| Advertentie | |
| 
 | 
					|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

)

Fall Back, Take A Look @ Me N U’ll C I'm 4 Real. I Feel What Only I Can Feel And If That Dont Appeal 2 U Let Me Know And I'll Go!! 
	 | 
	||
| 

| 

|

, ik wil maar zeggen, die gast rapt al vanaf 1984, en won op zijn 16e de prijs voor 'beste rapper van nederland'...   en hij zat  zo rond de jaren tachtig/negentig in de Supersonic Cru..waar het fout is gegaan weet ik ook nie, na die afschuwlijke single doekoe is ie alleen maar bergafwaarts gegaan... ik weet niet of het nummer ' ventje concurrentje' kent van OP... dan weet je nu ook op wie dat nummer is gericht... 

'Roll through the ghetto pumpin Ice Ice Baby/Think I give a fuck it's better than the shit I heard lately' - J-Zone 
	 | 
	|
| 

| 

||
| 

Citaat: 

Fall Back, Take A Look @ Me N U’ll C I'm 4 Real. I Feel What Only I Can Feel And If That Dont Appeal 2 U Let Me Know And I'll Go!! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

mmmm.....maare supersonic cru, was geen nederhop als ik me niet vergis!!!! Enne wat de OP betreft, dat is en blijft de beste nederhop groep die er bestaat, def P is de enigste nederhop pionier!!!!!! Ventje concurentje BTW, gaat over respect!!! 

Da Zivota iman dva, ja bi obu tebi da! 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

het nare van spijt het is het is altijd te laat en nooit op tijd 
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

ik was helemaal verbaasd toen ik het zag  een videoband over de hiphop in rotterdam(erg koel btw) Dat ie commercieel is gegaan valt nog wel te bezien maar hij is echt de verkeerde kant opgegaan...gewoon stompzinnige oppervlakkige muziek...tis ook geen rappen meer maar meer schreeuwen![]() Zonde, ik zag wat oude optredens en dat zag er wel ok uit  
	 | 
	||
| 

| 

||
| 

Citaat: 

He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing" 
	 | 
	||
| 

|