Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik ben trouwens fan van die strenge man in de jury, die ze allemaal keihard afkraakt! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat brengt mij meteen bij het argument om je er nou niet zo druk over te maken. Als de winnaar niet kan zingen, dan is dat een paar maanden, misschien een jaartje leuk. Maar dan heeft het gros van het publiek het wel weer gezien. Kan de winnaar wel en leuk zingen, heeft hij of zij er een leuke uitstraling, dan is het niet eens zo'n commerciele bende. Kijk naar de Soundmixshow, dat min of meer gebaseerd is op dezelfde principes, daar komen ook sterren uit die het commercieel goed doen. Kijk naar Marco Borsato, Helmut Lotti. Blijkbaar wil het publiek dat en kan je hoog en laag springen met je commerciele gedoe.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik vind dat ze ook allemaal saaie stemmen hebben, ik heb nog niemand gehoord waarvan ik echt dacht "daar zou ik naar luisteren." ze brengen zo niks nieuws. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
jah das waar, hijs maar 1 meter 60, laten we em boycotten.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik heb één keer een stukje geprobeerd te kijken, maar ik kwam niet verder dan een verlegen meisje wat in de camera mompelde dat ze toch eigenlijk wel héél onzeker was...
Hetzelfde meisje wordt enkele ogenblikken later genadeloos de grond in gestampt door een zwakbegaafde, uitgekauwde jury, welke er alleen maar zit om hun eigen gebreken te verbergen en zo nu en dan een aantrekkelijk meisje door te laten gaan naar de volgende ronde... Idols is, en ik had niet gedacht dat ik dit OOIT nog eens zou durven zeggen, érger dan Big Brother! Aan Big Brother doen zwakzinnigen mee, maar voor Idols is de allerlaagste laag van de samenleving geselecteerd en door een stricte keuring gehaald, en daar moeten wij dan zogenaamd van genieten. Hoe verloopt Idols eigenlijk? Worden er in elke ronde mensen uitgeschakeld zodat één iemand uiteindelijk de finale wint en zich dé kampioen mag noemen? Je zou 't maar zijn zeg - kampioen van Idols... 'n derderangs strontschepper heeft nog meer in z'n mars. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind Idols een cool programma, zeker nu er mensen overgebleven zijn die een goede stem hebben, het is leuk om daar naar te luisteren. |
![]() |
|
Haha!!!!
Ik was op tv bij idols!!! In Utrecht liep een cameraploeg door de stad. En ze vroegen mij en twee vriendinnen, wie onze favoriet is. Ik zei Joel, omdat ik hem al vaker bij optredens heb gezien en wel vaker met hem gepraat heb enzo. Hehe...ik werd vandaag zelfs herkend op straat hehe. ![]()
|
www.xon.nl daar hebben ze volgens mij een artikel over die Marieke(vrouwelijke emile ratelband met de huilende vriend).
Ze was uit de kleren gegaan voor Foxy(was dat voor blad, dat kende ik nog niet) Maar nu dus het mooiste, de links naar de sites met de foto's....... edit:xon ipx nox |
![]() |
|
Ik heb het maar 2 keer gezien. (ik doe namelijk nie aan commerciele omroepen) maar ik moet zeggen dat ik behoorlijk heb gelachen. dat er zoveel koeien op komen draven om daar een beetje te gaan loeien. onbegrijpelijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Idols forum hot or not Shitonya | 31 | 02-05-2004 08:55 | |
Films, TV & Radio |
Waarom Alice van Idols moet BLIJVEN! levi's | 15 | 25-03-2004 17:20 | |
Muziek |
hoeveel word er gestemd bij Idols? forumfreakie | 1 | 13-03-2004 20:57 | |
De Kantine |
Ik ga die lui van Idols toch eens een mailtje sturen hoor... )Vampje( | 17 | 02-03-2003 12:41 | |
Films, TV & Radio |
Het grote idols-topic kaleidoscope | 365 | 18-12-2002 23:29 |