Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bedoel je nou wat met iemand hebben die dik is, of uitgaan met iemand die dik is?
Iig ga ik met ongeveer iedereen uit, dan let ik echt niet op uiterlijk ofzo. Verder heb ik liever iemand die dik is dan iemand die mager is. Je zal mij dus eerder horen zeggen "sorry, ik vind je niet aantrekkelijk omdat je zo mager bent" dan "sorry, maar ik vind je niet aantrekkelijk omdat je zo dik bent". Maar het zou geen echte reden zijn om geen relatie met iemand te nemen. Als ik wat voor iemand voel dan is dat zo, voel ik het niet, dan is het er niet. Het heeft natuurlijk met veel meer te maken dan alleen iemands omvang. |
![]() |
||
Citaat:
Maar ik ben dus ook kortzichtig? Ik zou niet met een jongen uitgaan die ik te dik vind of onaantrekkelijk vind... Net als een hoop mensen met mij vermoed ik... Die jongen kende haar niet beter, dus kan hij haar moeilijk beoordelen op haar karakter... En sommige mensen kunnen nog zo verzorgt zijn, dan kun je ze nog wel gewoon onaantrekkelijk vinden, en kennelijk vond die jongen dat...
||
Verwijderd
|
Citaat:
De ervaring is dat de mensen die zo redeneren, vaak zichzelf in die rol drukken omdat ze anderszins geen meisjes kunnen versieren, dus gooien ze het maar over de boeg van 'niet totdat ik echt verliefd ben', 'het draait om innerlijk' etcetera. Als je iemand uitvraagt, weet je dat je op uiterlijk beoordeeld wordt. Dat ten eerste. Ten tweede is iemand op uiterlijk beoordelen niet in beginsel kortzichtig. Iemand kan nog zo aardig zijn: als die persoon niet om aan te zien is, dan hoef ik die persoon niet als méér dan gewone goede vriendin. Ik wil niet elke keer als ik haar zie schrikken. De één noemt het kortzichtig: ik noem het gewoon keuzevrijheid. |
![]() |
||
Citaat:
Jouw ervaring misleidt jou in deze; ik doe dit uit overtuiging. Ik zou genoeg meisjes kunnen krijgen, maar ik zie het nut niet van daten totdat ik echt verliefd ben. En nee, in plezier geloof ik ook niet. |
![]() |
|
![]() |
Dan had die vriendin niet moeten vragen waarom hij niet met haar uit wilde, dat is heel simpel. Hij heeft toch gewoon het recht om nee te zeggen, om welke reden dan ook? Ook al wil hij niet omdat hij haar linker neusvleugel niet mooi vindt, dat is zijn zaak. Zij vraagt waarom hij niet wil en dan krijgt ze een eerlijk antwoord, klaar.
Ik vind die verontwaardiging van mensen omdat iemand niet valt op dik of wat dan ook nergens op slaan, je maakt toch zelf wel uit of je wel of niet met iemand iets wil. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Het klinkt nu gewoon net alsof je de ander uitleg verschuldigd bent en dat vind ik onzin. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Punt 2: Waarom zou je niet aan uitgaan doen? Zelf ben ik ook niet bepaald een uitgaanstype, maar op zijn tijd is het wel leuk. Citaat:
![]() Citaat:
Dat doe je juist minder als je verliefd bent en een relatie hebt ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk het wel!
Het is tot nu toe nog niet gebeurd, maar waarom niet? Als ik me goed bij hem voel, wat kan mij dan zijn uiterlijk schelen? Het kan me echt nie schelen hoe de persoon eruit ziet.... Als ik hem maar DE MAX vind!
|
Verwijderd
|
*haalt schouders op* Mjah. Ik denk niet dat ik zou vallen op iemand die dik is.... ik kan niet zeggen dat het nooit zo zal zijn, maar het is tot nu toe nog nooit gebeurd. Dus daarom zou ik niet iets met iemand willen die te dik is... mocht ik wél op hem vallen, dan zou ik het natuurlijk wel doen.
|
![]() |
|
beetje een raar ow. ik bedoel: je krijgt altijd te horen dat innerlijk het belangrijkste is (duh) etc. maar in de praktijk komt daar niet veel van (weet iedereen). als ik iemand totaal niet zou kennen, en haar uiterlijk staat me niet aan, zou ik het niet doen, ik ben sowiezo niet erg iemand van de 'blind-date' ofzo, mijn ahum huidige vriendin kende ik al 3 jaar voor we wat kregen. ik vind het nogal een verschil of ze uit wil, of meteen 'iets wil'
|
![]() |
|
Ik denk dat een betere vraag is : vindt je iemand die dik is aantrekkelijk... want dit komt over alsof dikke mensen geen mensen zijn en van die jongen vind ik het wel een beetje grof jah mja helaas bestaan er zulke mensen op de wereld
||
Citaat:
|
![]() |
nou ja, k denk eerlijk gezegd niet dat ik uit zal gaan met iemand die dik is.
en inderdaad, het gaat erom waarop je valt. en ik val nu eenmaal niet op dikke mensen. en gewoon als vrienden uit gaan vind ik zo lullig als die ander je leuk vindt, bang om verkeerde gedachtes op te wekken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel een eerlijk antwoord, maar niet tactisch; eigenlijk lomp. Het typeert wel een beetje het karakter van die gozer...Hij had beter kunnen zeggen: "Je bent mijn type niet" (wat al eerder is gezegd in dit topic).
Ik val zelf niet op dikkere mensen, dus verdergaan dan een vriendschap zal het niet gaan... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
nee. sorry ik weet dat iedereen dit weer anders opvat en ik denk dat nu de meeste mensen hier wel de neiging hebben om me te
'overtuigen' ofzoiets maar ik denk gewoon van niet. het zou kunnen maar lijkt me sterk. waarom niet? nou gewoon niet. val ik niet op. maar dat maakt niet uit er zijn vast wel mensen die dat wel doen ![]() en ik denk dat er vastw el een ware is, zoniet misschien wel meerdere waren ![]() |
![]() |
|
Nou ik vind het wel heel erg bot om zoiets te zeggen.
![]() Daar krijgen die meisjes nou minderwaardigheidscomplexen van en gaan ze wanhopig afvallen enzo. Die jongen moet eens naar zichzelf kijken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik vind het eigenlijk wel goed dat hij eerlijk is.
zelf kom ik altijd met de stomste smoezen en vage excusen, gelogen, daar voel ik me rot over en tis ook niet lief tegen de ander. zo weet ze tenminste waar ze aan toe is. helaas val ik zelf zonder uitzondering op HEEL knappe jongens, dus dik zit er voor mij niet bij...
|
jahoor, ik ben zelf ook wel stevig..
![]() Wel lekker hoor, als je iemand lekker stevig beet kunt pakken en die tegen een stootje kan ![]() Ik heb er niet zo'n problemen mee als iemand wat dikker is ![]()
||
![]() |
Citaat:
ja okeej, maar 'dik' klinkt voor mij als echt heel erg veel overgewicht.... waar ligt dan de grens tussen mooi mollig en dik ![]()
||
Citaat:
![]() Daar is inderdaad wel een verschil in ja. Denk ook eerlijk gezegd dat ik niet snel zal vallen op iemand die echt heel dik is, aardig vinden en vriendschappelijk wel.. Goed je weet nooit hoe de dingen kunnen lopen ![]()
|
Ja, dat zou ik wel 'kunnen' (alsof we het over weet ik wat voor freaks hebben..)
Ben een hele tijd terug verliefd geweest op een vriend van me, die echt behoorlijk overweight is maar omdat ie zo'n superkarakter heeft zie je dat niet eens meer. Tuurlijk is uiterlijk belangrijk en ik let er ook zeker op, maar soms kan iemands innerlijk zijn uiterlijk volkomen goedmaken.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat voor jongen/meisje is helemaal jou type? Verwijderd | 228 | 01-05-2011 21:04 | |
Liefde & Relatie |
Waar kies jij voor kisskisskisskis | 57 | 13-07-2010 20:46 | |
Psychologie |
Psychologen Kauw | 184 | 25-06-2007 12:25 | |
Lifestyle |
Welk gedrocht deed jouw wenkbrauwen vandaag optrekken in ongeloof? Verwijderd | 170 | 23-11-2005 22:41 | |
Lifestyle |
Waarom kleedt men zich tegenwoordig niet meer naar leeftijd? Verwijderd | 52 | 06-07-2003 18:31 | |
Vrije tijd |
Zijn het nou Joden of ajaxieden.........? Kale | 40 | 16-04-2003 16:32 |