Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik weet begot niet wat ik hier op moet zeggen, sorry. wil alleen nog keertje zeggen dat jij suuuuper lief bent en dat ik jou keertje wil zien en dan gaan we schommelen en zo
![]() plies, ga niet snijden, ik wil niet dat zo'n lief meisje als jij zo'n pijn heeft... plien is lief.
|
![]() |
Ik weet gewoon echt precies wat je bedoeld!!!!
Het is heel normaal....omdat je je in die periode zooooooo klote hebt gevoeld...je wil het ook niet vergeten dat je je zo slecht hebt gevoeld, maar het kan je ook helpen als je gewoon gaat nadenken over hoe je je toen voelde en hoe jeje nou voelt...dat dat waarschijnlijk heel erg vooruit is gegaan en dat je dat moet koesteren....genieten van hetgeen dat je je niet meer zo als toen voelt!! I miss the comfort in being sad ---> kurt cobain....zo voelt het af en toe. Probeer AJB het positieve eruit te halen en gewoon blij te zijn dat je je NIET meer zoals toen voelt. En net als mij proberen in het heden te leven i.p.v het verleden!!! Daar ben ik namelijk erg goed in af en toe ![]() Snijden heb ik maar 1 ding over te zeggen....geloof me ik heb mezelf ook meerdere malen open gehaald...maar...het enige wat je moet doen is NIET DOEN....gewoon NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! In principe is af en toe een snee niet zo'n ontzettende ramp maar hierdoor blijf je wel doorgaan en dan wordt het erger. Als je het aanvoelt komen dat je wil gaan snijden moet je echt gewoon even iemand bellen een vriendin ofzo....ik weet zeker dat je sommige mensen zelfs s'nachts wel mag bellen....of je gaat schrijven dat heeft mij ook veel geholpen....gewoon precies opschrijven hoe je je voelt....maar snijden moet je echt gewoon NIET DOEN.....anders blijf je je hele leven daarmee bezig en ik weet zeker dat je dat niet wilt. Naja.....misschien snap je me wel voor geen meter of heb je er niks aan maar ik moet het in ieder geval geprobeerd hebben ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bi/homo, ik snap t niet? rotterdamseboy | 4 | 09-03-2013 21:01 | |
Psychologie |
Ik wil iets anders, maar wat? Is the grass always greener.. Quarterlife-crisis? TinyDancer | 36 | 07-11-2006 18:15 | |
Psychologie |
ik voel me enorm klote, ik trek het niet meer.... SimplyABoy19 | 37 | 07-10-2004 16:10 | |
Psychologie |
Ben ik depressief? Bertram | 19 | 15-03-2004 13:22 | |
Liefde & Relatie |
egoïstisch en voor mezelf kiezen? groovy | 3 | 08-01-2004 22:44 | |
Liefde & Relatie |
zie het ni meer zitte sweet girl | 11 | 14-02-2002 17:38 |