Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is een zooitje met nederlandse festivals laatste jaren
lowlands die niet meer weet wat zijn oorspronkelijke bedoelingen waren en blind op mojo vaart, waardoor we voorgekauwde, gespeend-van-enig talent, veilige klotebandjes kunnen aanschouwen, terwijl de prijs omhooggaat, die elk jaar door studenten met hun zuurverdiende geld word uitgegeven, waar ze lauw bier, slechte voorspellende muziek en een slechte security voor krijgen. Dynamo ligt al sinds 1999 op zijn gat met de organisatie, doen beloften die ze niet na kunnen komen, maken er een zooitje van en trappen hun eigen traditie als 'gerenommeerd' festival hard de grond in. Pinkpop houdt nog vast, maar lijkt ook steeds meer de alternatieve rockscene te verkennen, en wat er toevallig bij hun kan komen, is geen vooraanstaand festival, maar een festival waar bands hun geld even komen innen. Elk jaar een klote line up met bedenkelijk artiesten.
||
Citaat:
Op pinkpop verwacht ik welliswaar bands die in de top 40 staan, of hebben gestaan, maar wel muziek maken voor de muziek, en niet even hun geld komen innen zoals 86dagreed zo mooi zei. Bands als Coldplay, Radiohead, Bush, Dandy Warhols, Tori Amos, Manic Street Preachers, etc. Dat verwacht ik op Pinkpop. Bands die niet in hun eentje een heel ahoy vol kunnen krijgen. Zo'n stomme snol als Avril Lavigne heeft er niets te zoeken. Ik had toch wel een betere muziekkennis verwacht van de pinkpop organisatie. Maargoed, het was te verwachten, want alle festivals gaan zo langzamer hand de kant van het snelle geld op. Jammer, want Pinkpop was in het verleden altijd erg gezellig al is het niet mijn muzieksmaak (dat gaat nu, samen met de programmering, ook erg hard achteruit).
||
Citaat:
![]() maar op zig heeft ongeveer de helft van de bands die je noemde in de afgelopen jaren wel op PP gestaan..
|
Door artiest zelf bevestigd:
- Anouk - Placebo - Counting Crows - Danko Jones Zo goed als zeker: - Moby - Linkin Park - Queens Of The Stone Age - Audioslave - Krezip - Beef - Relax Goede kanshebbers: - Foo Fighters - Deftones - Sum 41 - The Libertines - Disturbed - Flogging Molly Twee potentiële kandidaten België: - Zornik - Soulwax Potentiële kandidaten Duitsland: - Die Happy - Guano Apes - Slut Twee potentiële kandidaten Scandinavië: - Björk - Saybia Twee potentiële kandidaten UK: - Robbie Williams - Radiohead Potentiële kandidaten Amerika: - Limp Bizkit - Avril Lavigne - Our Lady Peace - Interpol - Silverchair Mogelijke dance-acts: - Underworld - Groove Armada - Röyksopp - Massive Attack - Junkie XL - DJ Tiësto Zeker niet: - Coldpaly - Metallica staan wel een aantal leuke bands bij queens of the stone age zijn wel gaaf foo fighters ook maar ook wel uitermate klote bands Avril Lavigne ![]()
||
Citaat:
![]() ELK JAAR KOMT ZOWAT HETZELFDE
|
Verwijderd
|
- Placebo
- Moby - Linkin Park - Queens Of The Stone Age - Foo Fighters - Deftones - Zornik - Guano Apes - Björk - Saybia - Robbie Williams - Radiohead - Our Lady Peace - Silverchair - Underworld - Massive Attack lieflieflieflief ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
als k-otic hier dichtbij speelt ga ik er ook niet heen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Kun je beter van gaan bots-autoen op de kermis ofzo, weet je iig zeker dat je er nog blauwe plekken aan overhoud |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|