is... ik denk dat ik het wel fijn vind als mensen met hun problemen naar mij komen. het geeft toch een goed gevoel, opzich, dat ze het tegen jou gaan vertellen. ook al weet ik nooit hoe ik moet reageren, ik vind het gewoon heel fijn om serieus te praten de laatste tijd...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diep ongelukkig Michael19 | 5 | 19-09-2011 20:33 | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht Verwijderd | 16 | 27-09-2010 20:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Meer mensen die het thema voortplanting niet vinden boeien? Rerisen Phoenix | 30 | 16-02-2003 19:08 |