![]() |
|
Connect-3D Radeon 9500 (8x) 128 Mb DDR/TV/DVI
ik heb zelf een Amd athlon 1800 XP+ met 256mb SD-ram en een 60gb schijf er zit nu een geforce mx440 in maar ik vind eht niet zo'n goede kaart ![]() ![]() alvast bedankt Koen bedankt voor het heropenen 2e edit ik kan maximaal €200 uitgeven welke kaart raden jullie me dan aan? Laatst gewijzigd op 11-02-2003 om 14:26. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm, tsja, die kaart opzich is niet echt super snel. een 'gewone' 9500 presteerd vergelijkbaar met een geforce 3 oid (iets er boven). en de 9500 PRO is redelijk te vergelijken met een ti4200. voor het bedrag wat jij stelt kun je een snellere ti4200 (64mb) kopen.
![]() ![]() -de postbode-
|
![]() |
Ik heb een kaart besteld, en die krijg ik (als het goed is) komende week thuis gestuurd!!
![]() Uit tests komt dat hij ongeveer tussen een Ti4400 en een Ti4600 presteerd. (het is trouwens een ASUS V9280S) En als je hem overklokt, dan zit ie gelijk aan, of zelfs boven de Ti4600!! En dat voor een Ti4200 ![]() Prijs: €139,- bij pcboulevard En als je al die testen leest, is ie heel goed!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() verder een mooi kaartje hoor, zal prima presteren, maar iets boven het buget van de topicstarter. -de postbode-
|
![]() |
Hehe...izz goed!!
'K had net een mailtje van PCBoulevard gekregen, dat ze die kaart niet voor dat geld konden leveren... ![]() maar ze konden mij die kaart wel voor 260 ipv 270 euro verkopen... ![]() Dus nu ben ik ook weer op zoek naar een kaart, voor games enz... gege...Wordt denk ik toch een Ti4200...maar daar was ik eigenlijk al eerder over uit.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb wel eens het geluk gehad een Iiyama LS704UT te bestellen en in plaats daarvan een LM704UT thuisgestuurd te krijgen (prijsverschil ongeveer 120 euro). Achja, het is vrijdagmiddag vijf voor vijf, het regent en je wilt graag naar huis...dan wil één zo'n lettertje in de type-aanduiding er nog wel eens bijinschieten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|