|
|
|
|
hmjah, dat zoek ik dus:
teksten van de begintunes van vrouwtje teelepel, sieberd, boulibouli, dommel, .... ![]() waar zou'k die kunnen vinden? of je kan ze me doormailen op damaetas_@hotmail.com. alvast bedankt.
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
cool allemaal
![]() Citaat:
|
|
|
|
uhm...*denkt heeeeel diep na*
Huub huub, barbatruc :Haal op het doek voor Barbapapa! Het eind is zoek! Bij de familie Barbapapa Kom op bezoek bij Barbapapa Kunnen wat ze willen worden Dun dik of rond, Kort vierkant lang Kom op bezoek bij Barbapapa! Er is een Barbapapa, Barbamama, Barbabenno, Barbabella, Barbabientje, Barbaborre, Barbabob, Barbabee, Barbalala! Kom op bezoek bij Barbapapa!
|
|
|
|
|
|
Tis seabert... Maar goed, komtie!!:
Seabert, ook al issie klein kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zijn seabert is voor niemand bang helpt bedreigde dieren waar hij kan. Z'n twee beste vriendjes zijn altijd bij hem in de buurt Zijn er dieren in gevaar, dan gaan ze op avontuur seabert is voor niemand bang helpt bedreigde dieren waar hij kan. Grijpwijk He grijpwijk geme vent, Wij weten hoe wreed jij bent, jij bent valser dan vals, Je bent een stroper zoals geen ander Je jaagt en schiet op wat je ziet maar vanaf nu is de jacht op jou he grijpwijk gene vent hoe sluw en slim je ook bent pas maar op en onthoud we achtervolgen nu jou en geen ander Dit was je laatste buit het spel is uit Want onze jacht op jou begint vandaag Een schurk zo gemeen zo bestaat er maar een want niemand is slechter dan grijpwijk Nog wreder o nee zo zijn er geen twee Een hart als van steen is grijpwijk Hij en al zn stopers zijn op een ding uit Zo veel megelijk geld te verdienen He grijpwijk geme vent, Wij weten hoe wreed jij bent, jij bent valser dan vals, Je bent een stroper zoals geen ander Je jaagt en schiet op wat je ziet maar vanaf nu is de jacht op jou he grijpwijk gene vent hoe sluw en slim je ook bent pas maar op en onthoud we achtervolgen nu jou en geen ander Dit was je laatste buit het spel is uit Want onze jacht op jou begint vandaag Wat bij hem alleen telt Dat is hoe krijg ik meer geld niemand is er zo gierig als grijpwijk zn bende die doet wat meneer zegt dat moet de stropers zijn doodsbang voor grijpwijk hij heeft heeft geen gevoel en is op een ding uit zoveel mogelijk geld te verdienen He grijpwijk geme vent wij weten hoe slecht jij bent je maakt me vreselijk kwaad zodat mn hart sneller slaat van woede Je gaat op jacht je stroopt en slacht maar vanaf nu is de jacht op jou he grijpwijk geme vent hoe slim en sluw je ook bent man we krijgen je wel en eindigd in de cel ja jij daar Je ving je laatste buit het spel is uit Want onze jacht op jou begint vandaag Die laatste was voor de echte fans;-)
Laatst gewijzigd op 21-02-2003 om 13:08. |
|
|
|
||
|
Citaat:
He-man... And the Master of the Universe! I am Adam, Prince of Eternia, Defender of the Secrets of Castle Greyskull. This is Kringer, my fearless friend. Fabulous, secret powers were revealed to me the day I held aloft my magic sword and said: "By the Power of Greyskull!" He-man I have the power! Cringer became the mighty BattleCat and I became He-man, the most powerful man in the Universe! Only three others share this secret... Our friends the Sorceress, Man-at-Arms, and Orko. Together we defend Castle Greyskull from the evil foreces of Skeletor He-man She-Ra She-ra, She-ra! I am Adora, He-man's twin sister, and defender of the Crystal Castle. This is Spirit, my beloved steed. Fabulous secrets were revealed to me the day I held aloft my sword and said: "For the Honor of Greyskull!" She-ra, She-ra... She-ra... She-ra, She-ra... I am She-ra! Only a few others share this secret. Among them are Lightfoot, Madame Razz, and Kowl. Together, we and my friends of the Great Rebellion strive to free Esteria from the evil forces of Horde! She-ra, She-ra! Snorkels heb/weet ik niet (meer).
| Advertentie |
|
|
|
|