| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
t was geen aanval op jullie ofzo hoor als je dat denkt. maar om alles uit te leggen, dat is egt heeeel erg veel, wil je dattik t uitleg? |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Je probeert de dommen dom te houden om het maar zo te zeggen. En ja *zucht* ik wil uitleg. Als het niet teveel gevraagt is. |
||
|
|
||
|
Citaat:
bijna iedereen heeft een vorig leven gehad, het klinkt dan misschien vreemd maar veel van die mensen kom je weer tegen in een leven daarna en problemen die je toen nooit hebt opgelost krijg je ook weer om ze vervolgens op te losse, dit kan dan misschien wel een aantal levens duren. gidsen (/beschermengelen) zijn vaak ook vrienden uit een vorig leven. meestal is de geest bij een volgende geboorte in een nieuw lichaam alweer 'afgestompt' om het zo maar te zeggen en weet het niks meer van een vorig leven. wel gevoelens, en die zijn soms moeilijk te plaatsen omdat je niet weet waar het vandaan komt, of bijvoorbeeld pijn terwijl er geen orzaak te vinden is, en kan een dokter niet vinden wat het is. bijv mijn angst, en kheb nooit geweten waar die angst door kwam en waarvoor, maar dat kwam door die mishandelingen en martelingen. het klink heel raar, toen ik mijn ex voor het eerst zag herkende ik m ergens van, ik wist het zeker! maar ik wist niet waarvan, ik heb gezocht weet ik veel wat ik allemaal heb gedaan om erachter te komen waar ik hem van kende, ik kwam er maar niet achter. toen we verkering hadden vertelde hij dat hij mij ook herkende en dattet heel vertrouwd voelde enzo en hij is ook niet 1 van de 'normalen' om het zo maar te zeggen. en hij vertelde me dat hij me dan waarschijnlijk uit een vorig leven kende, maar dat hij me had verkracht en mishandeld. kon idd best kloppen. laatst had ik het aan mijn reikimaster gevraagd en die zei precies hetzelfde en ook dat we waarschijnlijk tweelingzielen waren, wat ik al eerder dacht. meestal gaat het zo, er is een heel hevige liefde maar het gaat niet goed en er zitten allerlei problemen bij enzo en uiteindelijk gata het dan meestal uit omdat het niet goed loop terwijl de hevige liefde geoon blijft (in dit geval dus ook zo) mijn beste vriendin en ik waren zusjes in een vorig leven, en zo gaan we ook met elkaar om. en verder weet ik even niet meer wat ik verder moet vertellen maar k hoop dat ik een beetje duidelijk was, hoewel ik alles een beetje doorelkaar heb getypt... xxx |
||
|
|
||
|
Citaat:
.Maarems, ik vroeg hoe je hier achter gekomen bent, wat je gedaan hebt om er achter te komen. En niet iedereen is hetzelfde. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik heb er niet naar gezocht, t kwam gewoon naar mij toe, naja, 1 keer heb ik iets gevraagd, daar gaat t om, vragen , aan je gids(en), mensen die in die wereld zitte, reikimasters, helderzienden kun je vragen. ok niet iedereen zal dit allemaal geloven, wat je dan als antwoord krijgt, maar als iedereen hetzelfde zegt zonder dat ze het van mekaar weten, dan isset geen toeval en ik geloof sowieso niet in toeval trouwens. zoiest weet je als je in een paranormaal en magie wereld zit, niets lijkt onwerkelijk. mensen zijn afgestompt wat dat betreft, eeeeeeeeeuwen geleden was het gewoon zo, magie en paranormaal was normaal, het onderbewustzijn was nog het bewustzijn, maar nu... zo verschrikkelijk veel mensen weten niet wat het is en geloven er gewoon niet in en das eg jammer want je kan er heel veel mee bereiken. vaak isset zo dat als je in die wereld zit wordt je gewoon voor gek uitgemaakt, psychologisch geschift... t slaat nerges op want ze hebben het nooit meegemaakt en ze weten niet eens wat het is, waar het over gaat, hoe je het gebruikt. en dan trekken ze zo uit het niets een concluise... ok ik dwaal af... maar dat laatste moester ff achteraan ![]() maar hiermee zeg ik niet en oordeel ik niet over degenen die dit lezen want ik ken hen niet eens dus je moet je niet aangescproken als jij niet op die manier denkt ofzow hoor. en ik kan ook niemand kwalijk nemen als iemand hier zo neerbuigend over denkt, want ja... tis gwoon afgestompt... iets wijzer? ![]() xxxxxx |
||
|
|
|
|
Wat kun je ermee bereiken? Innerlijke vrede, dat is algemeen zo. Geloof verrijkt je leven en alleen die vanjezelf. Als er een enkel geloof was als het paranormale dan zou het alleen maar baat hebben voor ieder. Geloof is subjectief, en het paranormale is grotendeels onbruikbaar ALS het zou bestaan.
Mensen zouden hier wat meer kennis moeten opdoen ipv gaan roepen hoe zo'n geweldige bovenaardse krachten ze hebben terwijl het hele normale dingen zijn.
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Vraag: ik wil weten wie wat ik in een vorig leven was waar moet ik dan zijn Verwijderd | 23 | 26-09-2006 21:51 | |
| Psychologie |
vorig leven, zelfde ziel happyyeahhhhh | 41 | 09-10-2004 16:05 | |
| Verhalen & Gedichten |
Even oneindig leven saartjeh | 1 | 23-03-2004 20:37 | |
| De Kantine |
Wat leeft, en wat niet? Jon | 16 | 19-03-2004 20:12 | |
| Psychologie |
niets meer om voor te leven Mira Dos Santos | 12 | 11-02-2004 07:16 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven: "Evolutie of schepping?" BiL@L | 13 | 03-12-2003 11:02 | |