Advertentie | |
|
![]() |
|
Over dat hoofd: daar is een truck voor. eerst met een passer of mal een circel tekenen, vervolgens met lijken weergeven welke kant ze op kijkt, en vervolgens de kaak eraan "vastzetten". Dan is het in ieder geval wat minder "plat" aan de achterkant.
|
De verhoudingen in het gezicht kloppen niet... het oog aan de rechterkant hoort kleiner te zijn omdat die "verder" zit dan de andere, het lijkt net of de ene wang een beetje opgezwollen is en het oor aan de rechterkant lijkt te lang.
De overgang van nek naar schouder ziet er niet echt super uit (niet dat ik t zelf beter zou kunnen ![]() |
![]() |
|
het is zonde als je dingen niet wil verbeteren.. het onderlijf zorgt er zo nml voor dat het niet echt veel uitmaakt hoe mooi het hoofd is.. mijn tip is: gummen en er wat dingen aan veranderen.
ik zou de schouders wat hoger doen.. maar ik heb niet echt verstand van deze stijl van tekenen..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
ik zla we ff zeggen wak er slecht aan vindt want vindt het toch beetje hard om te zeggen dak hem slecht vindt zonder wrom!
1. hij valt in niemandland! het is geen strip, niet iets realitisch het is gewoon niks .... 9niet goed uitlegbaar) 2.Daarnaast hij heeft geen stijl geen klasse tis misschien wel een cliche opmerking maar mijn neefjuh van 7 kan dat ook! (<-- nog waar ook! ![]() 3.Veel mensen om mij heen kunnen zo mega goed tekenen vergelijken met jou kun je nix! misschien hard maar wou het toch ff uitleggen! ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
ok, sorry hoor, maar zo'n reactie vind ik nergens op slaan. Als iemand het aandurft om zijn werk hier te laten zien en dan een reactie krijgt van 'je kan het niet' met een onderbouwing van: mn kleine neefje kan dat ook, ben je wel erg laag bezig.
Ik vind persoonlijk de tekening ook niet heel erg mooi ( ![]() Gewoon door blijven gaan, teken alles wat je tegen komt, zolang je maar plezier hebt, dan komt het vanzelf. Leen bijvoorbeeld een boek uit de bibliotheek om je op weg te helpen, en blijf oefenen. ![]() Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wie kan hier goed Fantasie tekenen?(Elfen) Kastanje | 10 | 25-01-2004 11:38 | |
ARTistiek |