![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Mijn vriendje smaakt lekker zoet,(veel snoepen) maar het is nogal slijmerig dik ja. En nogal veel, als -ie "gespaard" heeft. Ik krijg het dus niet altijd weg.
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar volgens mij is het slikken van sperma behoorlijk denigrerend voor een vrouw. En dat een man dat dan veroorzaakt (dat ze het toch doet) lijkt mij een gevoel van machtsvertoon. Maar het is gewoon het idee erachter denk ik : \ Niet het gevoel zelf ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() IMO heb je seks om je partner te laten genieten (tenminste ![]() En ik vind het helemaal bullshit dat er wat tegenover moet staan. Net zoiets als: Ik pijp je alleen als je mij beft. Of andersom. Als je iets wil dan doe je het, als je iets niet wil doe je het niet. Makkelijk zat, daar moet je geen afspraken oid over maken ![]() |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
oh, en ik weet niet of ik slik ![]() Laatst gewijzigd op 27-02-2003 om 19:58. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Kan je het niet NOG leuker brengen? ![]() Maar ehmz... srry : \ Daar heb ik nooit last van gehad dat ik voelde dat het nog steeds leefde ![]() Zal wel steeds zijn teruggekomen ivm kokhalzingen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou, denk ik: weet je wat, ik zal eens een slikje doen. Volgens de jongens op het forum is dat leuk voor jongens. Heb ik best voor 'm over.
Komt het verdorie mijn neus uit!(werkt dus niet bij deep throat) Kan ik mijn neus weer gaan snuiten in de ochtendjas, iets anders lag er effe niet. En om het nou aan de kat af te vegen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Goed bezig hoor ![]() Dat had ik ook nog wel kunnen vertellen dat het niet werkt in deep-throat style ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha nou ik weet niet wat voor vriendin jij dan heb, maar ik voel der verdomd weinig van |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Films, TV & Radio |
Filmquotes Sappie | 58 | 15-11-2006 16:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Uitleg over het geweld van God die liefde is in het Oude testament KingOfGod | 178 | 11-12-2005 11:53 | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
For a child... (hij is erg lang) AnTaRTiCa | 13 | 01-07-2002 17:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Learn to lie (verhaal hijz nogal lang dus je moet er zin in hebben om hem te lezen) AnTaRTiCa | 23 | 15-05-2002 18:44 |