Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel een aantal kennissen waar ik soms mee om ga,maar echt vrienden kan ik het niet noemen omdat ik nooit bij hun terecht kan. Ik heb wel altijd gedacht dat ik vrienden had,maar in moeilijke periode's leer je je echte vrienden kennen,toen kwam ik er dus achter dat ik al die tijd mezelf voor de gek had gehouden,en dat het geen vrienden waren. Maar goed,uhm....zijn er nog dingen die je na school doet? Sporten of een andere hobby ofzo?Daar kan je natuurlijk ook andere mensen leren kennen.... |
![]() |
||
Citaat:
Maar wel een paar dingen ja.... Je moet iemand kunnen vertrouwen,diegene moet eerlijk zijn,en het moet wel van beide kanten komen,de vriendschap,niet dat jij bijvoorbeeld alsmaar voor diegene klaarstaat,maar diegene nooit voor jou. Snap je wat ik bedoel? |
![]() |
|
nou.. ik zit wel op Trampoline springen, maar omdat dat een "zeldzame" sport is zitten er bijna alleen kleine kinderen op. omdat het ook in de dorpssporthal is. En er zitten nog wat van m'n "vrienden" op. En ik ga wel eens uit met m'n "vrienden". En trouwens als je bij het uitgaan ofzo mensen leert kennen duurt het behoorlijk lang voordat dat een stabiele vriendschap is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saailentijn #1948 Dekaloog | 500 | 10-03-2016 21:58 | |
Lifestyle |
Wat voor machtig boeiende zaken heb je nu weer meegemaakt dan? Verwijderd | 500 | 05-11-2007 12:35 | |
Lifestyle |
het wtf heb je gedaan vandaag-topic grandmommy | 500 | 07-05-2006 14:31 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Single Topic Verwijderd | 131 | 12-04-2005 13:30 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me zo'n aansteller Zweefvliegtuig | 26 | 28-06-2003 17:49 | |
Films, TV & Radio |
ID laten zien bij de bios purplerose | 40 | 16-08-2002 21:14 |