Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() nog meer punten als je die aan je tas hangt. maar echt superpunten als je ze om je nek durft te hangen.
||
![]() |
Citaat:
Stoer ... als in rambo-alto!!! Tough guy hardcore alto all the way, hosé. je tepel en je intieme piercings met elkaar verbinden met een coole zware stalen alto ketting is misschien een nieuw idee
|
![]() |
Bruut, alto punten voor mij dan
![]() Ik heb een niet-zeer lompe ketting, heel braaf gekocht ook. Mini portomonee kettinkjes zijn kut, en ik ben al anderhalf jaar geen portemonee meer kwijt geraakt (nee, roel laat gewoon het geld eruit vallen, 30 euro ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() btw, kheb ooit een ketting aan me broek gehad, maar nadat ik de bus miste omdat ik met deze ketting aan het bankje in de bushalte vast zat ben ik er maar van af gestapt... en dat is echt gebeurd ![]()
Laatst gewijzigd op 25-01-2003 om 10:00. |
![]() |
||
Citaat:
lol hm. interessant. dus alleen wannabe skaters dragen t? ik skateboard al ruim 3 jaar, en draag WEL een ketting...maar dan wel als ik nie aan t skaten ben. dus...
|
![]() |
oei, die dingen maakten toch zo'n lawaai bij het gaan staan en het gaan zitten in de klas. Bij tentamens ergerde iedereen er zich zo aan dat ik ze er maar afhaalde....ratjsssss....
Ik vind ze nu niet zo boeiend meer, maar ik heb in het verleden volgens mij heel wat van die superpunten binnengehaald ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een vrij lange, ook braaf gekocht..zitten mijn sleutels aan, maar ik maak hem altijd aan zo'n riem ding vast, doe het ding in mn achterzak zodat je er weinig van ziet..
Kweeniet, het is gewoon handig, meer niet.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|