Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 19:48
Black Reina
Black Reina is offline
vandaag heel veel te weten gekomen, dat ik mijn beste vriendin uit mijn vorige leven kende en allebei als heks op een brandstapel zijn gegooid, gemarteld etc. mijn ex ook uit een vorig leven hij had me toen mishandeld en verkracht, dat wist ik al wel eerder maar nog niet helemaal zeker.
k heb 3 vorige levens gehad, mij gids was in een vorig leven een vriendin van me.
ik ben heel erg angstig en heb nooit geweten waarom en waarvoor, blijkt dus ook uit vorige levens te komen.

k ben op zoek naar mensen die ook ervaring met dit soort dingen hebben.
Advertentie
Oud 18-01-2002, 19:58
Me and You
Me and You is offline
Hoe ben je daar achter gekomen?
Hypnose?
Oud 18-01-2002, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Me and You schreef:
Hoe ben je daar achter gekomen?
Hypnose?
ja, ik vraag me ook af hoe je dit zo zeker weet
hoe je het überhaubt (of hoe je dat schrijft) weet...
Oud 18-01-2002, 20:07
Black Reina
Black Reina is offline
zoiets weet je, voel je, en me reikimaster heeft t me verteld en vrienden (dr zitte heel veel in dat magie/paranormaal wereldje)
en me gids, in dromen worden veel dingen duidelijk gemaakt, visioenen, ouija (aantal keren gedaan, wel gevaarlijk trouwens) rituelen je kan het eigenlijk zo gek niet bedenken, maar als je zelf met zoiets te maken hebt dan snap je het wel
voor mensen die niet in zon wereldje zitten is het vaak onbegrijpelijk en worden we soms ook als gekken aangezien dus deze vraag is eigenlijk ook alleen voor degenen bedoelt die zich erin kunnen verplaatsen
xxx
Oud 18-01-2002, 21:54
Me and You
Me and You is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
zoiets weet je, voel je, en me reikimaster heeft t me verteld en vrienden (dr zitte heel veel in dat magie/paranormaal wereldje)
en me gids, in dromen worden veel dingen duidelijk gemaakt, visioenen, ouija (aantal keren gedaan, wel gevaarlijk trouwens) rituelen je kan het eigenlijk zo gek niet bedenken, maar als je zelf met zoiets te maken hebt dan snap je het wel
voor mensen die niet in zon wereldje zitten is het vaak onbegrijpelijk en worden we soms ook als gekken aangezien dus deze vraag is eigenlijk ook alleen voor degenen bedoelt die zich erin kunnen verplaatsen
xxx
Is het onlogisch dat mensen die niet in dat wereldje zitten het onbegrijplijk vinden?
Want als ze het aan jou vragen worden ze nog niets wijzer.

Hoe kan ik me erin verplaatsen als je niets uitlegt?
Oud 18-01-2002, 22:23
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Me and You schreef:
Is het onlogisch dat mensen die niet in dat wereldje zitten het onbegrijplijk vinden?
Want als ze het aan jou vragen worden ze nog niets wijzer.

Hoe kan ik me erin verplaatsen als je niets uitlegt?

t was geen aanval op jullie ofzo hoor als je dat denkt. maar om alles uit te leggen, dat is egt heeeel erg veel, wil je dattik t uitleg?
Oud 18-01-2002, 22:45
Preaper
Preaper is offline
Misschien vertelde die reiki meneer wel wat je zou willen horen (want het is toch een spannende verhaal, niet?), zodat jullie um zouden (willen) geloven.

Tis gewoon vanuit een ander perspectief bekeken.
Oud 18-01-2002, 22:49
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Preaper schreef:
Misschien vertelde die reiki meneer wel wat je zou willen horen (want het is toch een spannende verhaal, niet?), zodat jullie um zouden (willen) geloven.

Tis gewoon vanuit een ander perspectief bekeken.
t was een vrouw trouwens en ik ken haar al me hele leven en dat zou ze nooit doen en ze kan het ook niet doen omdat ze reikimaster is. ze mag klanten niet voor liegen en ik voel ook wel wanneer iemand liegt (als k diegene ken tenminste)
Oud 19-01-2002, 01:12
Me and You
Me and You is offline
Citaat:
Black Reina schreef:

t was geen aanval op jullie ofzo hoor als je dat denkt. maar om alles uit te leggen, dat is egt heeeel erg veel, wil je dattik t uitleg?
Ik zie het ook niet als een aanval.
Je probeert de dommen dom te houden om het maar zo te zeggen.

En ja *zucht* ik wil uitleg.
Als het niet teveel gevraagt is.
Oud 19-01-2002, 01:48
Lekker Tijgertje
Lekker Tijgertje is offline
hoe?
Oud 20-01-2002, 10:29
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Me and You schreef:
Ik zie het ook niet als een aanval.
Je probeert de dommen dom te houden om het maar zo te zeggen.

En ja *zucht* ik wil uitleg.
Als het niet teveel gevraagt is.
neej ik probeer de dommen niet dom te houden maar mijn ervaring is gewoon dat als ik mensen zoiets vertel dat ze het gewoon nooit geloven en weet ik veel wat al. maar ok... uitleg...

bijna iedereen heeft een vorig leven gehad, het klinkt dan misschien vreemd maar veel van die mensen kom je weer tegen in een leven daarna en problemen die je toen nooit hebt opgelost krijg je ook weer om ze vervolgens op te losse, dit kan dan misschien wel een aantal levens duren. gidsen (/beschermengelen) zijn vaak ook vrienden uit een vorig leven. meestal is de geest bij een volgende geboorte in een nieuw lichaam alweer 'afgestompt' om het zo maar te zeggen en weet het niks meer van een vorig leven. wel gevoelens, en die zijn soms moeilijk te plaatsen omdat je niet weet waar het vandaan komt, of bijvoorbeeld pijn terwijl er geen orzaak te vinden is, en kan een dokter niet vinden wat het is. bijv mijn angst, en kheb nooit geweten waar die angst door kwam en waarvoor, maar dat kwam door die mishandelingen en martelingen. het klink heel raar, toen ik mijn ex voor het eerst zag herkende ik m ergens van, ik wist het zeker! maar ik wist niet waarvan, ik heb gezocht weet ik veel wat ik allemaal heb gedaan om erachter te komen waar ik hem van kende, ik kwam er maar niet achter. toen we verkering hadden vertelde hij dat hij mij ook herkende en dattet heel vertrouwd voelde enzo en hij is ook niet 1 van de 'normalen' om het zo maar te zeggen. en hij vertelde me dat hij me dan waarschijnlijk uit een vorig leven kende, maar dat hij me had verkracht en mishandeld. kon idd best kloppen. laatst had ik het aan mijn reikimaster gevraagd en die zei precies hetzelfde en ook dat we waarschijnlijk tweelingzielen waren, wat ik al eerder dacht. meestal gaat het zo, er is een heel hevige liefde maar het gaat niet goed en er zitten allerlei problemen bij enzo en uiteindelijk gata het dan meestal uit omdat het niet goed loop terwijl de hevige liefde geoon blijft (in dit geval dus ook zo)
mijn beste vriendin en ik waren zusjes in een vorig leven, en zo gaan we ook met elkaar om.
en verder weet ik even niet meer wat ik verder moet vertellen maar k hoop dat ik een beetje duidelijk was, hoewel ik alles een beetje doorelkaar heb getypt...
xxx
Oud 20-01-2002, 16:01
Me and You
Me and You is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
neej ik probeer de dommen niet dom te houden maar mijn ervaring is gewoon dat als ik mensen zoiets vertel dat ze het gewoon nooit geloven en weet ik veel wat al. maar ok... uitleg...

bijna iedereen heeft een vorig leven gehad, het klinkt dan misschien vreemd maar veel van die mensen kom je weer tegen in een leven daarna en problemen die je toen nooit hebt opgelost krijg je ook weer om ze vervolgens op te losse, dit kan dan misschien wel een aantal levens duren. gidsen (/beschermengelen) zijn vaak ook vrienden uit een vorig leven. meestal is de geest bij een volgende geboorte in een nieuw lichaam alweer 'afgestompt' om het zo maar te zeggen en weet het niks meer van een vorig leven. wel gevoelens, en die zijn soms moeilijk te plaatsen omdat je niet weet waar het vandaan komt, of bijvoorbeeld pijn terwijl er geen orzaak te vinden is, en kan een dokter niet vinden wat het is. bijv mijn angst, en kheb nooit geweten waar die angst door kwam en waarvoor, maar dat kwam door die mishandelingen en martelingen. het klink heel raar, toen ik mijn ex voor het eerst zag herkende ik m ergens van, ik wist het zeker! maar ik wist niet waarvan, ik heb gezocht weet ik veel wat ik allemaal heb gedaan om erachter te komen waar ik hem van kende, ik kwam er maar niet achter. toen we verkering hadden vertelde hij dat hij mij ook herkende en dattet heel vertrouwd voelde enzo en hij is ook niet 1 van de 'normalen' om het zo maar te zeggen. en hij vertelde me dat hij me dan waarschijnlijk uit een vorig leven kende, maar dat hij me had verkracht en mishandeld. kon idd best kloppen. laatst had ik het aan mijn reikimaster gevraagd en die zei precies hetzelfde en ook dat we waarschijnlijk tweelingzielen waren, wat ik al eerder dacht. meestal gaat het zo, er is een heel hevige liefde maar het gaat niet goed en er zitten allerlei problemen bij enzo en uiteindelijk gata het dan meestal uit omdat het niet goed loop terwijl de hevige liefde geoon blijft (in dit geval dus ook zo)
mijn beste vriendin en ik waren zusjes in een vorig leven, en zo gaan we ook met elkaar om.
en verder weet ik even niet meer wat ik verder moet vertellen maar k hoop dat ik een beetje duidelijk was, hoewel ik alles een beetje doorelkaar heb getypt...
xxx
Zo lang is deze tekst niet hoor .

Maarems, ik vroeg hoe je hier achter gekomen bent, wat je gedaan hebt om er achter te komen.

En niet iedereen is hetzelfde.
Oud 20-01-2002, 16:23
legatus
legatus is offline
Hypnose is te suggestief en te buigbaar.
Oud 20-01-2002, 18:13
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
Me and You schreef:
Zo lang is deze tekst niet hoor .

Maarems, ik vroeg hoe je hier achter gekomen bent, wat je gedaan hebt om er achter te komen.

En niet iedereen is hetzelfde.
mja heb ook nog lang nie alles opgeschreve en alles zo kort mogelijk.

ik heb er niet naar gezocht, t kwam gewoon naar mij toe, naja, 1 keer heb ik iets gevraagd, daar gaat t om, vragen , aan je gids(en), mensen die in die wereld zitte, reikimasters, helderzienden kun je vragen.
ok niet iedereen zal dit allemaal geloven, wat je dan als antwoord krijgt, maar als iedereen hetzelfde zegt zonder dat ze het van mekaar weten, dan isset geen toeval en ik geloof sowieso niet in toeval trouwens.
zoiest weet je als je in een paranormaal en magie wereld zit, niets lijkt onwerkelijk.

mensen zijn afgestompt wat dat betreft, eeeeeeeeeuwen geleden was het gewoon zo, magie en paranormaal was normaal, het onderbewustzijn was nog het bewustzijn, maar nu... zo verschrikkelijk veel mensen weten niet wat het is en geloven er gewoon niet in en das eg jammer want je kan er heel veel mee bereiken. vaak isset zo dat als je in die wereld zit wordt je gewoon voor gek uitgemaakt, psychologisch geschift...
t slaat nerges op want ze hebben het nooit meegemaakt en ze weten niet eens wat het is, waar het over gaat, hoe je het gebruikt. en dan trekken ze zo uit het niets een concluise... ok ik dwaal af... maar dat laatste moester ff achteraan
maar hiermee zeg ik niet en oordeel ik niet over degenen die dit lezen want ik ken hen niet eens dus je moet je niet aangescproken als jij niet op die manier denkt ofzow hoor.
en ik kan ook niemand kwalijk nemen als iemand hier zo neerbuigend over denkt, want ja... tis gwoon afgestompt...

iets wijzer?
xxxxxx
Oud 20-01-2002, 20:10
legatus
legatus is offline
Wat kun je ermee bereiken? Innerlijke vrede, dat is algemeen zo. Geloof verrijkt je leven en alleen die vanjezelf. Als er een enkel geloof was als het paranormale dan zou het alleen maar baat hebben voor ieder. Geloof is subjectief, en het paranormale is grotendeels onbruikbaar ALS het zou bestaan.

Mensen zouden hier wat meer kennis moeten opdoen ipv gaan roepen hoe zo'n geweldige bovenaardse krachten ze hebben terwijl het hele normale dingen zijn.
Oud 21-01-2002, 04:01
Verwijderd
Lijkt me echt intressant (ik geloof er ook in), maar ik weet helaas niks
Oud 21-01-2002, 13:25
watermannetje
watermannetje is offline
ik wil een xtje onder hypnose om dit soort dingen te weten te komen, en dat ga ik ook nog wel es doen.
Advertentie

Regels voor berichten