Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() het was zeker grappig, hoewel ik vooral stukjes wilde zien met zingende mensen, maar 't grootste deel van 't programma werd opgevuld met het voorstellen van de jury :/ Kvond het alleen voor dat rode meisje van 16 die met d'r moeder was, wel zielig. Ik vind, met 16 jaar kan je wel een beetje rekening houden met hoe je iets brengt. Dat je de gene die iets ouder zijn afkraakt vink niet erg haha ![]() Die My Way was heel erg grappig (dat shirt, die broek, die jongen ![]() ![]() Ook zonde van die gozer die eigenlijk best wel goed kon zingen, maar z'n shirt uittrok en zei dat de jury maar wat moest zeggen. Toen was ie niet serieus genoeg en kon dus alsnog vertrekken! Er is iig één iemand van het forum die mee deed: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=250070
|
Verwijderd
|
Ik heb het met een paar vriendinnen gekeken.. we hebben op bepaalde momenten echt dubbel gelegen! Geweldig gewoon!
Ik vond het soms ook wel zielig.. als die juryleden zelf al niet meer bijkomen van het lachen.. en ik weet wel dat die mensen die auditie doen dat wel kunnen verwachten, zeker omdat het allemaal op tv wordt uitgezonden, maar toch.. Maar wat ik niet snap.. die supervals zingende mensjes, waarom doen die mee? Ik bedoel, ze weten toch ook wel van zichzelf dat ze niet kunnen zingen? En hebben ze geen vrienden/ouders die zeggen dat ze misschien maar beter niet mee kunnen doen? Willen ze voor hun lol afgaan voor heel Nederland? Of denken ze stiekem dat ze echt veel talent hebben? |
![]() |
|
Verwijderd
|
damn... heb et gemist, en zo te horen (lezen
![]() ![]() ach, nouja... en een vriendin van me heeft ook auditie gedaan, kan normaal echt kei-mooi zingen, alleen op de dag dat ze auditie moest doen was ze heel erg verkouden en had een hele schorre stem... Dus ze is niet doorgegaan... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En dat ene meisje dan.. die dat truitje aanhad waar je half haar tieten zag. Zeggen ze zo.. ja ze moet de accent ergens anders op leggen als ze niet kan zingen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ow lig nog in een deuk zeg! ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Het enge van die gast was die sid vicious nadeed met my way,was dat rollen met zn ogen en zn hoofd omgooien...hij kon beter marilyn manson doen
![]() Ik vond dat die jongen die zn shirt uittrok het best leuk bracht totdat hij dat 2e nr. zong wat natuurlijk voor geen meter klonk,maar hij zag het meer als een grapje geloof ik. Dit was de eerste auditie,er komen nog een paar audities...ik denk dat daar heel wat minder mensen komen opdagen,ik denk dat ze zich zelf wel wat kritischer zijn gaan bekijken na dit te hebben gezien...dat hoop ik eigenlijk ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat meisje van de Kast vond ik ook nogal sneu, zoals ze aan het vertellen was over haar kleding en over hoe ze het gehoort had (ja, want Doortje wil journalist worden en dan gaat ze mij interviewen..) En die ene die haar moeder mee had genomen dacht écht dat ze kei goed kon zingen.. en die moeder, omg.. 'er wordt niet gefilmt, geen commentaar' ![]() Ik vond het verder wel heeeeel leuk, ga volgende week zeker weer kijken. |
![]() |
|
Ben ik de enige die dacht dat sommige stukjes gewoon fake waren? Ze gaan expres de personen interviewen en 'volgen' die juist geen uitstraling hebben en er niks van kunnen, zo had ik het idee. Zoals dat meisje dat de Kast deed, het kan natuurlijk ook gewoon erg goed geacteerd zijn.
Tuurlijk bestaan er echt zulke personen, maar ze legden zo de nadruk op die mensen, alleen om de kijkcijfers dus. Ik kreeg echt het gevoel dat het fake was. Dat hele verhaal erom heen wat ze vertelde, ik vond het allemaal net iets te triest om waar te zijn? ![]() Best wel zielig van Idols om hun dan extra belachelijk te maken, maar ja, het is dan ook wel erg lachwekkend ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Echt geniaal.. Ik vind het echt erg dat sommige mensen denken dat ze mooi kunnen zingen.. aaargh.. Maar goed ik vind het echt wel een leuk programma.. ga het wel vaker kijken ![]()
||
Citaat:
Maar ik ken btw iemand die net zo als dat kast meisje is, of eigenlijk nog erger. Echt zo dat ze totaal geen uitstraling heeft, een beetje praat als een zombie, maar toch wel op het toneel wilt en denkt dat ze goed is. Ze zat in een toneelgroepje waar ik ook aan meedeed, maar ze speelde totaal niet, vertelde alleen maar letterlijk d'r tekst hardop. Maar dat had ze zelf niet door, want toen we rollen gingen verdelen voor een nieuw stuk, wilde zij graag de hoofdrol ![]() Jaja, die mensen bestaan dus ![]()
||
Citaat:
|
ik vind de Jury kritiek meer dan rechtvaardig
als je als professioneel zanger/zangeres aan de bak wil komen moet je toch ook weten hoe zo iemand klinkt, en moet je niet met je 16 jarige puberdromen als een geilende lama in die microfoon kreunen, dan vraag je om afgezeken te worden. Je komt bij een dure dansacademie ook niet aanzetten met het ketchup-song dansje als toelatingsstuk.
|
![]() |
|
ik vond het GEWELDIG! ik werd er super vrolijk van.. echt gelachen. van die mensen die niet kunnen zingen ook echt.. ik bedoel, is er dan niemand die dat ff zegt.. je komt op tv... als iemand die ik zou kennen mee zou doen zou ik toch wel even laten doorschemeren als die persoon niet kon zingen.
Vond het wel erg knap hoe die jury meestal serieus bleef, ik zou echt heel erg hard gaan zitten lachen .. echt.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Twas egt zo lachwekkend, als ik dit weer lees er weer aan denk, lig weer helemaal dubbel
![]() Citaat:
Citaat:
|
Die Hawaii Tim met z'n My Way lacht er zelf het hardst om geloof ik.. er zijn nu al verschillende fan sites en hij vindt het allemaal geweldig
Het is dus niet geacteerd.. En nu allemaal een berichtje achter laten op z'n cu2 hoe goed ie wel niet was ![]() ![]()
|
Ik ben met een vriendin van me meegeweest naar zo'n Idols-auditie, geweldig
![]() Moet je je voorstellen dat zo'n meisje/jongen die ontzettend afgaat, maandag weer naar school moet... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb het niet helemaal gezien omdat ik ook iets anders zat te kijken (de heel tijd zappen als ik mn ouders hoorde lachen
![]() Ik heb me echt rot gelachen ook met die jongen die zo´n nummer van Celine Dion ofzo ging doen: WAAROM????????? Maar op tv ziet het er net uit alsof die 4 juryleden steeds alles gezellig gezamelijk bespreken, maar een vriendin van mij was er ook heen geweest, en dan zit er dus steeds maar 1 jurylid. En ik vraag me ook af of al die deelnemers wel echt waren... Ik blijf nog een paar weken kijken, maar als al die audities geweest zijn en je alleen nog maar goede zangers over blijven, is er denk ik niet veel meer aan... |
![]() |
|
Zo HILARISCH! En zielig.. Muhaha!
Aaah dat mens van 'zingen is mijn lot' en 'ik probeer de emotie goed over te brengen' ofzoiets en die jury kon zn lachen niet inhouden! Echt zielig, maar zoo grappig! Haha, en dat zelfverzkerde jochie van 'Oh, ik heb geen voorbereiding nodig. Staat ie daar met een trillend lipje en zegt de jury: "Heb je helium geslikt?' Ik vind t echt een geweldig programma. Er zaten ook goede mensen bij, zoals ind. dat meisje dat Alanis Morrisette nadeed. En Will Young is cute ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Idols is verplichte kost voor misantropen. Zie je laatste restje hoop in de mensheid wegebben. Darwin had het mis, er bestaat niet zoiets als evolutie. God heeft gewoon ontzettend veel debielen geschapen. Overigens vind ik dat die gast die Sid Vicious' My Way vertolkte wel een platencontract bij het label van Double Date verdient. ![]() Cult!
||
Citaat:
![]() Naja, ik vond het echt cool ![]() Zo triest hoe mensen wordt wijs gemaakt dat ze kunnen zingen... --> lees dat meisje met die rode haren en die moeder (beetje ordi stel) zij dacht echt dat ze super mooi kon zingen.. ![]() offuh, die volwasse kerel die Bon jovi zong.. ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Het grote Kelly Clarkson-topic PakaPeaceTjing | 24 | 30-01-2006 10:01 | |
De Kantine |